[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez D3T3 » 4 listopada 2015, o 09:32

"Oryginał" kosztował rzeczywiście okolice 50 zeta, ale brany był z Intercarsu, a nie z Allegro.
Avatar użytkownika
D3T3
Sponsor
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9 września 2014, o 12:22
Lokalizacja: Grójec
Car: Toledo II
Engine: 1.6 BCB

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez kamil_sz » 4 listopada 2015, o 13:42

Niestety to nie czujniki temperatury, wszystkie wskazania są zbliżone różnica max 1*C.

2 cewki wymieniłem, ponieważ 1 miała uszkodzoną obudowę a na drugiej cewce powinno być na zimnym silniku 4-6 kiloomów a nic nie było, po wymianie może minimalna poprawa oraz po wymianie świec trochę jest lepiej.


Chyba zlokalizowałem problem, wcześniej wymieniłem regulator ciśnienia paliwa WEBER oryginał, ponieważ miałem problem nie pamiętam z czym i zmieniłem na stary oryginalny i teraz po dłuższym postoju odpala normalnie.

nowy regulator ciśnienia paliwa to: WEBER 036 133 035 A dałem za niego 99zł dane techniczne zgodne ze starym wytrzymał prawie 13 tyś km.


Ale mam też drugi problem stało się to nagle gdy już miałem założony LPG, dzieje się to tylko na zimnym silniku, odpala normalnie na ssaniu obroty 1100 nie falują pochodzi około 5 sekund i gdy dodam gazu dusi się tak jakby chciał zgasnąć po chwili coś cicho strzeliło.

Poniżej przesyłam link do filmu:

https://www.youtube.com/watch?v=JQ_7DsX ... e=youtu.be


Odpalałem w garażu, jak coś, po delikatnym przegazowaniu jest wszystko ok, żadnych błędów.
kamil_sz
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 listopada 2014, o 15:45
Lokalizacja: Lubartów
Car: SEAT TOLEDO 1M
Engine: 1.6 16V AZD LPG

Re: [1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez krychulol » 16 listopada 2015, o 22:06

Witam, mam bardzo podobny problem.

Lecz jedno mnie nurtuje, napisałeś:

"Chyba zlokalizowałem problem, wcześniej wymieniłem regulator ciśnienia paliwa WEBER oryginał, ponieważ miałem problem nie pamiętam z czym i zmieniłem na stary oryginalny i teraz po dłuższym postoju odpala normalnie.

nowy regulator ciśnienia paliwa to: WEBER 036 133 035 A dałem za niego 99zł dane techniczne zgodne ze starym wytrzymał prawie 13 tyś km"

Czyli jak mam to zrozumieć, nie odpalał Ci rano, tak? Kupiłeś nowy, potem znowu zmieniłeś na stary i po prostu się naprawiło i odpala normalnie po dłuższym postoju?

Bo mi właśnie po nocy pod chmurką, właśnie mi nie chce odpalić, trzeba go długo kręcić, lecz każde kolejne odpalenie jest już normalne.

I właśnie wydaje mi się, że to będzie ten regulator tylko nie wiem w końcu co z tym zrobić.

Ja mam 1.8 20v ale objawy takie same.
krychulol
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwietnia 2015, o 19:14
Lokalizacja: Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez kamil_sz » 17 listopada 2015, o 14:08

Miałem kiedyś problem z odpaleniem zimnego silnika i myślałem, że to regulator ciśnienia paliwa więc go wymieniłem na nowy a problem pozostał , odpalał mi tylko po dodaniu gazu jeździłem z tym kilka miesięcy jak się okazało po podłączeniu pod komputer były jakieś stare błędy po ich skasowaniu samochód pali normalnie.

Problem powrócił około 3 tygodnie temu prawie identyczny problem tylko teraz nie ma żadnej reakcji na gaz i wymieniłem cewki i świece, brak błędów na kompie. Zmieniłem na stary regulator i jak ręką odjął.


Opisał jak najlepiej umiem :-D
kamil_sz
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 listopada 2014, o 15:45
Lokalizacja: Lubartów
Car: SEAT TOLEDO 1M
Engine: 1.6 16V AZD LPG

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez hCYk » 19 listopada 2015, o 08:19

Tez mam podobny problem. Auto rano zapala najszybciej po drugim przekręceniu kluczyka. A czasami trzeba próbować po 4-5 razy. Ręce mi juz opadają bo nie wiem gdzie szukac przyczyny. Jak się nagrzeje wszystko jest ok tylko najgorsze jest to pierwsze odpalenie. W kompie zero jakichkolwiek błędów...
Obrazek
hCYk
Forumowicz
 
Posty: 119
Dołączył(a): 28 października 2015, o 20:00
Lokalizacja: Jarosław
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 16V

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez Sony » 19 listopada 2015, o 10:12

hCYk, a sprawdziłeś/zmieniłeś w końcu ten akumulator ? Świece masz w porządku ? Ech...
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez hCYk » 19 listopada 2015, o 20:53

Tak akumulator był sprawdzony i wszystko z nim w porządku.
Obrazek
hCYk
Forumowicz
 
Posty: 119
Dołączył(a): 28 października 2015, o 20:00
Lokalizacja: Jarosław
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 16V

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez kamil_sz » 25 listopada 2015, o 22:42

Ktoś mi powie co to może być ?

https://www.youtube.com/watch?v=JQ_7DsX ... e=youtu.be


Dziś odpaliłem samochód około 1 godzin. temu odpaliłem i wysiadłem i zgasł, odpaliłem po dodaniu gazu jak na filmie , nie pokazuje żadnego błędu nie wiem co jest. Boję się że gdy będzie mróz wogóle mi nie odpali.
kamil_sz
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 listopada 2014, o 15:45
Lokalizacja: Lubartów
Car: SEAT TOLEDO 1M
Engine: 1.6 16V AZD LPG

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez irocket » 25 listopada 2015, o 22:49

Takie "psykanie" po wciśnięciu gazu zawsze było?
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1058
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

[1M 1.6] Ciężko pali na zimnym

Postprzez kamil_sz » 25 listopada 2015, o 23:58

Tak to jest normalne.
kamil_sz
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 listopada 2014, o 15:45
Lokalizacja: Lubartów
Car: SEAT TOLEDO 1M
Engine: 1.6 16V AZD LPG

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron