[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 20 marca 2017, o 06:07

Sprawdź ciśnienie na cylindrach jak by się podwieszał to raczej wyjdzie a co do cewki to też ostatnio kupiłem nową i nie dawała rady,kupiłem używkę i chodzi tylko jeszcze mnie zastanawia te przebicie
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 246
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 20 marca 2017, o 06:22

Ciśnienie pomierzone ostatnio i wynosi kolejno od pierwszego cylindra: 9,5; 9,5; 9; 10. Niektórzy mówią że mam za niskie.... Ale i tak powinien działać i tak. Już nie mam pomysłów.
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 20 marca 2017, o 06:52

Weź czujnik położenia wałka wykręc i zobacz czy nie jest zalepiony
Tak myślę ściągnij pokrywę zaworów odpal i obserwuj może akurat coś będzie widać
10,3 książkowo +/- 0,5
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 246
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 20 marca 2017, o 10:17

myszazwc, kurde to już mnie wysyłali na regenerację góry silnika bo żaden z garów nie trzyma kompresji ech... Możliwe że jest uwalony czujnik a nie pokazuje błędów?
Przynajmniej wiadomo że sterownik jest ok bo na wtyczce do czujnika położenia wałka rozrządu jest napięcie 5V.
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 20 marca 2017, o 10:35

ciężki ten twój przypadek,z zapłonem nie ma błędów i innych czujników może faktycznie ta głowica
Jeszcze drąż temat tego przebicia jak wszystko wypróbujesz to już tylko cud będzie potrzebny
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 246
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 20 marca 2017, o 11:04

myszazwc, dziś lub na dniach pobawię się tym czujnikiem położenia wałka bo bez kitu brakuje mi już pomysłów :) będę dalej informować :)

EDIT (25.03)
Witam, dawno mnie tu nie było :) Jest już wszystko jasne co było przyczyną tego całego zamieszania :) Próbowałem sam wyleczyć auto ale nie zawsze można, niestety :D Chochlikiem był podwieszający się zawór... dziwna akcja bo kompresja na 1 garze skakała z przedziału od 6 do 9. No cóż, toledo w warsztacie a wam dzięki za wsparcie Panowie myszazwc, vwir :)
A tak bardzo unikałem kosztów :D

Pozdrawiam
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 25 marca 2017, o 19:09

Spoko najważniejsze że będzie dalej cieszył swojego właściciela
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 246
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

Poprzednia strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron