Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 01 lut 2015, 19:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Lublin

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jocker0705 »

macsta12 pisze:Gdzie robiłeś ?
Stare Króle kolo Bilgoraja. Facet zna się na rzeczy. 3 samochód robiony juz u niego :)Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

140 KM, gratuluję wyniku. Program zawsze daje wiele frajdy. Pochwal się jeszcze wykresem.
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Bartek26 »

Pamietam jak moj brat skoksił swojego ahf'a w 1m na 148koni :) ciezko bylo go do programu namowic a jak zrobił to był mega happy ,do poki nie stanął na kresce z moim 130konnym 1L :-P mam gdzies nawet filmiki :-D
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: tomason2 »

Dawno nie było mnie.
Jestem świeżo po czyszczeniu nastawnika na pompie.
Problemem było u mnie pojedyncze szarpnięcia w okolicach 2000 obr. Z czasem szarpania były co raz częstsze i w większym zakresie obrotów.
Wyszorowałem go w środku na błysk ;-) Był syf na cewce. Po czyszczeniu odrobinę zwiększyłem napięcie RSW z 0,680v na 0,700v. Ustawiłem dawkę paliwa, a po całkowitym nagrzaniu jeszcze sprawdziłem i skorygowałem sobie kąt wtrysku.

Teraz to niebo a ziemia. Lepiej zapala, nic nie szarpie, lepiej ciągnie w całym zakresie obrotów.
Szykuje się teraz do zmiany uszczelniaczy na półosiach i przegląd zawieszenia mnie czeka.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: macsta12 »

Wymiana kół na letnie ;-)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4493
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Demontaż koła i właściwe zabezpieczenie rury do IC.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Mad_Maxs
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 02 sie 2017, 09:39
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 AGN
Skąd?: Legnica

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Mad_Maxs »

Przy okazji rozbiórki zamka, zrobiłem zdjęcie dla tych co im zamki marzną zimą i nie pozwalają się otworzyć (nie mylić z wkładką zamka).

Zamarza syf i woda na tej sprężynie:
Obrazek Obrazek

To ona cofa blokadę i możecie wlać sobie z zewnątrz litr wd40, tonę smaru, a tylko pogorszycie sytuację. WD40 wypłucze resztę smaru, nowy i tak tam nie wejdzie. Powiem szczerze, że trudno to wyczyścić mając zamek w ręce :)
Obrazek
Awatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 01 lut 2015, 19:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Lublin

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jocker0705 »

Założone wkoncu letnie :) jeszcze tylko dekielki i komplet. Felgi Oz Fittipaldi 17",przód 215/40 tył 235/40. Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
brtk
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 08 maja 2016, 23:38
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Warszawa

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: brtk »

Coś mi pukało z przodu od strony kierowcy, jak robiłem prawą stronę zawieszenia, sprawdzili mi od razu lewą (od kierowcy), zero luzów. Poszperałem w internecie, wpadłem na pomysł dokręcenia nakrętki, która znajduje się pod maską w kolumnie i trzyma amora, pukanie ustało.

@jocker0705 fajne fele :)
Awatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 01 lut 2015, 19:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Lublin

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jocker0705 »

Na cieszyłem się letnimi [emoji14] profil 40 zdecydowanie nie na nasze piękne polskie drogi. Opona lewy tył na zdjęciu Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ