Toledo I z silnikiem 1.9 TD(I)

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez marek_igor » 6 sierpnia 2012, o 20:28

Najdrożej wychodzi opłata recyklingowa 500zł, akcyza w zależności od wartości samochodu (3.2 % ) cenę samochodu sprowadzonego wyliczają:
średnia cena giełdowa w PL minus 50% z tego co wyjdzie płacisz akcyzę.
Urząd Celny w tym momencie nie wymaga niczego oprócz dokumentów auta i umowy, nie trzeba mieć nawet przeglądu (wymaga go dopiero wydział komunikacji)
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Toledo I z silnikiem 1.9 TD(I)

Postprzez Mnich » 27 października 2016, o 13:52

Znalazłem taki wózek :arrow: https://www.olx.pl/oferta/seat-toledo-1-9-tdi-1998-rok-silnikowo-perfekcyjny-CID5-IDgAYUp.html#7a0f9a4e72

Dzwoniłem przed chwilą do gościa, mówi że kupił pół roku temu za 3000zł "bo potrzebował na chwilę". Silnik podobno w super stanie, klima działa, wizualnie nie dbał, więc trochę rdzy tu i ówdzie, trochę brudno itd.

Chciałbym ten samochód obejrzeć w sobotę, lecz nie wiem na co szczególnie zwracać uwagę w tym samochodzie i silniku - proszę o rady : )

Wieczorem może typ mi dośle parę zdjęć, to bym wkleił.

Co uważacie o tej ofercie?
PER ASPERA AD ASTRA
Avatar użytkownika
Mnich
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 października 2016, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car: Golf IV
Engine: 1.6 SR

Toledo I z silnikiem 1.9 TD(I)

Postprzez irocket » 27 października 2016, o 20:12

90% tolków gnije, także nawet jak z wierzchu nie będzie dużo rdzy, to pod spodem może być gorzej. Co do silnika - sprawdź jak odpala zimny (przed odpalaniem popatrz na niego, sprawdź czy na pewno zimny), jak będzie miał problemy, to mogą być świece do wymiany, jak będzie kopcił chwilkę po odpaleniu, to możliwe, że uszczelniacze zaworowe do wymiany. Żeby sprawdzić turbo przejedź się kawałek, rozgrzej silnik trochę, wrzuć przy około 45-50km/h 4-rke. Powinno być mniej niż 1500rpm i wciśnij but do spodu, sprawdzisz kiedy wstaje turbina - jak przy 1500-1600 to ok, jak dużo później (powyżej 2000) to może być z nią problem albo z przepływomierzem. Ważne, żeby nie był uwalony olejem, ale jak będzie umyty, to też źle.
Co do blacharki to tak jak mówiłem, jak chcesz dłużej pojeździć to dokładnie popatrz na spód i progi, bo choć na pierwszy rzut oka będą wyglądać OK, to każdy bąbelek potem przerodzi się w dziurę.
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1055
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Toledo I z silnikiem 1.9 TD(I)

Postprzez HQ-Automotive » 30 listopada 2016, o 15:37

Zgadza się poza wizualnymi oględzinami i ewentualną rdzą- co też jest argumentem do zbicia ceny, zobacz czy turbo łapie prawidłowo oraz czy po dodaniu gazu nie widać chmury czarnego domu. Poza tym standardowo kwestia zawieszenia i prawidłowe działanie klimy, nie daj sobie wmówić że akurat nie jest nabita.
http://www.hq-automotive.co.uk - wycieraczki samochodowe. Producent.
HQ-Automotive
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21 października 2016, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 2
Engine: 1.9 TDi 110km

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron