[1L] Problemy z gazem - zwiększone obroty itp.

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez marcelous » 26 maja 2010, o 20:29

gaz jest firmy Elpigas (EMMEGAS) wymieniłem parownik na nowy filterek gazu wymieniony, nie jest mułowaty wszystko jest ok jeżeli chodzi o moc
marcelous
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 grudnia 2009, o 15:58
Lokalizacja: Łódź
Car: ...
Engine: ...

Postprzez daniel321 » 27 maja 2010, o 18:07

u mnie wtrysk byl pekniety i identycznie robilo poczekalem jak zgasl z 15 minut i odpalil normalnie
zapraszam do mojego postu, odświezony:) nowe foty itp link
viewtopic.php?t=2763
Avatar użytkownika
daniel321
Forumowicz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 10 kwietnia 2010, o 15:39
Lokalizacja: Sanok/Wrocław
Car:
Engine:

Postprzez krzymeek » 29 maja 2010, o 12:11

Siemanko, miałem podobny problem. :cry: Przyczyną tego jest uszkodzony przepływomierz powietrza a nie zasysanie lewego powietrza, dlatego Strzela i są niższe obroty a na benzynie może nie chodzi. :-P :-P Dobra rada :-P :-P to zmienić przepływomierz i zamontować klapę anty wybuchową. Można również zdemontować przepływomierz powietrza i ustawić klapę na 3\4 Wtedy samochód będzie chodził na benzynie tylko jak zimny to będzie nie równo pracował silnik,a na gazie powinno być dobrze;) :-) :-) :-) :-) :-)
krzymeek
 

Landi Renzo- na nagrzanym silniku nie chce się uruchomić.

Postprzez grobowiec » 2 sierpnia 2010, o 08:43

Cześć,
na początek dane:
silnik 1.6 100KM + instal. gazowa III gen. Landi Renzo- sekwencja.
Problem jest tak jakby odwrotny niż w pozostałych postach.
Na zimnym silniku odpalenie go nie stanowi problemu (odpala na benzynie po czym przy osiągnięciu właściwej temperatury, przełącza się na gaz) natomiast gdy silnik jest gorący, nie można go uruchomić (trzeba pocisnąć pedał gazu by go odpalić).
Co ciekawe, jeśli przed zgaszeniem silnika przełączę na benzynę i chwilę dam mu tak popracować, ponowne uruchomienie ciepłego silnika nie stanowi problemu.
dziękować.

PS. Czy możenie polecić jakiegoś gazownika w Warszawie lub okolicach, który zna się na rzeczy i posiada odpowiedni sprzęt (by nie robił tego "na oko" :mrgreen: )
Avatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 11 września 2009, o 12:03
Lokalizacja: Warszawa
Car: ...
Engine: ...

Postprzez tony » 2 sierpnia 2010, o 09:11

mam w wwy dobrego gazownika - zainteresowany?
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez grobowiec » 2 sierpnia 2010, o 09:54

Jasne Tony,

zapodaj namiary, jeśli nie chcesz na forum publicznym, poniżej adres mailowy:

karroll@orange.pl

dzięki
Avatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 11 września 2009, o 12:03
Lokalizacja: Warszawa
Car: ...
Engine: ...

Postprzez tony » 2 sierpnia 2010, o 11:00

Janek Oleksiak - 505144600
może się spota zrobi przy okazji :)
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez grobowiec » 2 sierpnia 2010, o 13:06

dzięki Tony.

Na PW wysłałem Ci jeszcze pytanko.
Avatar użytkownika
grobowiec
Forumowicz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 11 września 2009, o 12:03
Lokalizacja: Warszawa
Car: ...
Engine: ...

Problemy z gazem

Postprzez dude88pl » 27 stycznia 2011, o 10:07

Mam taki problem mianowicie założyłem do swego Tolka instalację gazową i co jakiś czas regularnie wywala mi błąd 17536 Długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby (bank 1) dodam że autko jak na gazie tak i na benzynie spisuje się rewelacyjnie, nie ma żadnych falowań obrotów czy niespodziewanych gaśnięć... Byłem już 3 razy na regulacji (ostatnio jeździłem z nim nawet po mieście z instalacją podpiętą pod komputer i wszystko jest niby ok) a problem jak powracał tak powraca. Może ktoś może mi pomóc??? I wyjaśni co dokładnie oznacza ten błąd.
Ostatnio edytowano 10 marca 2011, o 14:58 przez dude88pl, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dude88pl
Sponsor
 
Posty: 498
Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 18:50
Lokalizacja: Bojszowy
Car:
Engine:

Postprzez Danielek. » 23 czerwca 2011, o 22:47

Problem ktory probuje rozwiazac to zapalajaca sie na ulamek sekundy kontrolka ladowania oczywiscie kiedy silnik jest zasilany lpg,dzieje sie to przy gazie w depnietymw podloge np przy wyprzedzaniu.Kontrolka zapala sie gasnie i tak kilka razy.
Wyeliminowalem uszkdzenie szczotek i regulatora napiecia poniewaz na benzynie przy tych samych warunkacyh problem sie nie pojawia.
Pacjent to Seat Toledo 1.8 20v
Za jakie kolwiek wskazowki bede wdzieczny.
Avatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 11 kwietnia 2011, o 21:34
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron