[1L] nowe toledo na nasza kieszen

Toledo I generacji

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez SMILE » 24 września 2008, o 17:44

rzekłbym... mierz siły na zamiary :shock:
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 2 października 2008, o 16:26

właśnie Smile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 714
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez ambrozy » 29 listopada 2008, o 10:40

maniekmc napisał(a):O czym wy wogóle dyskutujecie, po pierwsze Silnik wolnossący a turbo doładowany o zbliżonych pojemnościach nie ma szans, a po drugie moment obrotowy w Dieslach jest o niebo większy i dostępny już przy niskich obrotach, więc o czym tu mowa?
Tym bardziej, że mówimy tu o SERIACH..... :mrgreen:


zgadza sie :]
ambrozy
 

Postprzez zakorius » 24 lutego 2009, o 01:56

Oj Panowie mialo byc o poradach dla kupujacych Tolka a tu sie rozwinal temacik kto kogo, kiedy, czym itd. :-> a moze by tak wrocic do tematu :-P

pozdrówka
Avatar użytkownika
zakorius
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 lutego 2009, o 11:15
Lokalizacja: Radom
Car:
Engine:

Postprzez so0n » 23 października 2012, o 22:35

Witam! Nie wiem za bardzo gdzie zacząć, wiec nie tworzę nowego tematu, piszę tu.
W sobotę prawdopodobnie kupuję tolka. Będzie to moje pierwsze auto :)
Mam do was pytanko, będzie to silnik niby 1.6 16v 100 KM, ale ja w większości przypadków spotykałem się w tolkach, że motory 1.6 mialy 75 kucy. Gość robi mnie
w balona ? :P

I drugie pytanko. btw, będzie to tolek 1l z 96 roku przed liftem, 1.6 b+g ( podobno 16v).
Czy te silniki byly na wielopunkcie ?
- Co nas nie zabije, to nas wzmocni.
- I dużo nauczy.
so0n
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 października 2012, o 17:36
Lokalizacja: Chełmża
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 23 października 2012, o 23:07

Czy te silniki byly na wielopunkcie ?

w 1L nie było 1,6 16V. Przed liftem 16v były tylko o pojemności 1,8 na mechanicznym wielopunktowym wtrysku K-Jetronic (oznaczenie KR) lub mechanicznym wspomaganym elektronicznie KE-Jetronic (oznaczenie PL) i 2,0 na elektronicznym wtrysku Bosch Digifant/Simos (ABF). Od 1996r. zaczęli montować silniki 1,6i 100KM AFT, ale miały tylko 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy Simos i kolektor ssący o zmiennej długości kanałów. Silnik ten rozpoznasz po dużym aluminiowym kolektorze ssącym z napisem "1,6" u góry na takiej klapce.
so0n napisał(a):Gość robi mnie w balona ?

z mocą nie, z 16V tak.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez so0n » 24 października 2012, o 16:26

w piątek lub sobotę wszystko wyjdzie na jaw :)
Dziękuję za info remiq !
- Co nas nie zabije, to nas wzmocni.
- I dużo nauczy.
so0n
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 października 2012, o 17:36
Lokalizacja: Chełmża
Car:
Engine:

Postprzez Dawidos » 15 marca 2013, o 23:24

;p
Ostatnio edytowano 16 marca 2013, o 09:52 przez Dawidos, łącznie edytowano 1 raz
Dawidos
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 20:49
Lokalizacja: błaszki
Car:
Engine:

Postprzez marek_igor » 15 marca 2013, o 23:37

Dawidos, To jest toledo z naszego forum
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Poprzednia strona

Powrót do Kupujemy 1L

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron