Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Toledo II z silnikiem 1.9 (VP - pompa wtryskowa)

Postprzez sumo » 27 października 2008, o 09:42

Cześć
Jestem zainteresowany zakupem samochodu i ostatnio słyszałem, że znajomy kolegi ma do sprzedania Toledo TDi 110 KM z 2002 roku. Samochodzik ma przebieg 190 tys. km i podobno puki co, nic nie było robione z wyjątkiem wymiany rozrządu zaraz po zakupie i 2 wymiany oleju. Wyposarzenie to 4x elek. szyby, elek. lusterka, ABS, TC, poduszki powietrzne. W Polsce od 1,5 roku i zrobione 25 tys. km, w niemczech serwisowany do 90 tys. km poźniej brak wpisów w książce serwisowej. Cena samochodu to 26 000zl. Czy warto zainteresować sie takim autkiem? Jak wyglada ten samochód pod względem ekonomii eksploatacji? Czy w samochodzie z takim przebiegiem można spodziewać sie drogich awarii tzn. kolo dwumasowe, turbina, zawieszenie itp. Jakie typowe usterki występują w tym modelu i na co szczególnie zwrócić uwage przy zakupie? Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Pozdrawiam

Bardzo proszę o pomoc i wszelkie uwagi. Jeszcze raz dziękuję!!
Załączniki
DSC01752.jpg
DSC01751.jpg
DSC01750.jpg
DSC01749.jpg
DSC01748.jpg
DSC01747.jpg
DSC01746.jpg
DSC01744.jpg
DSC01742.jpg
DSC01741.jpg
Ostatnio edytowano 27 września 2011, o 17:39 przez sumo, łącznie edytowano 4 razy
sumo
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 października 2008, o 19:14
Lokalizacja: Mieroszów
Car:
Engine:

Postprzez SMILE » 27 października 2008, o 09:47

Zobacz,czy jest sucho pod dywanikami :056: :649:
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez tony » 27 października 2008, o 09:56

Z tego co się orientuję to tanio się jeździ ale jak coś pi.....nie to trzeba się trzymać ostro za kieszeń :-D :-D :-D
Jakbyś miał więcej info, fotki itd. chętnie pomożemy.
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 27 października 2008, o 10:04

Siemanko.
Dwumasy, to we francuzach podobno padają, ale w silnikach VW jakoś trzymają ;) Turbina, to już zależy od poprzednich właścicieli. Jeżeli normalnie postępowali z autkiem, to nie ma się czego bać. 190tys km na diesla, to nie jest jakiś straszny przebieg. Widać, że autko poprostu było w stałej eksploatacji, zresztą nikt nie kupuje diesla, żeby stał w garażu i wyglądał ;) hehe Co do ekonomi, to średnia spalania waha się w granicach 5,5l/100km, w trasie spokojnie można zejść poniżej 5l/100km, w mieście spala do 7l/100km (przy spokojniejszej jeździe). Jak ktoś ma cięższą stopę, to oczywiście weźmie więcej ;) Koszta ekploatacji są w normalnych granicach. Części w miarę tanie i ogólnie dostępne jeżeli to jest 1M, bo chyba od 2002roku zaczęli produkować tą 3-kę podobną zupełnie do niczego ;) (większość rzeczy pasuje od golfa IV, Bory, Audi A3 i skody octavii). Tak więc mogę spokojnie polecić to autko, tylko przed zakupieniem weź ze sobą zaprzyjaźnionego pana Ździsia mechaniora, żeby tam wszystko porządnie obejrzał, bo czasami na 4-ślada można trafić :lol:
Pozdrowienia i powodzenia
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez TOMMI » 27 października 2008, o 10:18

Sprawdz czy sa wszystkie plastiki pod maska typu oslona akumulatora itp.
Po dzwonkach przodem ludzie tego nie uzupelniaja.

Dwumas wymieniłem przy 160000km razem z calym sprzeglem, koszt ok 2000zł
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 27 października 2008, o 10:48

Cóż, Ja się nie wypowiem, bo od 230tkm jeżdzę benzyną (7lat), a tu kolega prosi o Diagnoze Diesla- ja tylko powiem PB- POWER :!: :!: :!:
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez sumo » 27 października 2008, o 11:11

Dzieki za tak szybkie odpowiedzi. Plastiki ma pod maska wszystkie i w zasadzie zakrywaja prawie cały silnik. Ogólnie na wstepie nic nie widać silnik brudny bez wycieków. Nie zdejmowałem plastików więc za wiele nie widziałem. Samochód nie był bity (inf. od własciciela) a przynajmniej został dobrze zrobiony bo nic nie rzuca sie w oczy, tylko ma wymieniona szybe z przodu. Co do dwumasa to w jakiejś gazecie pisali, ze pada ale nie sprecyzowali, który silnik. W Octaviach ta wada neka własnie 110KM a chyba ten sam silnik. Jeszcze wymieniają jako typową usterkę uszczelke pod głowicą. Wrażenia z jazdy to bardzo twardy i czuc każdą dziurke więc przez to mogą lekko trzeszczeć plastiki w kabinie. Poza tym zaczyna jechać dopiero powyzej ok 2300 obrotów wcześniej jest jakby zamulony nie jedziłem jeszcze dieslem wiec nie wiem czy to normalne. Pewnie dopiero wtedy załącza sie turbina. A co sądzicie o cenie 26tys? Środek jest zadbany tylko rączki przy drzwiach mają brzydko uszczącą sie powłokę i wygladaja kiepsko ale to podobno wada grupyVW. Kierownica obszyta skórą i widać delikatne przetarcia.

DALSZE FOTKI!!
Załączniki
DSC01770.jpg
DSC01765.jpg
DSC01763.jpg
DSC01760.jpg
DSC01759.jpg
DSC01758.jpg
DSC01757.jpg
DSC01755.jpg
DSC01754.jpg
DSC01753.jpg
Ostatnio edytowano 31 października 2008, o 14:50 przez sumo, łącznie edytowano 1 raz
sumo
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 października 2008, o 19:14
Lokalizacja: Mieroszów
Car:
Engine:

Postprzez SMILE » 27 października 2008, o 11:17

zOBACZ czy wszystko z elektryki działa (chyba nie musze wymieniać),żebyś później nie chodził wkur.. że zapomniałes sprawdzić. Za każdą bzdurę możesz sie potargować a 26 tyś to dosyć dużo...
SMILE
Forumowicz
 
Posty: 312
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Józefów/ Mińsk
Car:
Engine:

Postprzez tony » 27 października 2008, o 11:19

daj zdjęcia - im bardziej szczegółowe tym lepiej nie ma co gdybać z samych opowieści.

Ps. przedstaw się w odpowiednim dziale ;-) viewtopic.php?p=5604#5604
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 27 października 2008, o 11:33

Sumo Toledo 2 (1M) wygłada zupełnie inaczej niz Toledo 3 ;) Tak jak powiedziałem Toledo 3 jest podobne zupełnie do niczego hehe. W sumie ten 3 wypust wygląda podobnie jak ibiza z tych zamych roczników hehe Co do turbo, to u mnie bierze tak od 1800 obrotów bo wtedy czuć, że odrazu zaczyna rwac się do przodu. 2300obrotów to chyba troche za dużo jak na start turbo. 26tysi za 2002 rocznik, to chyba dobra cena pod warunkiem, że to autko nie jest jakies kombinowane. Wymienioną szybą nie ma co się martwić, bo ja też będę niedługo musiał chyba wymienić albo dać do szklarzy, żeby spróbowali ją jakoś zrobić. Tak od tira kamolcem dostałem, że mi się srobił spory znak na szybie (trochę się szkła odłupało). Co do twardości, to nic dziwnego, w końcu to taki hiszpański VW, ale w porównaniu do golfa IV, to przyjemniej się jeździ :)
Co do zapewnień właściciela, to nie bierz tego na serio. tak jak pisałem wcześniej, warto pojechac z mechanikiem, dać mu 50-100zł w łapę, żeby solidnie wszystko obejrzał. jak on będzie tam wszystko sprawdzał, to Ty w tym czasie możesz powciskać wszystkie guziki, przełączniki i inne bajery w środku i sprawdzić czy wszystko działczy :)
Foty by się przydały ;)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron