Detailing

Luźne gadki o wszystkim

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez vwir » 24 listopada 2014, o 15:02

Tak
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez haszczu » 24 listopada 2014, o 17:55

vwir, całkiem ładnie to wyprowadził. Jeśli można wiedzieć to ile zawołał za taką usługę
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2875
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez vwir » 24 listopada 2014, o 18:07

80pln. U mojego ojca robił 3 znacznie mniejsze wgniotki (typowe parkingówki) i koszt to 120pln.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez haszczu » 24 listopada 2014, o 18:15

vwir, czyli taka normalna cena
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2875
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Detailing

Postprzez kuzio » 17 kwietnia 2016, o 20:40

Przymierzam się do kupna glinki. Nigdy tego nie robiłem i dopiero zagłębiam się w tej tematyce. Jaką glinkę polecacie? Z tego co czytałem to polecają Valet Pro i Bilt Hamber. A wy jak myślicie, którą wybrać, a może jeszcze jakąś inną? Podejrzewam, że moje prawie 16 letnie auto nigdy nie było glinkowane. Na co zwrócić uwagę przy glinkowaniu czego się wystrzegać itd żeby zrobić to tak jak się powinno robić?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrazek
Avatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
 
Posty: 662
Dołączył(a): 30 marca 2012, o 19:10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ALH+

Detailing

Postprzez vwir » 17 kwietnia 2016, o 21:12

Kup taką, której się używa ze zwykłą wodą, żebyś nie musiał kupować specjalnego płynu. Ja używam bilt hamber. Jeśli chodzi o używanie - nigdy na sucho. Powierzchnia musi być czysta i bez piasku, do tego mokra. Jeśli glinka spadnie na podłogę to odetnij zabrudzoną część. Jeśli zabrudzi się podczas zbierania syfu z auta to zagnij zabrudzenie do wewnątrz i używaj dalej. Sama glinka musi być ciepła, więc przed użyciem podgrzej ją w palcach, ugniatając jak plastelinę. Chyba tyle.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Detailing

Postprzez kuzio » 17 kwietnia 2016, o 23:23

Jak spadnie to raczej na trawę więc nie powinna się oblepić syfem. Ile wam czasu schodzi tak objechać całe auto? Po wszystkim trzeba jeszcze raz myć auto czy coś? ;-)
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrazek
Avatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
 
Posty: 662
Dołączył(a): 30 marca 2012, o 19:10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ALH+

Detailing

Postprzez vwir » 18 kwietnia 2016, o 06:56

No jeśli spadnie na ziemię/piasek/beton/kurz to kawałek do odcięcia. Ja nie myję drugi raz. A ile schodzi - to już naprawdę zależy od stopnia zabrudzenia lakieru.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Detailing

Postprzez kuzio » 18 kwietnia 2016, o 17:18

Przeczytałem cały wątek ale połowa to rok 2013 więc może coś się pozmieniało. Po wyglinkowaniu Valet Pro przydało by się położyć jakiś wosk. Jeśli chodzi o amatorski wosk do nakładania ręcznie (srebrny lakier) to dalej króluje Collnitte 476? Czym go najlepiej rozprowadzać? Jest w zestawie jakaś gąbeczka czy coś czy trzeba się osobno zaopatrzyć? No i jeszcze w mikro fibry się muszę zaopatrzyć.

2 sprawa mam nadzieję w tym sezonie jeszcze zrobić korektę lakieru, w takiej sytuacji jest sens woskować?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrazek
Avatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
 
Posty: 662
Dołączył(a): 30 marca 2012, o 19:10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ALH+

Detailing

Postprzez misiekbig » 18 kwietnia 2016, o 17:50

Po glinkowaniu przydało by sie auto umyć :-P
Wosk zawsze warto położyć,przed woskiem fajnie jest użyć jakiegoś środka który przygotuje powierzchnie (usunie stare powłoki woskowe).
Collnitte 476 nie jest zły a do tego tani i starczy na długi czas.
Możesz nakładać go nawet ręką (ostatnio tak robiłem jak zapodziałem aplikator :-P )
Często dodają aplikatory do wosku jeśli nie wystarczy jakiś za parę zł.

przykład:
http://showcarshine.pl/home/18-collinit ... 50x60.html
Avatar użytkownika
misiekbig
Forumowicz
 
Posty: 365
Dołączył(a): 3 kwietnia 2012, o 22:05
Lokalizacja: Grójec
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron