[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez Kendzirko » 23 sierpnia 2011, o 07:58

i minęło to? nieźle mi to wyjdzie z kosztami:) Czy ktoś wie jak zmienić kostkę od kierunkowskazu w ibizie nie musząc jednocześnie odkręcać akumulatora? Jest tak blisko położony tej kostki, że ledwo się ręka mieści.
Kendzirko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 sierpnia 2011, o 15:58
Lokalizacja: Pisz
Car:
Engine:

Postprzez dude88pl » 23 sierpnia 2011, o 09:31

Oczywiście że minęło :mrgreen: wtedy dopiero zacząłem sobie chwalić gaz a przy cenach benzyny dość szybko się ta inwestycja zwróciła.

Zawsze możesz próbować zestawy regeneracyjne lecz są one dosyć kiepskie i ja się nie bawiłem w takie rzeczy bo nie dają gwarancji naprawy. Ogólnie reduktor wytrzymuje jakieś niecałe 100tyś km (jak jest dobrej firmy i instalacja serwisowana typu wymiany filtra gazu i regulacje) i max 10 lat (poprostu uszczelki szlag trafia). Niestety żeby jeździć tanio trzeba dbać o instalację, jak się nie dba to później są problemy i narzekania nigdy więcej auta z gazem :-)

Co do butli to masz wybór albo ponownie zalegalizować ją na dwa lata (koszt wymontowania + zamontowania + oczywiście opłata homologacyjna) lub wymienić na nowy z homologacją na 10 lat (w pierwszym przypadku koszt około 300 zł plus unieruchomienie na kilka dni auta, w drugim myślę że do 400zł byś się zmieścił)
Seat Toledo II 1,8 20V Signo + LPG 2003r.
Obrazek
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez Kendzirko » 23 sierpnia 2011, o 22:51

zdecydowanie drugie rozwiązanie wchodzi tylko w grę:)
Kendzirko
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22 sierpnia 2011, o 15:58
Lokalizacja: Pisz
Car:
Engine:

Postprzez Marcin87 » 30 kwietnia 2012, o 23:40

Ja znowu borykam się z problemem "strzelania" na gazie. mam tolcia 2.0 na wtryskach a gaz najprostszy tzn płytka w przepływomierzu. dodam że tylko na gorącym ma takie fazy. a parownik jest podłączony nba wymuszonym obiegu prosto z chłodniczki oleju do pompy wody. czy przepięcie parownika tak jak powinien być, czyli od powrotu nagrzewnicy w obiegu swobodnym może naprawić ten problem?
Marcin87
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 marca 2012, o 18:27
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car:
Engine:

Postprzez Centek15 » 1 maja 2012, o 20:58

Z tego co wiem, to problemy ze strzelanie gazu są gdy ma się przebicia na zapłonie (świece, przewody) ewentualnie źle ustawiona dawka na parowniku, wątpię, żeby obieg wody miał coś z tym wspólnego.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

Postprzez wojtekm » 8 sierpnia 2012, o 17:16

Panowie mam problem z gazem. Mianowicie jadąc na LPG i gwałtownie dodając gazu to jest takie mocne szarpnięcie. podczas tego wystepuje też syczenie.NA benzynie ten problem nie występuje. Sprawdzałem dolot i jest szczelny. Może to być np przewód od przepustnicy do serwa? Może odma??
Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

Postprzez Maly23 » 9 sierpnia 2012, o 20:19

wojtekm napisał(a):Panowie mam problem z gazem. Mianowicie jadąc na LPG i gwałtownie dodając gazu to jest takie mocne szarpnięcie. podczas tego wystepuje też syczenie.NA benzynie ten problem nie występuje. Sprawdzałem dolot i jest szczelny. Może to być np przewód od przepustnicy do serwa? Może odma??



też tak miałem
napewno pomaga regulacja
Avatar użytkownika
Maly23
Sponsor
 
Posty: 52
Dołączył(a): 5 czerwca 2008, o 06:32
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez wojtekm » 9 sierpnia 2012, o 20:25

Bylem u gazownika i na wolnych obrotach wszystkie parametry są identyczne jak na benzynie. W poniedzialem jade do niego znowu
Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

Postprzez Danielek. » 11 sierpnia 2012, o 08:21

Pow mu niech sprawdzi drożność przewodów od podciśnienia,miałem podobną sytuację i winne były właśnie one.
Avatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 11 kwietnia 2011, o 21:34
Lokalizacja: WA
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9

Postprzez haszczu » 1 marca 2013, o 20:04

wojtekm napisał(a):Panowie mam problem z gazem. Mianowicie jadąc na LPG i gwałtownie dodając gazu to jest takie mocne szarpnięcie. podczas tego wystepuje też syczenie.NA benzynie ten problem nie występuje. Sprawdzałem dolot i jest szczelny. Może to być np przewód od przepustnicy do serwa? Może odma??

Mam właśnie taki sam problem... u gazowników stwierdzili że kable zapłonowe biją. Kupiłem, wymieniłem i dalej to samo. Na kompie parametry dobre...
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2927
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron