[1M 1.6] Szarpanie silnika i falujące obroty...

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M 1.6] Szarpanie silnika i falujące obroty...

Postprzez golob9 » 13 sierpnia 2009, o 21:28

witajcie. problem jest tak jak w tytule . wymienialem juz uszczelke pod glowica, uszczelniacze zaworowe cewke, przewody i dalej jest to samo. co to moze byc??? prosze o pomoc bo juz nie mam na niego sily.
golob9
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sierpnia 2009, o 21:16
Lokalizacja: bydgoszcz
Car:
Engine:

Postprzez Tomek » 13 sierpnia 2009, o 21:32

Dymi- znaczy że ma za bogata mieszankę paliwa (może przepływomierz,albo sonda lambda, albo czujnik temperatury)
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez golob9 » 13 sierpnia 2009, o 21:49

to mozliwe , ale to troche jak szukanie igly w stogu siana. podlaczylem pod vaga i pokazalo sonde lambda i przeplywomierz, ale przed wymiana uszczelki nie bylo zadnych bledow. wiec co lambda i przeplywka uszkodzily sie same jak samochod stal?? a moze komputer jest uszkodzony i wywala bzdury? aha jak odlaczylem wtryski 3i4 pracowal bez roznicy.
golob9
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 sierpnia 2009, o 21:16
Lokalizacja: bydgoszcz
Car:
Engine:

Postprzez Bodek » 13 sierpnia 2009, o 22:25

przepływka na 100 %. Mój też kopcił aż na czarno i szarpał. Załóż na próbę nową i zobacz.
Bodek
 

1.6 aft szarpie, falują obroty...

Postprzez jarek_1981 » 26 sierpnia 2009, o 20:51

Witam!
Od 4 miesiecy jestem "szczęśliwym" posiadaczem Toledo 1 z silnikiem 1.6 aft a od ok. trzech miesięcy mam wymieniony w temacie problem. Przy odpalaniu na zimno zdarza sie (średnio 1 na 10 przypadków) że od razu gaśnie, dopiero po drugim, trzecim razie w miarę daje sie go utrzymać na chodzie przy pomocy pedału gazu. Zdarza się również że falują obroty w zakresie 500-1000 w raczej wolnym tempie. Występuje także szarpanie silnika przy wciskaniu/puszczaniu pedału gazu, a dzieje sie przeważnie na rozgrzanym silniku aczkolwiek nie zawsze. Kilka razy też mi zgasł podczas jazdy wybiegiem. Byłem na diagnostycew dwóch serwisach, komputer nic nie pokazał, została wyczyszczona przepustnica, byla adaptacja, przepływomierz też w porządku, przejrzane wtyczki dookoła silnika, wszystkie czyste. Pompa paliwa chodzi dobrze, filtr po wymianie - bez zmian. Dużo różnych informacji znalazłem w neciku na temat tych problemów, u niektórych osób występują podobne problemy. Czy to może byc wina jakiegoś czujnika? Co do układu zapłonowego to wydaje mi się że objawy niesprawności tegoż układu byłyby troszke inne. Może ktoś z klubowiczów miał podobny problem lub spotkał sie z takim problemem? Byłbym BARDZO wdzięczny za jakakolwiek pomoc...
Ostatnio edytowano 19 maja 2010, o 09:39 przez jarek_1981, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
jarek_1981
Forumowicz
 
Posty: 177
Dołączył(a): 26 sierpnia 2009, o 20:08
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez servicemen » 30 sierpnia 2009, o 13:17

Lewe powietrze?
servicemen
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 25 czerwca 2008, o 18:11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Car:
Engine:

Postprzez jarek_1981 » 30 sierpnia 2009, o 19:44

tylko skąd, wszystko obejrzane, nie widać by była jakaś nieszczelność... jeden mechanik stiwerdzil że to jakaś usterka mechaniczna i komp tego nie pokaże... dziwne bo od czasu do czasu jest ok, przeważnie jak jest zimny... może to być np. silniczek krokowy??? dzisiaj strasznie szarpało jak sie toczył ze stałą prędkością przy lekko dosłownie musniętym gazie... cały dzień męczarni, tymbardziej że jechaliśmy w dłuuugim korku na airshow do Radomia... szkoda że pokazy sie tak szybko zakończyły ;(

[ Dodano: 2009-09-11, 12:59 ]
cd... wymienione świece, przewody, kopulka, palec... i nic... jeszcze może za sonde sie wezme, jak i to nic nie da to ja juz nie wiem o co chodzi :-(
Avatar użytkownika
jarek_1981
Forumowicz
 
Posty: 177
Dołączył(a): 26 sierpnia 2009, o 20:08
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez imper » 17 września 2009, o 19:21

jesli to przeplywka to moze nawet kopcic na siwo delikatnie przy gazowaniu i nierowno sie zbierac tzn miec mula zwalszacza na poczatkowych obrotach przy dodawaniu gazu

[ Dodano: 2009-09-17, 19:22 ]
dodam ze spokojnie do tego silnika mozesz dobrac np przeplywke od skody oraz vw
nisko latam xD
imper
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 września 2009, o 15:33
Lokalizacja: Bydgoszcz
Car:
Engine:

Postprzez JarusKK » 8 października 2009, o 10:36

u mnie sa podobne objawy ale tylko ciepły silnik ma falujące obroty a tak raczej nic sie nie dzieje wiecej :):)
Avatar użytkownika
JarusKK
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 sierpnia 2009, o 20:52
Lokalizacja: Lublin i okolice
Car:
Engine:

Postprzez szparagb » 8 października 2009, o 15:05

Sprawdź cewkę. Ja miałem podobne objawy i najpierw wymienili mi przewód podciśnieniowy. Pomogło na 2 dni i objawy zaczęły powracać. Teraz mi wymieni kopułkę, palec, przewody, świece ale dopiero po wymianie cewki się poprawiło więc może i tobie ona dolega.
Avatar użytkownika
szparagb
Forumowicz
 
Posty: 170
Dołączył(a): 2 maja 2009, o 19:55
Lokalizacja: Łódź
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron