[1M] Falowanie na małych obrotach

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez kebziu » 2 maja 2012, o 21:26

podcisnienie widzisz z jednej strony na drugim obrazku... a wchodzi to do kolektora taka gumka jest połaczone. ja tej gumki własnie nie miałem i mi falowało tak jak na filmiku. teraz spokój na lpg i na pb :mrgreen:
Kebziu
Polecam RB auto Olsztyn ulica Kołobrzeska 50.
Avatar użytkownika
kebziu
Forumowicz
 
Posty: 198
Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 22:52
Lokalizacja: Jednorożec
Car:
Engine:

Postprzez misiek090 » 3 maja 2012, o 17:00

to to jest podpięte... ;) Ale jak czyściłem wczoraj przepustnice, to zapomniałem podłączyć kabla do przepustnicy i wtedy nie falował, ale obroty miał za niskie...

a vaga nie mam. muszę kupić może dzisiaj zamówie...

[ Dodano: 2012-05-10, 18:13 ]
no i sprawy mają się tak. kupiłem tego vaga. i jak mam na gazie, to wyskakuje błąd sondy lambdy. a na benzynie nie ma tego problemu. najpierw był błąd sporadyczny "zetknięcie się plusa z minusem sondy lambdy" czy coś takiego, a teraz jest błąd 537 "Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna" co to gdzie może oznaczać? sonde do wymiany??
misiek090
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27 kwietnia 2011, o 22:08
Lokalizacja: Olesno ok Tarnowa
Car:
Engine:

Postprzez Centek15 » 11 maja 2012, o 18:15

Zrób porządek z instalacją elektryczną, posprawdzaj czy przewody się nie przepaliły, zwłaszcza te między aku a alternatorem (chodzi o kontrolkę aku, musi byc gdzieś spięcie albo coś nie styka), posprawdzaj wszystko co się da. Lewe powietrze usuń, zaklej, wyczyśc ODMĘ, sprawdź przepływomierz, może źle wyreggulowany. I NAJWAŻNIEJSZE SILNICZEK KROKOWY! :) Jak silniczek krokowy padnie, to na benzynie faluje a na gazie faluje 10x razy gorzej :)
Nie znam się na vagu, ale skoro mówi "zetknięcie plusa z minusem lambdy" to znaczy, że tak jest, ewentualnie coś z kablami. Trzeba to sprawdzic ;)
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

Postprzez misiek090 » 23 maja 2012, o 17:10

Poszperałem jeszcze na innych forach i znalazłem, że po czyszczeniu przepustnicy trzeba ją zaadoptować. Więc zrobiłem adaptację. I pomogło... na benzynie już nie falowało.
Ale na gazie dalej. więc pojechałem do gazownika. I okazało się, że listwa wtrysku gazu była niedobra. Wymienili mi na gwarancji i jak ręką odjął. No przez tyle czasu tak się mordowałem z tym i dobrze, że pojechałem do tych od gazu, bo tej usterki sam bym nie zlokalizował. I teraz już nie wywala błędu sondy lambdy na gazie. Ale najbardziej jestem zadowolony z tego, że zrobili mi to na gwarancji. :mrgreen: :-D
misiek090
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 27 kwietnia 2011, o 22:08
Lokalizacja: Olesno ok Tarnowa
Car:
Engine:

Postprzez ziiksd » 25 sierpnia 2013, o 09:50

hej zakładałem gaz w aucie , po zamontowaniu strasznie falowały mi obroty, ssało lewe powietrze od tego przewodu pokazanego na zdjęciu wiec wymyślili gazownicy by to zatkać z klejem wkręcił śrubę i nie falują ,tylko teraz sie zastanawiam bo był to przewód od podciśnienia nie przeszkadza to w niczym ( ogólnie dużo gazu mi pali może być przez to ? ) Jak wiecie jak nazywa się ta części wdzięczny jestem za informację i gdzie podpina się drugi koniec przewodu.

Obrazek

Obrazek
Toledo 1,6 AKL Notch Signu
viewtopic.php?t=6647
Avatar użytkownika
ziiksd
Forumowicz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 19 sierpnia 2012, o 10:03
Lokalizacja: Ostrołęka
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 AKL

Postprzez kebziu » 26 sierpnia 2013, o 16:20

gdzie masz te zdjęcie? jeśli mówisz o tym o czym myśle to drugi koniec tego przewodu jest pod tzw odmą oleju. czyli jak masz kurek wlewu oleju do silnika to tam idzie taka rurka w strone przepustnicy i pod nią jest miejsce na ten wężyk od podciśnienia.
Kebziu
Polecam RB auto Olsztyn ulica Kołobrzeska 50.
Avatar użytkownika
kebziu
Forumowicz
 
Posty: 198
Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 22:52
Lokalizacja: Jednorożec
Car:
Engine:

Postprzez Icefire » 11 października 2013, o 15:17

U mnie tez niestety faluje na benzynce i na lpg. Wymienilem filtr paliwa i powietrza , wyczyscilem przepustnice. Bylo ok przez 2 tyg. Pozniej wstawilem gaz posmigal tydzien i znowu zaczelo sie falowanie... Nie wiem co juz robic rozkladam rece na ten temat . Czy wymiana swiec na jednoelektrodowe daje az tak wiele ? Pozdrawiam
Oby dalej i do przodu ;)
Avatar użytkownika
Icefire
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 października 2013, o 14:35
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez eko_zgonuś » 11 października 2013, o 15:54

Icefire, adaptacje robiłeś?

najprostszy sposób adaptacji znaleziony na Audi self study program

Obrazek
eko_zgonuś
Forumowicz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 10 czerwca 2012, o 22:01
Lokalizacja: warszawa
Car:
Engine:

Postprzez Icefire » 11 października 2013, o 19:01

Mechanik zrobil adaptacje ale to pomoglo na 2 tygodnie. A jakie sa ogolnie objawy "siadajacego" czujnika walu ? Moj znajomy podsunal taki pomysl
Oby dalej i do przodu ;)
Avatar użytkownika
Icefire
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 października 2013, o 14:35
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez powe88 » 13 października 2013, o 05:36

Jeśli chodzi o świece ja sobie chwałę denso irydowe. Kultura pracy poprawiła Się o 100% bo miał czkawke na biegu jalowym w moim temacie masz jak wyglądała. na falowanie obrotów może wpływać dużo innych rzeczy. W silnikach akl często podają uszczelki między blokiem a kolektorem ssacym. Ja u siebie osobiście jeszcze nie wymienialem
powe88
Sponsor
 
Posty: 336
Dołączył(a): 7 lipca 2011, o 22:47
Lokalizacja: Oleśnica
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 SR

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron