SPOTY Ostrołęka

Spoty mazowieckie

Moderatorzy: Sony, CYRULIK

Postprzez lechac » 11 listopada 2008, o 11:47

dzieki juz wiem gdzie to jest :mrgreen:
Avatar użytkownika
lechac
Forumowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: nowogrod
Car:
Engine:

Postprzez tony » 11 listopada 2008, o 13:04

no i sobie pojechałem...
zadzwonili znajomi, że do mnie jadą :-/
Życzę miłego spota - zróbcie fotki !!!
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez SAGAL » 11 listopada 2008, o 17:44

A wiec spotkanie się odbyło Bardzo wielkie Podziękowania Dla
1. Lechu
2. Dla Kolegi z Makowa
3. Darkghoust

Ale Bardzo Mnie Zawiedli Tony Kristof i Maniec CIĘŻKO BYŁO WAM NAPISAC PIEPRZONEGO SMSA ŻE NIE BEDZIECIE DUŻO WYSIŁKU BYSCIE NIE MIELI Dzieki Za Tako OlewkĘ !!!!!!!!! Fajne postępujecie Róbcie tak Dalej..........................
Załączniki
SSA43264.JPG
SSA43260.JPG
SSA43259.JPG
SSA43263.JPG
SAGAL
 

Postprzez gurszczak » 11 listopada 2008, o 17:51

a czemu ich nie było ????? przeciez mieli być ?????
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez SAGAL » 11 listopada 2008, o 17:54

to ich się spytaj a nie mnie ............
SAGAL
 

Postprzez lechac » 11 listopada 2008, o 17:57

no tak spocik sie odbyl tak czy siak dzieki za mile spedzony czas :lol:
Avatar użytkownika
lechac
Forumowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: nowogrod
Car:
Engine:

Postprzez SAGAL » 11 listopada 2008, o 17:58

lechu wrzuc zdjecia od siebie tutaj :]
SAGAL
 

Postprzez lechac » 11 listopada 2008, o 18:20

:lol: maly spocik kilka fotek :-D
Załączniki
DSC01286.JPG
DSC01283.JPG
DSC01282.JPG
Avatar użytkownika
lechac
Forumowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: nowogrod
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 11 listopada 2008, o 19:21

tony napisał(a):maniekmc napisał/a:
Witam, jak mi do jutra nie przejdzie to nigdzie nie jadę, nie dobry Admin mnie zaraził i resztę mojej rodziny :( :(

Zdalnie :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
, no a to co to jest? Jasno i wyrażnie napisałem ,że jestem chory i nawet się z admina nabijałem, nie rozumiem pretensji?!
Żal, owszem- rozumiem i przepraszam, ale u mnie sprawy losowe.....
Fajnie,że spocik w ogóle się odbył.
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez darkghoust » 11 listopada 2008, o 23:16

Dzięki za miło sędzony czas. Ojcowie dyrektorowie to chyba nie wiedzą jaki "słodki" naród na kurpiach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Nie będziecie znali dnia ni godziny... <zygi> <zygi> <zygi> Następnym razem będzie lepiej...
darkghoust
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mazowieckie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron