[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez Kałczuk » 9 października 2016, o 17:22

Witam Panowie.

Problem z moim 2.3 150Km zaczął sie jakiś czas temu. Po kupnie auta na biegu jałowym falowały obroty. I lekko przygasały wtedy liczniki. Po wymianie świec i kabli nic nie ustało. Auto normalnie przyspieszało. Wiec pomyślałem że cewka. Patrze jest przebicie na cewce. Kupiłem nową NGK wymieniłem. Obroty dalej falowały na biegu jałowym. Lecz przy jeździe na trasie np. Na 5 biegu i chęci nagłego przyspieszenia auto zaczeło przerywać lekko szarpać i przyspieszało. Więc zmieniłem na starą cewke i takie objawy się niepojawiają.

Ostanio nie jeździłem autem i stało ok 4 dni. Po odpaleniu zauważyłem że obroty zaczęły falować bardziej niż były. A do tego.... jak jade obojętnie czy w mieście czy na trasie powyżej 2.5 tys obrotów jak się wciśnie gaz auto zaczyna się całe trząś nie ma takiej mocy i tak jak by nie chodziło na wszytkie gary. Nie wiem czy iskra nie dochodzi czy paliwo.... czy co innego... Ostatnio przy dojeżdżaniu do świateł nawet zgasło samoczynnie.
Podpinalem pod komputer testery i zero błędów :-(

Co mogło się stać??
Wojti
Kałczuk
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 czerwca 2016, o 18:37
Lokalizacja: Katowice
Car: 1M
Engine: AGZ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez Roxon40 » 9 października 2016, o 19:56

Sprawdziłnbym czy dolot szczelny i zerknął na przepustnicę. Dodatkowo sprawdziłbym filtr paliwa.
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4134
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez Krycho145 » 10 października 2016, o 14:47

Sprawdz jeszcze przeplywke.I to co Roxon40 wyzej napisal.
Krycho145
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 23 maja 2016, o 12:31
Lokalizacja: Bialystok
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 26 kwietnia 2017, o 23:51

Panowie. Podpowie ktoś jak zdjąć samemu pasek wielorowkowy? Trzeba poluzować napinacz?
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez MamSeataToledo » 27 kwietnia 2017, o 09:05

Kałczuk - czujnik polozenia wała u mnie takie objawy dal.
MamSeataToledo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 kwietnia 2017, o 21:34
Lokalizacja: Warszawa
Car: toledo 2
Engine: 2.3 v5 agz

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez myszazwc » 27 kwietnia 2017, o 10:37

moralez00 napisał(a):Panowie. Podpowie ktoś jak zdjąć samemu pasek wielorowkowy? Trzeba poluzować napinacz?

Trzeba samonapinacz poluzować w moim przypadku klucz 16 i ręce trzeba mieć gumowe,ściągnąć nie jest problem gorzej założyć
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 245
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez DzieX » 27 kwietnia 2017, o 15:33

MamSeataToledo napisał(a):Kałczuk - czujnik polozenia wała u mnie takie objawy dal.


Coo?

myszazwc napisał(a):
moralez00 napisał(a):Panowie. Podpowie ktoś jak zdjąć samemu pasek wielorowkowy? Trzeba poluzować napinacz?

Trzeba samonapinacz poluzować w moim przypadku klucz 16 i ręce trzeba mieć gumowe,ściągnąć nie jest problem gorzej założyć


Trzeba go zablokować tak jak jest fabrycznie. Wtedy zakłada się i wyjmuje zabezpieczenie. Raczej gumowych rąk nie trzeba, bo wszystko jest na wierzchu,
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez MamSeataToledo » 27 kwietnia 2017, o 16:19

Czujnik położenia wału korbowego
MamSeataToledo
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 kwietnia 2017, o 21:34
Lokalizacja: Warszawa
Car: toledo 2
Engine: 2.3 v5 agz

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez DzieX » 27 kwietnia 2017, o 17:12

Ok, nie zakumałem kontekstu.
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Postprzez moralez00 » 27 kwietnia 2017, o 19:13

DzieX napisał(a):
MamSeataToledo napisał(a):Kałczuk - czujnik polozenia wała u mnie takie objawy dal.


Coo?

myszazwc napisał(a):
moralez00 napisał(a):Panowie. Podpowie ktoś jak zdjąć samemu pasek wielorowkowy? Trzeba poluzować napinacz?

Trzeba samonapinacz poluzować w moim przypadku klucz 16 i ręce trzeba mieć gumowe,ściągnąć nie jest problem gorzej założyć


Trzeba go zablokować tak jak jest fabrycznie. Wtedy zakłada się i wyjmuje zabezpieczenie. Raczej gumowych rąk nie trzeba, bo wszystko jest na wierzchu,

Czyli jak? Te 2 dziurki na napinaczu od góry zrównać i zablokować razem? A jak go ruszyć? Jakimś kluczem?

Wysłane z mojego LG-H815
Wszystko już kiedyś było, wszystko już się kiedyś wydarzyło i wszystko już zostało opisane...
Avatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 19:27
Lokalizacja: Pruszków
Car: Toledo 1M
Engine: 2.3 AGZ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron