Jakiego diesla kupic Toledo II?

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Jakiego diesla kupic Toledo II?

Postprzez Faster » 12 sierpnia 2011, o 11:34

Witam Wszystkich,

Planują kupić Toledo II diesla ale kompletnie nie znam sie na silnikach wysokopreznych i prosze o doradzenie jaki wybrac. Chcialbym najprostszy rodzaj bez zadnych skomplikowan, najmniej awaryjny i oszczedny - mam na mysli coś ze 110 koni ale wiem ze maja rozne oznaczenia AFN itd. wiec nie wiem ktory najmniej awaryjny.
Prosze o porady jaki wybrac diesel 110 konny i przy okazji napiszcie opinie tych 130 i 150 konnych.
Zaznacze, ze zalezy mi na niezawodnosci i niskim spalaniu poniewaz to bedzie moj PIERWSZY diesel i nie chce wtopić ;) Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 5 października 2011, o 12:08 przez Faster, łącznie edytowano 1 raz
Faster
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2011, o 02:31
Lokalizacja: Piła
Car:
Engine:

Postprzez tony » 12 sierpnia 2011, o 11:59

ARL 150 KM
:)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 12 sierpnia 2011, o 12:07

Faster, AFN'ów nie było w Toledo II. Były AHF i ASV. Jest tutaj dużo o tych silnikach.
Jeśli chcesz bezawaryjny, to proponuję 1,9TDI AGR, 90KM. Zbiera się całkiem fajnie, mało pali. Ojciec ma taki w Octavii, pali 4-4,5l/100km. Nie ma awaryjnego dwumasu i turbiny o zmiennej geometrii. Jest prostszy, już w serii podchodzi pod 100KM, a da się z niego wykręcić bezboleśnie 125KM na seryjnym osprzęcie.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez tony » 12 sierpnia 2011, o 12:42

Remiq montowali też ASZ 130 KM i ARL 150 KM
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 12 sierpnia 2011, o 13:12

Wiem, chodziło mi o wersje 110KM.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez rafrut6 » 12 sierpnia 2011, o 14:30

Dokładnie jak pisze Tony jak brać to ARL-a
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Avatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 23 lutego 2010, o 22:30
Lokalizacja: Olsztyn-LW
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez DzieX » 12 sierpnia 2011, o 15:16

Ludzie, zacznijcie czytać specyfikacje!

Faster napisał(a):chcialbym najprostszy rodzaj bez zadnych skomplikowan, najmniej awaryjny i oszczedny - mam na mysli coś ze 110 koni


Zaznacze, ze zalezy mi na niezawodnosci i niskim spalaniu poniewaz to bedzie moj PIERWSZY diesel i nie chce wtopić ;) Pozdrawiam


Napisane - najprostszy i najmniej awaryjny. remiq dobrze napisał. Ew. jeszcze 110KM na pompie (ASV chyba). ARLa zdrowego kupić i utrzymać w kondycji to nie tanio...
Seat Toledo 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2161
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Postprzez jakub_bb » 12 sierpnia 2011, o 15:41

ja mam ARLa i zlego slowa nie powiem

ale jak chcesz cos czego sie nie da zajechac to 110 albo 90km tylko jesli chodzi o mnie to ja nie polecam AGRa poniewaz tam nie ma zmiennej fazy geometrii łopatek co ma swoje plucy i minusy oczywiscie ;)
w silnikach 90KM tych pozniejszych jest kolo jednomasowe czyli kolejny problem odpada ktory czasem sie zdarza w 110KM

podsumowujac ja bym Ci polecił 110KM ale jak znajdziesz 90KM na prawde ladna to tez kupuj.

Oczywiscie 130 i 150 to juz jest inna bajka i niestety tutaj juz ciezko znalezc nie dojechane jednostki
Avatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
 
Posty: 1154
Dołączył(a): 6 marca 2010, o 00:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Car: Audi A4 B6
Engine: 1.9 TDI AWX

Postprzez rysiekkk1 » 12 sierpnia 2011, o 16:29

Polecam ASV 110KM, mam taki i daje sobie dobrze radę z autem i obciążeniem na pokładzie i jest ekonomiczny- w moim przypadku 5.5 l średnie spalanie a jeżdżę głownie na krótkich odcinkach. Pomyśl też nad ASZ i ARL, są mocniejsze i montowane są do nich skrzynie 6 biegowe ale faktycznie trudno o znalezienie nie wyjeżdżonego egzemplarza i są drogie. Jeśli nie znasz się na mechanice to polecam oglądać auto z kimś obeznanym bo można się łatwo "nadziać" na trupka.
Avatar użytkownika
rysiekkk1
Sponsor
 
Posty: 318
Dołączył(a): 9 października 2010, o 01:29
Lokalizacja: Sędziszów/Rzeszów
Car:
Engine:

Postprzez Faster » 12 sierpnia 2011, o 20:10

Czyli mam szukać 1.9 TDI 90KM ale jaki rodzaj? lub 1,9 TDI 110KM ASV? :)
Opinie podzielone ;) dodam jeszcze ze chcę rocznik 2003-2004 więc moze jakies wersje silnikowe już nie byly produkowane i odpadają. Mysle ze chcialbym cos ze 110 bo dziwnie zejsc na slabsze auto niz mam ;) 130 i 150 odpada.
Doradzajcie Panowie ;)
Faster
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 22 lutego 2011, o 02:31
Lokalizacja: Piła
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron