[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: Robo, Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40, peter174

Postprzez kristof » 13 sierpnia 2009, o 17:09

Poczytaj forum
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 713
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 13 sierpnia 2009, o 17:39

a świece próbowałeś zmienić? Skoro piszesz, że masz autko na gazie, to świece wtedy zużywają się 2x szybciej.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez patrykwis23 » 19 sierpnia 2009, o 00:13

czujnik impulsow g 28 do wymiany i po problemie!!!

[ Dodano: 2009-08-19, 00:14 ]
moze wiecie gdzie moge zakupic owy czujnik.w polsce nik nieposiada jak moje zrodla podaja potrzebny pilnie
patrykwis23
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sierpnia 2009, o 00:07
Lokalizacja: lodz
Car:
Engine:

Postprzez servicemen » 19 sierpnia 2009, o 21:01

patrykwis23 napisał(a):czujnik impulsow g 28 do wymiany i po problemie!!!

[ Dodano: 2009-08-19, 00:14 ]
moze wiecie gdzie moge zakupic owy czujnik.w polsce nik nieposiada jak moje zrodla podaja potrzebny pilnie


No to wymieniłeś ten czujnik? skoro piszesz że po problemie to po co ci nowy? A na pewno kupisz go w ASO.
servicemen
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 25 czerwca 2008, o 18:11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Car:
Engine:

Pytania dotyczące silnika 2.3 V5 150 KM

Postprzez Bartol » 7 sierpnia 2010, o 13:28

Jako, że Seata mam od niedawna i dopiero zaznajamiam się z nim mam do Was 2 pytania/problemy.

Dziś przy dokładnym przeglądaniu silnika zauważyłem odpiętą kostkę od jednego elementu. Nie mam pojęcia co to jest i do czego może służyć. Gdy podłączyłem kostkę zaczęło się dymić i szybko odłączyłem. Poniżej foto danego elementu. Co to jest?

Obrazek

Drugą sprawą jest to, że gdy silnik się nagrzeje słychać z niego niepokojące "pykanie". Próbowałem zlokalizować źródło tego "pykania" i podejrzewam, że to to co na zdjęciu poniżej.

Obrazek

Dziękuje za ewentualną pomoc i rozwianie mojego niepokoju. Wiem, że jestem noobem jeśli chodzi o mechanikę, ale jutro mnie czeka trasa i chcę jechać ze spokojnym sumieniem.
Ostatnio edytowano 7 marca 2011, o 14:03 przez Bartol, łącznie edytowano 1 raz
Bartol
 

Postprzez sroczkin » 7 sierpnia 2010, o 16:47

na pierwsze pytanie nie odpowiem na drugie jest to filtr weglowy oparow paliwa
viewtopic.php?t=933
Avatar użytkownika
sroczkin
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16 sierpnia 2009, o 11:47
Lokalizacja: gdynia
Car:
Engine:

Postprzez Tomek » 9 sierpnia 2010, o 06:52

Na pierwszym zdjęciu masz pompkę wody.
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez Bartol » 9 sierpnia 2010, o 09:06

Tomek, jesteś pewien, że to pompka wody? Jak była by odłączona pompka to silnik nie powinien się jakoś mocniej grzać? Mi wskazówka temperatury stoi równo na 90 stopniach i ani drgnie.
Bartol
 

Postprzez Tomek » 9 sierpnia 2010, o 18:31

Tak - to jest pompa wody wspomagająca - koszt ok 450 zł.Obrazek
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez TomekTomek » 12 sierpnia 2010, o 14:30

Witam czy właśnie takie pykanie filtra węglowego oparow paliwa oznacza że trzeba go niebawem wymienić?
TomekTomek
Forumowicz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26 lipca 2009, o 18:41
Lokalizacja: Łomża
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron