Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.
1.8 jest bardzo dobrym silnikiem do gazu. Najważniejsze to dobranie komponentów. Jak założysz lpg najtańsze tak żeby tylko było to nic z tego nie będzie
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Święta prawda,ale bardziej mi chodzi o to czy modele z silnikiem 1.8 na coś chorowały np.
problemy ze skrzynią,sprzęgłem lub coś co trzeba często wymieniać.
A tak przy okazji zapytam-jaki jest koszt wymiany rozrządu (robocizna plus części) ?
Jeżdżę 1.8 4 lata i poza usterkami które tycza się całej gamy modeli na płycie Golfa IV nie ma żadnych szczególnych niedociągnięć,niewątpliwie w tak wiekowym juz aucie warto będzie wymienić uszczelkę pokrywy zaworów bo jeśli nie była nigdy wymieniana to raczej napewno będzie się pocic.
Na gazie zrobiłem ok 70 kkm i żadnych negatywnych skutków nie zauważyłem,oleju od wymiany do wymiany nie dolewam.
Rozrząd wymieniałem w październiku 2014 na komplet INA z wymianą i gratami płaciłem 650 zł.
Szczerze przyznam,że obawiałem się motoru 1.8,ale po tym co piszecie to same plusy.
Większa moc oraz brak problemu ze skrzynią jak to bywa w modelu z silnikiem 1.6
Czy motor 1.8 ma apetyt na olej? Czy od wymiany do wymiany bez dolewek?
Najgorsze jest to,że ciężko coś ładnego znaleźć z silnikiem 1.8