Diesel czy benzyna (+gaz) ?

Toledo II generacji

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Diesel czy benzyna (+gaz) ?

Postprzez sudolik » 7 sierpnia 2010, o 11:45

witam zamierzam kupić toledo i nie wiem jaki śilnik wybrać,rocznie robię około 15 000km
Ostatnio edytowano 19 marca 2015, o 00:26 przez sudolik, łącznie edytowano 2 razy
sudolik
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 sierpnia 2010, o 11:30
Lokalizacja: grebów
Car:
Engine:

Postprzez andrus4 » 7 sierpnia 2010, o 16:55

Cóż, obydwa silniki czy diesel czy benzyna + gaz przeznaczone są do "robienia" kilometrów. Jakikolwiek nie kupisz (mówimy o używanym) będzie miał naśmigane kilometrów. Myślę, że przy Twoich przebiegach możesz rozglądać się za dieslem. Jak kupisz będziesz więcej jeździł, bo to "wącha" paliwo :-) . A tak w ogóle to przejedź się takim i takim i bierz tego, którym Ci się lepiej jeździ.
andrus4
 

Postprzez servicemen » 11 sierpnia 2010, o 13:00

Kolego bierz jak najmłodszy w najlepszym stanie technicznym z najmniejszym przebiegiem. Jaki silnik i rodzaj paliwa to drugorzędna sprawa.
servicemen
Forumowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 25 czerwca 2008, o 18:11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Car:
Engine:

Postprzez sudolik » 13 sierpnia 2010, o 19:58

Dzięki jutro jadą na giełdę rozejrzeć się.
sudolik
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 sierpnia 2010, o 11:30
Lokalizacja: grebów
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 13 sierpnia 2010, o 23:22

sudolik napisał(a):Dzięki jutro jadą na giełdę rozejrzeć się.

Jeżeli w S-rz to wątpię że coś znajdziesz :)
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez axl » 9 września 2010, o 18:47

jeśli na tych 15tys w 80% tras nie zdążysz zagrzać silnika to bierz benzynę ;] na dodatek diesle dłużej sie grzeją (mój tak po 7-9 kilometrze)
axl
 

Postprzez Regi83 » 9 września 2010, o 22:41

servicemen napisał(a):Kolego bierz jak najmłodszy w najlepszym stanie technicznym z najmniejszym przebiegiem. Jaki silnik i rodzaj paliwa to drugorzędna sprawa.


Zabrakło tylko jeszcze jak najtańszy :-P
Avatar użytkownika
Regi83
Forumowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2 czerwca 2010, o 17:23
Lokalizacja: Podkowa Lesna
Car:
Engine:

Postprzez voyager2550 » 10 września 2010, o 06:47

axl napisał(a):jeśli na tych 15tys w 80% tras nie zdążysz zagrzać silnika to bierz benzynę ;] na dodatek diesle dłużej sie grzeją (mój tak po 7-9 kilometrze)


Mój 90 stopni osiąga po 3, może 4 km.
Avatar użytkownika
voyager2550
Sponsor
 
Posty: 240
Dołączył(a): 6 kwietnia 2010, o 15:19
Lokalizacja: Rzeszów
Car:
Engine:

Postprzez eryk328e46 » 5 stycznia 2011, o 00:23

A jak z nieoczekawanymi awariami w dieslu:

-turbo
-kolo masowe
-pompa

Wiem ze to niezly silnik ta 110 ,ale jak czesto zdarzaja sie Wam takie niespodzianki i jakie ewentualne koszta? Kwestia kalkulacji i podjecia decyzji :)
eryk328e46
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2 stycznia 2011, o 23:41
Lokalizacja: Birmingham UK
Car:
Engine:

Postprzez Tyber » 5 stycznia 2011, o 00:38

Patrząc po Cenach Paliw to kup jakiegoś z Gazem bo Diesel też juz w cale tani nie jest :/
A jak jeździsz czesto w trasy to Ci sie zwróci szybko.
Avatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 grudnia 2010, o 23:26
Lokalizacja: Halemba
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Kupujemy 1M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron