[1M] Szarpanie podczas jazdy

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M] Szarpanie podczas jazdy

Postprzez musiek25 » 13 czerwca 2009, o 21:18

Koledzy co to może być? Kiedy odpalam Tolka po dłuższym postoju silnik na początku zaczyna nie równo pracować w raz z niewielkimi zadławieniami. Wystarczy przygazować delikatnie autko tak na 5-10 sekund i wszystko potem jest już ok. Dodam,że delikatne wciśnięcie pedału gazu powoduje praktycznie całkowite zadławienie silnika jeżeli szybko nie przygazuje samochodu. :-|
musiek25
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, o 20:21
Lokalizacja: Dęblin
Car:
Engine:

Postprzez peter174 » 14 czerwca 2009, o 09:13

mozesz powoli szykowac sie na czyszczenie przepustnicy 8-)
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
peter174
Moderator
 
Posty: 633
Dołączył(a): 1 sierpnia 2008, o 13:24
Lokalizacja: Białystok
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASZ

Postprzez musiek25 » 14 czerwca 2009, o 10:46

A ile muszę szykować za taką usługę i czy koniecznie trzeba to zrobić w Serwisie Seata?
musiek25
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, o 20:21
Lokalizacja: Dęblin
Car:
Engine:

Postprzez tony » 14 czerwca 2009, o 10:51

Niekoniecznie w serwisie! Mechaniki też się na tym znają :) Cena zależy od mechanika :D
Konieczna będzie ponowna adaptacja przepustnicy po czyszczeniu :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez musiek25 » 14 czerwca 2009, o 18:30

Dzięki za porady także temat możemy zamknąć.
musiek25
Forumowicz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 stycznia 2009, o 20:21
Lokalizacja: Dęblin
Car:
Engine:

Postprzez peter174 » 14 czerwca 2009, o 18:40

tu masz mały fotoporadnik na bazie Fabii jak mozna to zrobic we własnym zakresie http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=3345
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
peter174
Moderator
 
Posty: 633
Dołączył(a): 1 sierpnia 2008, o 13:24
Lokalizacja: Białystok
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASZ

Postprzez rydmar12 » 16 czerwca 2009, o 19:17

peter174 wielkie dzięki przyda mi się pozdrawiam :-)
Mariusz
Avatar użytkownika
rydmar12
Forumowicz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 1 czerwca 2009, o 21:23
Lokalizacja: biskupiec
Car:
Engine:

Zaczął szarpac podczas Jazdy

Postprzez ducati00 » 26 lipca 2010, o 20:52

Pomocy:)
Dzisiaj podczas jazdy Toledo ( 1.8 Benz) zaczął mi się dziwnie zachowywać:
Jechałem na 3 lub 4 biegu i strasznie zaczęło szarpać, zredukowanie na niższy bieg i na wyższy nie pomogło. Zatrzymałem się na poboczu zgasiłem go, gdy otworzyłem maskę i dodałem gazu strzelił mi z tłumika, zgasiłem ponownie i po chwili odpaliłem znowu a tutaj jak ręką odjął wszystko okej. I nie mogę dojść co mogło być przyczyną?

Dzisiaj pojechałem do centrum motoryzacyjnego kupiłem przewody WN, świece, kopułek i palec, jutro jak mi się uda to powymieniam kilka tych rzeczy.


I jeszcze takie pytanko:
Przeczytałem na Google o jakimś zaworze EGR?
Co to jest i gdzie się znajduje?
Gdzie w toledo 1L znajduje się przepływomierz?


Dzięki i Pozdrawiam znad morza :)
Avatar użytkownika
ducati00
Forumowicz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 14 lutego 2010, o 15:27
Lokalizacja: Szczecin
Car:
Engine:

Postprzez siwy_a1 » 27 lipca 2010, o 21:58

Przepływomierz jest tuż za filtrem powietrza. Dalej idzie rura do kolektora.
EGR to zawór recyrkulacji spalin :) Generalnie to jest badziewie wymyślone przez ekologów :-P Ma za zadanie cofać część spalin z powrotem to przepustnicy, w celu dopalenia jakiś związków azotu itp. Wpisz w google albo wikipedii, to będziesz mógł sobie dokładnie poczytać jak to działa ;-) Jak Ci ustrojstwo zaszwankuje, to polecam zaślepić :-) Zdrowiej dla silnika, troszkę lepiej ciągnie i masz spokojną głowę :-D Opisywałem jak to zrobić w 1M.
siwy_a1
siwy_a1
Forumowicz
 
Posty: 326
Dołączył(a): 25 listopada 2009, o 02:25
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

1L

Postprzez ducati00 » 27 lipca 2010, o 22:08

dzięki Siwy:)
A ktoś wie albo może domyśla się dlaczego mógł ostatnio tak zacząć szarpać?
Ja wymyśliłem jeszcze ze może to być spowodowane zasyfionym filtrem paliwa, hmm co wy na to?
Avatar użytkownika
ducati00
Forumowicz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 14 lutego 2010, o 15:27
Lokalizacja: Szczecin
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron