[1M] Najlepsze miejsce na korek od gazu ?

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez dude88pl » 22 maja 2011, o 00:02

Widzę że w obu przypadkach skorzystałeś z moich rozwiązań :-D Jak się autko spisuje na gazie i jaki ma zasięg???
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez rafik » 22 maja 2011, o 08:51

dude88pl, dzięki za sugestie i podpowiedź! :mrgreen:
Co do zasięgu to jeszcze nie wiem. Mam mały zbiorniczek 42, ale na moje trasy nie jest mi potrzebny duży zbiornik. Na razie tankowałem 5 razy, gdy przejechałem 100-200km. Średnie spalanie wychodzi około 7,5-7,75. Przeważnie jeżdżę 30km w mieście i 100km w trasie. :-D
"Wszystka wiedza pochodzi z doświadczenia. Doświadczenie jest produktem rozumu."
Immanuel Kant ;-)
rafik
Sponsor
 
Posty: 299
Dołączył(a): 28 listopada 2010, o 21:02
Lokalizacja: INOWROCŁAW
Car:
Engine:

Postprzez loockas » 26 czerwca 2011, o 22:12

O, widzę, że da się jednak zamontować pod klapką. W poprzednim aucie tak miałem i teraz też myślę nad tym samym rozwiązaniem. Troszkę jednak się zmartwiłem jak zobaczyłem te gumę wokół wlewu benzyny. Zastanawiałem się jak to można przeskoczyć...
loockas
 

Postprzez skaza24 » 22 grudnia 2011, o 10:45

rafik napisał(a):U mnie wygląda tak..

Obrazek



To miejsce może i jest estetyczne tak od spodu za kołem ale kompletnie nie przemyślane

Tam sie zbiera najwięcej syfu a w zimie to już nawet nie pisze co tam jest :mrgreen: jeszcze jak tak mróz chwyci to chyba z szpachelką trza jeździć .
No ale zawsze można założyć chlapacze :lol:

Jak dla mnie to najrozsądniej jest tam gdzie powinno się tankować auto jak jest taka możliwość a nie czołgiem pod autem zabiegi przed tankowaniem robić .

Tak też zleciłem zrobienie tego i nie widział w tym problemu , jedynie ta dopłata :-/

Już nie mogę sie doczekać do wieczora, jak odbiorę auto
BCB 1.6 16V 105 KM

Komp: STAG-4 eko
Reduktor: AC R01
Wtrysk: HANA 2000

viewtopic.php?t=1249

Obrazek
Avatar użytkownika
skaza24
Sponsor
 
Posty: 219
Dołączył(a): 17 maja 2009, o 22:50
Lokalizacja: Pszczyna-Żory
Car:
Engine:

Postprzez rafik » 22 grudnia 2011, o 20:41

skaza24, pewnie i masz racje, ale do dnia dzisiejszego nie miałem problemu (a zrobiłem około 20tyś.km)! Fakt gaz mam od maja więc zimą (ze śniegiem) jeszcze nie jeździłem. :-P Zobaczymy, natomiast widziałem miejsce wokół korka i jak dla mnie miejsce mało stabilne i trwałe. Proponuje temat pociągnąć za rok, ja może zaliczę wreszcie śnieg a Ty kilkadziesiąt tankowań. Więc, nasza wiedza będzie bogatsza o doświadczenie! ;-)
"Wszystka wiedza pochodzi z doświadczenia. Doświadczenie jest produktem rozumu."
Immanuel Kant ;-)
rafik
Sponsor
 
Posty: 299
Dołączył(a): 28 listopada 2010, o 21:02
Lokalizacja: INOWROCŁAW
Car:
Engine:

Postprzez skaza24 » 22 grudnia 2011, o 21:26

rafik
Tak jak piszesz czas pokaże :)

Co do zamontowania wydaje mi się atom jest przykręcone na zewnątrz wsporniczkiem i chyba od środka .
A jak nawet kobiety tankują LPG to chyba nie używa się do tego aż tyle siły :-P

Zapodaje fotki z jeszcze ciepłego montażu nic więcej nie mogę napisać bo dopiero przejechane 30km .
Silnik pracuje jak na Pb i tak samo jeździ
Zobaczymy jak ze spalaniem będzie ale to w późniejszym czasie

A tak zamontowany wlew i sterowanie

Obrazek

Obrazek


Ale syf w aucie :mrgreen:
BCB 1.6 16V 105 KM

Komp: STAG-4 eko
Reduktor: AC R01
Wtrysk: HANA 2000

viewtopic.php?t=1249

Obrazek
Avatar użytkownika
skaza24
Sponsor
 
Posty: 219
Dołączył(a): 17 maja 2009, o 22:50
Lokalizacja: Pszczyna-Żory
Car:
Engine:

Postprzez Roxon40 » 22 grudnia 2011, o 21:28

Co do tego wlewu to chyba wolę standardowy korek w zderzaku gdzieś na dole.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4138
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez loockas » 22 grudnia 2011, o 21:38

skaza24 napisał(a):jedynie ta dopłata :-/


bez jaj. Ile za to dopłacałeś? Montowałem LPG już w dwóch różnych warsztatach i za każdym razem było to gratis... Mało tego, w jednym warsztacie gościu powiedział, że wlew pod PB to la niego nawet mniej roboty niż pakowanie tego w zderzak więc powinno być taniej :P

rafik napisał(a):wokół korka i jak dla mnie miejsce mało stabilne i trwałe


U mnie już pół roku po instalacji i póki co nic się nie dzieje. Nie wygląda też by miało zacząć coś się dziać.
loockas
 

Postprzez skaza24 » 22 grudnia 2011, o 21:51

Obdzwoniłem sporo gazowników i fakt w niektórych było w w cenie ale instalacja na tych samych podzespołach wychodziła znacznie drożej niż ja zapłaciłem za nią i dopłatą za ten wlew 100 zł

A był nawet taki co 150 zł życzył za to.

Wszystko maja policzone , ukryte koszta ;)
BCB 1.6 16V 105 KM

Komp: STAG-4 eko
Reduktor: AC R01
Wtrysk: HANA 2000

viewtopic.php?t=1249

Obrazek
Avatar użytkownika
skaza24
Sponsor
 
Posty: 219
Dołączył(a): 17 maja 2009, o 22:50
Lokalizacja: Pszczyna-Żory
Car:
Engine:

Postprzez Hubert » 21 stycznia 2013, o 18:44

Gratis, zależy jak to nazwać: 2800 i wtedy montaż gratis lub 2650 i wtedy dopłata 150 zł...

Myślę, że jednak trochę łatwiej założyć to w zderzaku niż obok wlewu paliwa. Wiadomo, na każdej usłudze gazownik/mechanik/piekarz/grabarz czy murarz musi zarobić, nikt za darmo niczego nikomu nie zrobi.
Hubert
Forumowicz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 1 grudnia 2012, o 22:43
Lokalizacja: Katowice/Gliwice
Car: -
Engine: -

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron