Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Toledo II z silnikiem 2.3 V5 + LPG

Postprzez Splend0R » 10 listopada 2010, o 00:00

Witam, przymierzam się do kupna tolka i znalazłem takiego

http://moto.allegro.pl/seat-toledo-ii-2-3-v5-gaz-sekwencja-na-gwarancji-i1306409886.html.

Już oglądałem go na żywo, lecz mam kilka wątpliwości.
1.Otóż silnik przy samym odpalaniu klekocze jak diesel, jak chodzi na jałowym to już nie tak mocno i wyraźnie. Jak się doda gazu to pracuje normalnie jak benzyna, równo i bez "klekotu". Podczas jazdy tak samo nie ma problemów żadnych, przyspiesza równo i płynnie nic nie hałasuje.
2.Jedynie na niskich obrotach przy ruszaniu lekko drży samochód.

Moje pytanie brzmi czy to normalne przy tych silnikach VR5? Czy to może rozrząd do wymiany? Czy może coś innego?

PS. A i jeszcze silnik z lewej strony (patrząc od przodu samochodu) jakby byl zapocony.. Widać było poprosu trochę oleju. Jakieś sugestie?
Ostatnio edytowano 27 września 2011, o 17:28 przez Splend0R, łącznie edytowano 1 raz
Splend0R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 listopada 2010, o 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez Wyplosz » 10 listopada 2010, o 00:43

moim zdaniem ten egzemplarz jest drogi, wewnątrz samochodu ładny nie poniszczony za bardzo, ale za ta kasę można młodszy kupić w porównywalnych pieniądzach, moze nawet z lepszym wyposażeniem
- Miałeś kiedyś marzenia ??
- Tak miałem zostać kierowcą rajdowym
- I co ?
- I zostałem piratem drogowym :D
Avatar użytkownika
Wyplosz
Forumowicz
 
Posty: 868
Dołączył(a): 11 czerwca 2010, o 12:01
Lokalizacja: Krosno / Rzeszów / Stalowa Wola
Car: TOLEDO 1M
Engine: AGZ

Postprzez simon_w » 10 listopada 2010, o 10:17

Wyplosz napisał(a):moim zdaniem ten egzemplarz jest drogi, wewnątrz samochodu ładny nie poniszczony za bardzo, ale za ta kasę można młodszy kupić w porównywalnych pieniądzach, moze nawet z lepszym wyposażeniem


Masz rację tylko nie z tym motorem :) negocjuj cenę. Kupiłem identycznego Tolka ten sam rok to samo wyposażenie za 12500.

Splend0R napisał(a):
Już oglądałem go na żywo, lecz mam kilka wątpliwości.
1.Otóż silnik przy samym odpalaniu klekocze jak diesel, jak chodzi na jałowym to już nie tak mocno i wyraźnie. ?


u mnie jest podobnie silnik przy odpalaniu zagra jak diesel na jakies 2-3sekundy i pozniej pracuje normalnie. Co do drgań na gazie - pierwsza rzecz do wymiany - kable i świece oraz u dobrego gazownika sprawdź średnice dysz od gazu u mnie ktoś założył za małe i silnik miał straszne "loty" po zmianie dysz na odpowiednie kalibracji wszystko wróciło do normy oraz spalanie zrobiło się niższe.
simon_w
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 października 2010, o 21:35
Lokalizacja: MIROSŁAWIEC
Car:
Engine:

Postprzez matti » 10 listopada 2010, o 16:02

Ja bym mocno targował i dopłacił za przeglad w ASO
u mnie jest 230 tyś przejechane i klekotu nie mam żadnego
Co do drgań przy ruszaniu nie wiem czy to nie wina sprzęgła i dwumasy
No i przebieg zaniżony sprawdź VIN
Ktoś kto zakłada gaz w ubiegłym roku za 3500 klocka i sprzedaje troche to dziwne zakładając że z przebiegu rocznie robi tylko 14000 ?? po co mu gaz
NIE BRAŁBYM GO
Avatar użytkownika
matti
Forumowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26 października 2009, o 13:33
Lokalizacja: Rzeszów
Car:
Engine:

Postprzez Splend0R » 10 listopada 2010, o 18:00

Widzę, że opinie sprzeczne :P

simon_w napisał(a):u mnie jest podobnie silnik przy odpalaniu zagra jak diesel na jakies 2-3sekundy i pozniej pracuje normalnie. Co do drgań na gazie - pierwsza rzecz do wymiany - kable i świece


No rzeczywiście facet mówił, że kabli WN nie wymieniał..

matti napisał(a):Co do drgań przy ruszaniu nie wiem czy to nie wina sprzęgła i dwumasy
No i przebieg zaniżony sprawdź VIN
Ktoś kto zakłada gaz w ubiegłym roku za 3500 klocka i sprzedaje troche to dziwne zakładając że z przebiegu rocznie robi tylko 14000 ?? po co mu gaz
NIE BRAŁBYM GO


Sprzęgło raczej normalnie pracowało... Co do gazu to tak: facet kupił samochód w marcu 2009 sprowadzony z niemiec, w czerwcu 2009 zamontował gaz. Pytałem sie go dlaczego zamontował i teraz sprzedaje skoro instalacja jeszcze mu się nie zwróciła, tym bardziej,że jak mówił dużo nie jezdzi. Jak montowal instalacje bylo 143000 a teraz jest 163000. Powiedział tylko że jak montował gaz to nie wiedział ile będzie jeździł samochodem..

No i sprawa jest też trochę śmierdząca bo samochód można od pon do piątku oglądać po 19.30 bo gościu pracuje podobno... A w niedziele to w aso sobie raczej nie sprawdze fury...

Jeszcze mam takiego tolka na oku :http://otomoto.pl/seat-toledo-2-3-v5-benzyna-full-opcja-C15145936.html ale tego na żywo jeszcze nie widziałem.. Może w piątek. Co powiecie?
Splend0R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 listopada 2010, o 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 10 listopada 2010, o 19:30

Splend0R napisał(a):Jeszcze mam takiego tolka na oku :http://otomoto.pl/seat-to...-C15145936.html ale tego na żywo jeszcze nie widziałem.. Może w piątek. Co powiecie?
ten z ceną lepiej, podjedź obejrzyj i utarguj na opłaty jeszcze z 1k i będziesz miał furkę
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez godles_ » 10 listopada 2010, o 21:33

Drugie auto b.ładnie się prezentuje, ciekawe jaki przebieg, jak będziesz jakieś oglądał to sprawdzaj całą elektrykę bo jest jej dużo w tych autach bo widzę że szukasz 2.3 v5
policz ile wyniosą Cię opłaty za auto, ponieważ jest to silnik powyżej 2l i akcyza wynosi wtedy 18,6% ceny pojazdu, zresztą policz sobie to:sprowadzenie samochodu z Niemiec - Procedura

mam pytanie jeszcze do znawców, rozmieszczenie znaczków "SEAT" "TOLEDO" "V5" w oryginale jest własnie w takim miejscu jak w linkach które podaje kolega, bo oglądałem ostatnio i miał tylko napis Seat a V5 na górze po prawej stronie, dziwnie jak dla mnie jakby było coś tam robione.
Avatar użytkownika
godles_
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 września 2009, o 20:13
Lokalizacja: Łomża/Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Roxon40 » 10 listopada 2010, o 21:49

Na napis nie zwracałbym specjalnie uwagi. U mnie napisy były na właściwym miejscu a klapa była malowana, a teraz nie mam wcale napisów bo sobie je zdjąłem więc tu bym nie szukał podejrzeń ale warto sprawdzić czy ktoś coś z klapą nie kombinował.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4158
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez Splend0R » 11 listopada 2010, o 00:50

godles_ napisał(a):szukasz 2.3 v5
policz ile wyniosą Cię opłaty za auto, ponieważ jest to silnik powyżej 2l i akcyza wynosi wtedy 18,6% ceny pojazdu, zresztą policz sobie to


Tak też właśnie robiłem, i wychodzi mi na styk :P Zależy też jak liczyć tą akcyzę. Jedni mi mówią że opłaty wyjdą 2000pln(cupra z belgii) a inni że przy lekkim przykombinowaniu 2500(te niebieskie toledo)... A z doświadczenia wiem że z belgii to raczej bite auta się sprowadza więc pewnie stąd ta różnica... Tak się domyślam tylko.

To pierwsze auto było ciekawe(z pierwszego linka) ponieważ miało gaz w cenie :P Więc oprócz kosztu opłat itp doliczam koszt gazu 3500pln... Zaraz pewnie przeciwnicy gazu podniosą lament ale cóż :P Mój roczny kilometraż to 26000.
Splend0R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 listopada 2010, o 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez matti » 12 listopada 2010, o 19:33

godles_ napisał(a):bo oglądałem ostatnio i miał tylko napis Seat a V5 na górze po prawej stronie, dziwnie jak dla mnie jakby było coś tam robione.

U mnie też tak było
Avatar użytkownika
matti
Forumowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26 października 2009, o 13:33
Lokalizacja: Rzeszów
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Benzyna + gaz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron