Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez rafrut6 » 3 stycznia 2014, o 11:33

Ja miałem poprzednei Toledo w Tdi. Teraz zamieniłem na V5 i jestem zadowolony. Wypsażenie V5 jest zawsze prawie na full. I co mi sie podoba to ten dzwięk :) Ja nie mam gazu średnie spalanie wg komputera od 10-12 więcej narazie nie miałem. Przebiegu bym się nie bał ja tez mam 260 tys. Te auta juz maja trochę lat to nie mogą mieć przebiegu po 100 tys. Rozrzad jest na łancuchu no ale z tym łancuchem jest różnie i lubi się rozciągać. Diesel jest dość głośny w środku a tu cichutko ;) Ja w każdym razie nie żałuje zamiany TDI na V5
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Avatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 23 lutego 2010, o 22:30
Lokalizacja: Olsztyn-LW
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez Kitaj » 3 stycznia 2014, o 12:49

Zawsze upchanie więcej niż 4 cylindrów pod maską średniej wielkości auta jest później problematyczne w obsłudze ale nie ma co narzekać, wystarczy porównać VR5 z R6 i wyjdzie że rzędówka jest ogromna ;-)

No i 2.3 nie jedzie źle bo jednak pojemność to pojemność ale chciałbym zobaczyć na kresce 1.4 turbo kompresor 180km i tolka 2.3 170 :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez Radziu » 3 stycznia 2014, o 14:01

cofnij licznik an 198.000 i odrazu humor CI sie poprawi ;)

a tak powaznie to jak kolega wyzej napisal, 260 tys. to nie jest duzy przebieg jak na ten wiek auta. potwierdzam, ze naprawy silnika sa drozsze. ale sam chcialem kupic takiego, niestety mam TYLKO 1.8 20V bo zadnego V5 nie znalazlem w przyzwoitym stanie za przyzwoite pieniadze. 30 tys. km. an gazie to takze tyle co nic. dziwne, ze ktos sprzedaje po tym jak wpakowal gaz i zrobil na nim tylko 30 tys. km. instalacje do tego silnika nie naleza na najtanszych.
Avatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
 
Posty: 749
Dołączył(a): 7 czerwca 2011, o 13:06
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V

Postprzez Procent » 3 stycznia 2014, o 15:55

A wiec co robic?
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 3 stycznia 2014, o 16:04

Procent napisał(a):A wiec co robic?

Co uważasz za słuszne ;)
Ja bym najpierw zbadał rynek jak wyglądają auta z VR5 pod maską i jakie ceny oscylują, za ile można swojego pogonić i wtedy rozmyślać czy warto.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez DzieX » 3 stycznia 2014, o 17:12

260k km to jest czas wymiany rozrzadu. Z dostepem do czesci nie ma juz takiej tragedii jak kiedys. Dostep faktycznie slaby, ale glupio pomyslane bo za silnikiem jest za to bardzo duzo miejsca. Do powazniejszych napraw trzeba odsuwac pas przedni. Ale juz wiem ze kolektor dolotowy mozna odkrecic bez ruszania pasa.
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Postprzez Jacek » 3 stycznia 2014, o 20:01

Kolego wiec tak jak piszą koledzy ze 260 tys nie ma tragedii więc decyzja będzie należała do Ciebie jak ktoś dbał i naprawdę wszystko robił na czas i sumiennie podchodził to walniesz spokojnie jeszcze raz tyle:) sam mam V5 i jak narazie sobie chwalę a trafił mi się egzemplarz bardzo doinwestowany :) teraz tylko robię pod siebie. aa co do dzwięku to mmmm marzenie :) mam przelotowy układ 2.5 cala po środku strumiennica i powiem Ci ze jak trzeba przyłożyć w pedał to zaryczy ładnie:) ale wiesz jak to jest u nas na rynku z autami:) sprawdź dokładnie lakier itp itd podzespoły i wtedy ocenisz czy się opłaca:) powodzenia życzę i udanego zakupy.

a jeszcze jedno jak wsiadam do Tolusia i zapale i słyszę jak sobie mruczy spokojnie to powiem Ci że aż sam do siebie się śmieje a jeszcze jak w kręcę na obroty to aż miło:)

Decyzja należy do Ciebie :) trzymam kciuki za udany zakup:)
Jacek
Sponsor
 
Posty: 442
Dołączył(a): 1 czerwca 2013, o 22:20
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 v5 AQN

Postprzez Procent » 4 stycznia 2014, o 00:39

tolek V5 poszedł dzisiaj do Łodzi... wiec dalej szukam
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez Jacek » 4 stycznia 2014, o 21:10

szkoda.. szukaj może się uda:) powodzenia :)
Jacek
Sponsor
 
Posty: 442
Dołączył(a): 1 czerwca 2013, o 22:20
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 v5 AQN

Postprzez Procent » 5 stycznia 2014, o 02:24

http://otomoto.pl/seat-toledo-full-opcja-C31636146.html
byłem, oglądałem, jeździłem. Nie falowały obroty, silnik ładnie pracuje i cicho. przebieg udokumentowany książką serwisową. Wycieraczki nie dziłały bo bezpiecznik walnął i ABS świeci bo aku padnięty. W TDI też tak miałem. do ceny opłaty 2 tys. warto??
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Benzyna + gaz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron