Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: DzieX »

Tak, klucz na nakrętkę rolki i powinien się złożyć. Potem jakiś gwóźdź czy coś w oczka. Byle nic co ma gwint bo potem ciężko wyjąć.
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: moralez00 »

Ok. Dzięki za wskazówki. Jeszcze mam pytanie. Jest możliwość żeby nowy napinacz był wadliwy? Mianowicie piszczy mi pasek (już 3 w ciągu pół roku). Zregenerowany alternator i nowa pompa wspomagania plus napinacz nowy i ciągle wraca piszczenie po około miesiącu. Ktoś miał może podobny przypadek? Kompresor klimatyzacji chodzi lekko i nie szumi.

Wysłane z mojego LG-H815
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: vwir »

Rolka na alternatorze została stara? Jeśli tak to ją wymień.
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: moralez00 »

Sprzęgiełko nowe. Już nawet mechanicy nie mają koncepcji.

Wysłane z mojego LG-H815
MamSeataToledo
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 03 kwie 2017, 21:34
Auto: toledo 2
Model: 2.3 v5 agz
Skąd?: Warszawa

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: MamSeataToledo »

a jak paczysz na pasek to zęby są całe? nie są pocięte tak l_/ albo tak \_/ ?
U mnie pasek piszczał bo zęby były starte z jednej strony po wymianie paska nie piszczy. Majster powiedział, że łańcuch mógł mi ten pasek spiłować.
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: moralez00 »

MamSeataToledo pisze:a jak paczysz na pasek to zęby są całe? nie są pocięte tak l_/ albo tak \_/ ?
U mnie pasek piszczał bo zęby były starte z jednej strony po wymianie paska nie piszczy. Majster powiedział, że łańcuch mógł mi ten pasek spiłować.
Jest ok. Paski już 3 wymieniłem więc to nie to.

Wysłane z mojego LG-H815
Szargol22
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 07 cze 2017, 21:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 v5 agz
Skąd?: Chorzów

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Szargol22 »

Witam wszystkich, mój 2.3 v5 agz zgasł podczas jazdy i odmawia współpracy. Kręci normalnie, obroty lekko wzrastają przy kręceniu czyli sygnał z rozrządu jest. Na Cewce nie ma iskry(cewka nowa), świece są suche, pompa działa(jakby wtryskiwacze nie podawały) na kompie pokazuje ze uszkodzony jest sterownik silnika, jakis blad przepustnicy, egr oraz cos z napięciem. Teraz pozostaje pytanie czy rzeczywiście sterownik silnika mógł po prostu paść? Czy może będzie to coś innego? Pozdrawiam :))
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: DzieX »

Błędy z vaga prosimy.
Szargol22
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 07 cze 2017, 21:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 v5 agz
Skąd?: Chorzów

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Szargol22 »

Nie mam vaga, musiałbym kogoś ogarnąć bo auto stoi kawalek ode mnie. Na pewno był błąd o uszkodzonym sterowniku silnika. Ten z napięciem już wcześniej występował jak auto jeździło, jednak zadnych niepokojących objawów nie było.

EDIT:
Problem rozwiązany! :) Wymieniłem moduł zapłonowy na używke i odpalił od strzała.
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: [1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: moralez00 »

A ja mam pytanie. Co mogą powodować nieszczelności u układzie powietrza wtórnego?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ