[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 16 marca 2017, o 14:53

vwir, Mam jedną cewkę :) Założona nowa z NGK ale podmieniłem na starą aby się upewnić czy nie jest czasem wadliwa - bez zmian :)
myszazwc, Zlokalizuje i podmienię, może nie będę kupować na razie, jak ktoś będzie mieć AGN'a to podmienię może pomoże.
Może to być coś od kolektora ssącego? Też się spotkałem z taką opinią.
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

Re: [1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 16 marca 2017, o 17:24

Sprawdź jeszcze czy ci korka wlewu oleju nie zasysa
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 245
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 16 marca 2017, o 22:31

Przy odkrecaniu korka nie ma syczenia ani zasysania, nic podobnego nie ma :):) Nie wiem czy napisałem wcześniej: po uruchomieniu silnika pracuje na 4 cylindry a po 30 sekundach może nawet mniej zaczyna robić na 3. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie :) Może to być podwieszajacy się zawór?
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez vwir » 17 marca 2017, o 08:41

Właściwie to można by spróbować odpalić auto z podłączonym manometrem i zobaczyć, czy po tych 30s pracy ciśnienie na tym cylindrze spadnie. Ale to by nie tłumaczyło osmalonej świecy. Czarna świeca to raczej problem z ilością paliwa (zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna, lejący wtrysk, itp). No ale skoro to samo jest na gazie to odpada. Dziwne to trochę...
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 17 marca 2017, o 11:46

vwir, mimo że wymieniłem przewody jest straszne przebicie na przewodzie od pierwszego cylindra, nawet jak zamienię na inny (z innego cylindra) jest to samo, i co najlepsze tak jest tylko na 1 cylindrze....
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez vwir » 17 marca 2017, o 14:25

Czyli raczej coś z układem zapłonowym. Jakie masz napięcie na akumulatorze w czasie pracy silnika?
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 17 marca 2017, o 15:13

vwir, Kiedyś sprawdzałem to miałem poniżej 14v, chyba cos kolo 13,8-13,7. Mogę sprawdzić aktualne... :)

Można to sprawdzić klimatronikiem?
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez vwir » 17 marca 2017, o 20:09

Takie rzeczy najlepiej sprawdzać zwykłym voltomierzem bezpośrednio na akumulatorze. Sprawdź na wolnych i wysokich obrotach, przy włączonych światłach i wentylatorze nawiewu.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez myszazwc » 19 marca 2017, o 18:48

A z czystej ciekawości ile dałeś za tą cewkę NGK?
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Avatar użytkownika
myszazwc
Sponsor
 
Posty: 245
Dołączył(a): 19 listopada 2016, o 19:07
Lokalizacja: Zwierzyniec
Car: Seat toledo 1M
Engine: 1.6 16v AUS

[1M 1.8 20V] Praca na 3 cylindry

Postprzez Turowsky » 19 marca 2017, o 23:34

myszazwc, Równo bo 270zł :)
vwir, Nie mam już pomysłu... napięcie na światłach i nawiewie wynosi około 13.8. Czujniki wszystkie pomierzone, a przynajmniej powinny działać. Jak myślicie - podwieszający się zawór?
Turowsky
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 marca 2015, o 10:15
Lokalizacja: Raciąż
Car: Toledo
Engine: 1.8 20v AGN

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron