[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez DzieX » 27 kwietnia 2017, o 23:13

Tak, klucz na nakrętkę rolki i powinien się złożyć. Potem jakiś gwóźdź czy coś w oczka. Byle nic co ma gwint bo potem ciężko wyjąć.
Seat Toledo 2.3 V5
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2126
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 27 kwietnia 2017, o 23:31

Ok. Dzięki za wskazówki. Jeszcze mam pytanie. Jest możliwość żeby nowy napinacz był wadliwy? Mianowicie piszczy mi pasek (już 3 w ciągu pół roku). Zregenerowany alternator i nowa pompa wspomagania plus napinacz nowy i ciągle wraca piszczenie po około miesiącu. Ktoś miał może podobny przypadek? Kompresor klimatyzacji chodzi lekko i nie szumi.

Wysłane z mojego LG-H815
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez vwir » 28 kwietnia 2017, o 06:31

Rolka na alternatorze została stara? Jeśli tak to ją wymień.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 28 kwietnia 2017, o 10:09

Sprzęgiełko nowe. Już nawet mechanicy nie mają koncepcji.

Wysłane z mojego LG-H815
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez MamSeataToledo » 28 kwietnia 2017, o 10:09

a jak paczysz na pasek to zęby są całe? nie są pocięte tak l_/ albo tak \_/ ?
U mnie pasek piszczał bo zęby były starte z jednej strony po wymianie paska nie piszczy. Majster powiedział, że łańcuch mógł mi ten pasek spiłować.
MamSeataToledo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 kwietnia 2017, o 21:34
Lokalizacja: Warszawa
Car: toledo 2
Engine: 2.3 v5 agz

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 28 kwietnia 2017, o 10:11

MamSeataToledo napisał(a):a jak paczysz na pasek to zęby są całe? nie są pocięte tak l_/ albo tak \_/ ?
U mnie pasek piszczał bo zęby były starte z jednej strony po wymianie paska nie piszczy. Majster powiedział, że łańcuch mógł mi ten pasek spiłować.

Jest ok. Paski już 3 wymieniłem więc to nie to.

Wysłane z mojego LG-H815
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez Szargol22 » 7 czerwca 2017, o 21:45

Witam wszystkich, mój 2.3 v5 agz zgasł podczas jazdy i odmawia współpracy. Kręci normalnie, obroty lekko wzrastają przy kręceniu czyli sygnał z rozrządu jest. Na Cewce nie ma iskry(cewka nowa), świece są suche, pompa działa(jakby wtryskiwacze nie podawały) na kompie pokazuje ze uszkodzony jest sterownik silnika, jakis blad przepustnicy, egr oraz cos z napięciem. Teraz pozostaje pytanie czy rzeczywiście sterownik silnika mógł po prostu paść? Czy może będzie to coś innego? Pozdrawiam :))
Szargol22
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 czerwca 2017, o 21:36
Lokalizacja: Chorzów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 v5 agz

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez DzieX » 7 czerwca 2017, o 22:56

Błędy z vaga prosimy.
Seat Toledo 2.3 V5
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2126
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez Szargol22 » 8 czerwca 2017, o 06:54

Nie mam vaga, musiałbym kogoś ogarnąć bo auto stoi kawalek ode mnie. Na pewno był błąd o uszkodzonym sterowniku silnika. Ten z napięciem już wcześniej występował jak auto jeździło, jednak zadnych niepokojących objawów nie było.

EDIT:
Problem rozwiązany! :) Wymieniłem moduł zapłonowy na używke i odpalił od strzała.
Szargol22
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 czerwca 2017, o 21:36
Lokalizacja: Chorzów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 v5 agz

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 10 czerwca 2017, o 13:36

A ja mam pytanie. Co mogą powodować nieszczelności u układzie powietrza wtórnego?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron