Jakiego diesla kupic Toledo II?

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez Szymek08 » 13 sierpnia 2011, o 05:38

A ja mam AHF i nie narzekam a powiem więcej serdecznie polecam. Ale jak pisali poprzednicy jeśli chcesz Toledo II od 2003 roku to będzie miał ASV. Obydwa silniki godne polecenia. Widzę że też jesteś z Piły - jak zakupisz to może jakiś spocik?
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez Sony » 13 sierpnia 2011, o 13:42

Faster napisał(a):Chcialbym najprostszy rodzaj bez zadnych skomplikowan, najmniej awaryjny i oszczedny
Zainteresuj się zatem silnikiem ASV 110 kucy na pompie rotacyjnej :)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez bartek » 13 sierpnia 2011, o 15:37

teraz dla mnie tylko ARL :-P
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez bartekmk » 13 sierpnia 2011, o 15:52

zgadza sie, tez bym teraz bral juz tylko arl:)
Avatar użytkownika
bartekmk
Sponsor
 
Posty: 1668
Dołączył(a): 5 marca 2011, o 21:55
Lokalizacja: Katowice
Car: Seat Toledo 1M
Engine: ASV++

Postprzez kornat » 13 sierpnia 2011, o 23:01

ASV miał troszkę wydajniejsze wtryski ale i tak nie robi różnicy :)
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Roxon40 » 14 sierpnia 2011, o 01:52

Powiem tak. Mam ASV 110 KM jestem zadowolony choć widmo awarii turbo miałem już w oczach na szczęście udało się i obyło się bez wydatku. Jeżeli chcesz mniej awaryjne TDI to bierz te 90 KM najwyżej dorobisz sobie program i trochę więcej będziesz miał koni ale nie będziesz borykał się ze zmienną geometrią. Jeśli jednak myślisz w przyszłości o rozwoju auta to od razu szukaj 150 KM (ARL) może nie jest tańszy w utrzymaniu ale za to już do rozwoju startujesz z dobrej bazy. Z perspektywy czasu żałuję że nie mam ARL ale jak szukałem to auta z tym silnikiem to były straszne padaki więc wybrałem coś bardziej zdrowego ASV.

Decyzja należy do ciebie ponieważ ty wiesz najbardziej czego oczekujesz od auta.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4139
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez Faster » 14 sierpnia 2011, o 13:45

Nie będę podkrecal auta ani nic kombinowal tylko ladne felgi zaloze więc rozwojowy motor niekonieczny :)
Będę szukał ostatnich wypustów czyli 2003-2004 i widzę ze wiekszosc poleca ASV 110 :)
więc ostatecznie takiego szukac ASV?
Na co zwrocic uwage przy zakupie i w ogole gdzie jest oznaczenie jakieś ze to akurat ASV?
Faster
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2011, o 02:31
Lokalizacja: Piła
Car:
Engine:

Postprzez tony » 14 sierpnia 2011, o 14:25

zwróć uwagę na ogólny stan techniczny a nie na parametry silnika, czy wyposażenie (możesz podjechać na stację diagnostyczną / ASO / serwis itp.). Na przebieg nie patrz bo nie ma na co :lol:
Oznaczenie jaki to silnik masz na wlepie koło koła zapasowego. Ewentualnie VIN + dekoder i jedziesz :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez bartekmk » 14 sierpnia 2011, o 16:28

z vin chyba sie nie da odczytac jaki silnik. asv to dobry kompromis miedzy małą awaryjnością, oszczędnością i dynamiką. na minus dosyc głośny silnik, na plus przyjemny świst turbiny przy nizszych obrotach. jest jeszcze silnik asz 130ps ale chyba nie byl rozchwytywany choc mial juz skrzynie 6. jak brac PD to tylko arl, przyjemnie dla ucha sie kreci i ładnie odpycha. tylko z tego powodu trza uwazac bo mozna trafic zakatowany model co nie znaczy ze silnik nietrwały. arl z 250kkm i programem na ~190 potrafi zmiażdzyc suta:)
Avatar użytkownika
bartekmk
Sponsor
 
Posty: 1668
Dołączył(a): 5 marca 2011, o 21:55
Lokalizacja: Katowice
Car: Seat Toledo 1M
Engine: ASV++

Postprzez Sony » 14 sierpnia 2011, o 16:34

Będę szukał ostatnich wypustów czyli 2003-2004 i widzę ze wiekszosc poleca ASV 110 :)
więc ostatecznie takiego szukac ASV?
Na motor 90KM nie masz szans w tym roczniku, więc pozostaje Ci jedynie silnik ASV ze 110-tek...
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron