[1L] Gaśnie na benzynie, a na gazie ma 2.5 tys obrotów

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

[1L] Gaśnie na benzynie, a na gazie ma 2.5 tys obrotów

Postprzez Marcin87 » 10 kwietnia 2012, o 18:11

Witam wszystkich. pierwszy raz piszę nowy temat więc jak zrobiłem coś źle to proszę o uwagi :-)
Mój problem polega na tym że od pewnego czasu nie mogę dawać mojemu tolkowi benzynki bo mi gaśnie na wolnych.postaram się to dokładnie opisać bo ja już nie wiem co to może być. :570:

Obecnie jeżdżę na odpiętym przepływomierzu na gazie ponieważ gdy go podepnę to jest ok na wolnych, ale wystarczy ruszyć gazem i wskakuje mu 2.5 tys obrotów i nie schodzi. próbowałem odpinać różne rzeczy. odpinam przepływkę, spadają, czujnik temperatury cieczy, spada, krokowy silniczek spada. to wszystko na gazie.

Co do benzynki to chodzi jeźeli trzymam pedał. puszczam i nie gaśnie od razu. schodzi do jałowych obrotów dosłownie na sekundę góra 3 i pum, pum pum dusi się i gaśnie. próbowałem podczas jazdy to z odpiętą przepływką oczywiście na benzynkę i gna. śmiga fajnie ale tylko gdy trzymam gaz. czyściłem przepustnicę bo gdzieś wyczytałem taki motyw. nic to nie dało. mogę dodać że ten przepływomierz jest bardzo sfatygowany przez wystrzały LPG.
Mam nadzieję że ktoś mi pomoże :-D
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

Postprzez dude88pl » 10 kwietnia 2012, o 19:07

silnik krokowy, przepływomierz.....
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez Marcin87 » 10 kwietnia 2012, o 19:44

silniczki krokowe mam ze 4. dwa faktycznie popsute i dwa moim zdaniem dobre. na obu zachowuje się tak samo. ostatnio kupiłem "świeży" silniczek. ale co z przepływomierzem jeżeli czytałem że po jego odpięciu powinien chodzić tylko szarpać a mi nie szarpie podczas jazdy na benzynie tylko gaśnie po paru sekundach z jałowych obrotów.
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

Postprzez kebziu » 10 kwietnia 2012, o 20:12

mam coś podobnego... ale bardziej na zimnym silniku... też obstawiam że to przepływka ale chce najpierw zanim kupie podpiąć od kogoś zanim wydam 250zł...
Kebziu
Polecam RB auto Olsztyn ulica Kołobrzeska 50.
Avatar użytkownika
kebziu
Forumowicz
 
Posty: 197
Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 22:52
Lokalizacja: Jednorożec
Car:
Engine:

Postprzez Marcin87 » 10 kwietnia 2012, o 22:23

co do pracy na ciepłym silniku zauważyłem że dłużej pozostaje na niskich obrotach zanim zgaśnie

Dodano: 2012-04-12, 17:33
a może ktoś wie jak sprawdzić ten silniczek krokowy co steruje powietrzem?
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

Postprzez Centek15 » 16 kwietnia 2012, o 23:02

Też szukam odpowiedzi na ten silniczek, nie wiem jak go rozebrać, mam Toledo I 2.0 8v 115km typ 2E :)
Lecz jednak przestałem się przejmować tym silniczkiem bo u mnie winny był brudny przepływomierz... o ile 1.5cm smarów, brudów, kurzu itp można nazwać zwykłym "brudem"...

Obrazek
Masakra, wyczyściłem go dziś, okazało się, że klapy w środku przepływki się zacinały, nie wracały do swoich pozycji (czyli nie było wolnych obrotów, tylko tak jak wcisnąłem gaz tak już zostawało) jutro będę zakładał go do auta i sprawdzę, czy pomogło... aczkolwiek jestem tego prawie pewien :)
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

Postprzez Marcin87 » 17 kwietnia 2012, o 19:00

co do przepływki to słyszałem że po odpięciu powinny trzymać niskie obroty a mi gaśnie. ja już ze 3 razy go czyściłem i sprawdzałem. jednak mój przepływomierz to ogólnie tragedia. przez gaz i jego "kichanie" poprzedniemu właścicielowi pękł normalnie na obudowie. mi też się zacinał i nie wraca do punktu zero na przykład. ale co z wysokimi obrotami na gazie? jak ma wolne to wolne. wystarczy ruszyć linką i wiu 2.5 tysia obrotów na liczniku i nie zejdzie dopóki się nie odepnie przepływki.
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

Postprzez Centek15 » 18 kwietnia 2012, o 23:13

Marcin87 jest to wina zepsutego przepływomierza. U mnie to samo jest. Na gazie nie tylko ma za wysokie obroty, ale jeszcze sobie SAM przyśpiesza po puszczeniu gazu :D
I tak samo jak u Ciebie, po wypięciu przepływki na benzynie w ogóle nie działa a na gazie jest super jak nigdy.
U mnie czyszczenie mało pomogło. Wyczyściłem ją jak się dało, teraz klapa która jest w środku chodzi jak zegarek, nie tnie się ani nic. Czyszczenie dało jedynie na + to, że silnik nie zacina się na obrotach. Jeszcze nie działa tak jak powinien ale przynajmniej się nie zacina. Jeżeli masz dobrze zrobione LPG w aucie, proponuję Ci na razie wypiąć przepływomierz i odpalać auto i jeździć na gazie. Ja tak mam do czasu wymiany przepływomierza. Nie opłaca się regenerować, ponieważ i tak padnie dość szybko. Koszt dobrej używki to 200zł, nówka około 350zł.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

Postprzez Marcin87 » 18 kwietnia 2012, o 23:56

nówka 350 zeta?? jak sam krokowy kosztuje 1400 z dolnej półki :shock:
ale skoro tak piszecie to chyba się za nią rozejrzę :-D
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

[1L] Gaśnie na benzynie, a na gazie ma 2.5 tys obrotów

Postprzez toledo1 » 23 sierpnia 2017, o 17:23

u mnie miałem to samo wymieniłem silniczek krokowy i sie odwróciło na gazie nie pali na benzynie ok dodam ze jak przykręcę gaz to trzyma obroty ale nie da sie wtedy jechac bo sie dusi a jak podkrece gaz to gasnie na jałowym musze gazowac zeby nie zgasł juz nie mam pomysłu
toledo1
 

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron