[1M] Falowanie na małych obrotach

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

[1M] Falowanie na małych obrotach

Postprzez piotr_192 » 15 listopada 2010, o 18:18

Witam i już mam kilka problemów z moim nowym nabytkiem.

Mianowicie oboty silnika są gdzies w granicach 9-8 tys jak dodam gazu na jałowo to troszke go dławi i obroty spadają do 6 tys a następnie sie podnosza do 9-8 tys, a nie raz znowu zgaśnie całkiem, ale to żadko. NAtomiast jak chce ruszyć i nie dam gazu to zaczyna szarpać i albo zgasnie albo nie, a jak dam gazu to jest w miare. Na benzynie tego tak nie czuć. Dziś wymieniłem świece i ustawiali mi gaz troche lepiej jest ale jeszcze nie to co powinno być.
Dodam że tak jak w wyżej napisanym temacie przeze mnie mam problem z temperaturą silnika w mieście utrzymuje sie w granicach 90 stopni i nie ważne czy stoje czy jade zawsze jest taka sama wentylator to sie chyba jeszcze nie załączył. Co to może być ????? Pomóżcie albo dajcie jakieś namiary na dobrego mechanika co sie na tym znam w Krakowie.
Ostatnio edytowano 11 marca 2011, o 15:54 przez piotr_192, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
piotr_192
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 listopada 2010, o 22:30
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 15 listopada 2010, o 18:31

UUU jak masz 9 tysięcy obrotów to masakra.... Kolego popatrz co Ty mówisz! :) 900. A poza tym VAG i sprawdzenie błędów.
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez siwy_a1 » 15 listopada 2010, o 19:23

Temperatura 90 st. w tolku, to norma :) Mój po rozgrzaniu zawsze trzyma równiutkie 90 st., niezależnie od tego czy jadę, czy stoję. Tak ma być ;-)
siwy_a1
siwy_a1
Forumowicz
 
Posty: 326
Dołączył(a): 25 listopada 2009, o 02:25
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez piotr_192 » 15 listopada 2010, o 19:36

Był podpięty pod komputer i nie ma żadnych błędów.
Avatar użytkownika
piotr_192
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 listopada 2010, o 22:30
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 15 listopada 2010, o 19:47

Kolego mój ziomek miał podobnie w autku z gazem. Samochód mu się dławił i czasami nie trzymał wolnych obrotów i gasł. Powodem tego okazały się wadliwe świece (chyba nieprzystosowane do LPG czy cuś). Miał jakieś 3 elektrodowe i dopiero jak wymienił na NGK (jednoelektrodowe) to autko zaczęło śmigać. Spróbuj też wymienić filtr powietrza (to groszowa sprawa i na pewno nie zaszkodzi a może akurat to będzie to) ;)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez piotr_192 » 15 listopada 2010, o 21:00

Kolego świece już wymieniłem na ngk z katalogu które maja 3 elektrody i dalej to samo jest. Mechanik który ustawiał gaz podejżewa jeszcze kable zapłonowe albo cewke. Nie wiem jak to stwierdzic i sprawdzić które jest dobre.
Avatar użytkownika
piotr_192
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 listopada 2010, o 22:30
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 15 listopada 2010, o 21:13

a spróbuj od kogoś pożyczyć na podmiankę jakieś świece 1-elektrodowe i zobacz jak wtedy będzie chodził. Tak jak pisałem wcześniej mój kumpel miał 3-elektrodowe i na nich mu samochód gasł na wolnych obrotach, a jak wymienił na 1-elektrodowe, to jak ręką odjął.
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez piotr_192 » 15 listopada 2010, o 21:31

Właśnie kolego żebym miał to od kogo porzyczyć ale nie mam za bardzo.
Avatar użytkownika
piotr_192
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 listopada 2010, o 22:30
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Postprzez KrystianNh » 26 listopada 2010, o 00:44

piotr_192 napisał(a):Właśnie kolego żebym miał to od kogo porzyczyć ale nie mam za bardzo.


z lpg sa rozne problemy :-/
ja tez mam cinquecento i miałem problem z obrotami miesiac do tego dochodziłem auto podpinane pod komputer i nic zero błedów, byłem u chyba 3 mechanikow to kazy by wymienial wszystko po kolei :mrgreen: a jeden powiedzial ze mam drut pod maska auto nieorginalne i dlatego tak sie dzieje :shock: zaczałem obserwowac dokładnie auto jak sie zachowuje pod wpływem temp. i na forum elektroda wyczytałem pare artykułów i obstawiałem jeden z 2 czujników i wymieniłem czujnik temp. płynu chłodzacego i auto odzyło i zapier....
KrystianNh
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 11:58
Lokalizacja: Kraków
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez piotr_192 » 21 stycznia 2011, o 20:40

Witam problem falujących obrotów już załatwiłem do wymiany była sonda lambda, teraz jest dużo lepiej, ale mam inny problem który byl wczesniej.

Mianowicie jak wciskam pedał gazy na raz to jest tak zwana dziura czyli dławi sie na gazie jest gorzej na benzynie jest lepiej. Byłem już u gazownika coś tam wyregulował i jest troche lepiej ale nieto co powinno byc.
Avatar użytkownika
piotr_192
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 listopada 2010, o 22:30
Lokalizacja: Kraków
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron