Toledo z silnikiem 1.9 ASZ/ARL (PD - pompowtryski)

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez emlo » 9 czerwca 2015, o 22:20

Jeśli chodzi o dokładki to jest to oczywiste. Ale i przy tym za 16-17 tez będzie zawsze coś do zrobienie.. W jednym po miesiącu, a w drugim po 2-3.
emlo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 czerwca 2015, o 23:13
Lokalizacja: Tarnów
Car: SAAB 9-3
Engine: 1.9 TiD

Postprzez Sony » 10 czerwca 2015, o 11:47

emlo, no fakt lepiej kupić ulepa za 11 niż doinwestowanego za 17 :one:
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6691
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez emlo » 10 czerwca 2015, o 18:49

Pewnie nie lepiej... ale z drugiej strony wole kupic za 11 cos w miare i z biegiem czasu zainwestować w nowe podzespoły i byc pewnym ze mam nowe.. niz za 17 i takiej pewnosci nie miec i czekac jak zacznie sie sypac..
emlo
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 czerwca 2015, o 23:13
Lokalizacja: Tarnów
Car: SAAB 9-3
Engine: 1.9 TiD

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron