[1L] Szarpanie na gazie

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez HORNET » 21 października 2010, o 14:16

Tylko, że mój brat wywalił komputer od LPG i co teraz?
HORNET
 

Postprzez siwy_a1 » 30 października 2010, o 18:41

Ja miałem dokładnie ten sam irytujący problem w silniku BCB +LPG. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło, ale wszystko ustało kiedy rok temu wymieniłem sprzęgło :-) Tak naprawdę ciężko mi teraz choćby strzelać co mogło mu pomóc, bo przy tej operacji robi się cuda z ułożeniem, podnoszeniem i opuszczaniem silnika ;-) A może problem tkwił w samym zużytym sprzęgle...? Nie mam pojęcia :?: W każdym razie do dzisiaj zjawisko nie powróciło :mrgreen:
siwy_a1
siwy_a1
Forumowicz
 
Posty: 326
Dołączył(a): 25 listopada 2009, o 02:25
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez gimmesomo » 20 grudnia 2010, o 02:38

a nie wymieniales swiec w miedzyczasie ? kolega mi podpowiedzial ze za szarpanie na gazie moga byc odpowiedzialne swiece.
Avatar użytkownika
gimmesomo
Forumowicz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 15 kwietnia 2010, o 21:51
Lokalizacja: Lubartów
Car: Toledo
Engine: 1M

Postprzez szullecc » 9 marca 2011, o 10:23

Witam :-) też mam małe pytanko.
Przy zimnym silniku też mi przerywa na gazie (wymienione kable zapłonowe i świece).
Do tego pali 16 L gazu i mam wrażenie że siorbię jeszcze benzynę jak chodzi na gazie możliwe to ??
Avatar użytkownika
szullecc
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 marca 2011, o 22:14
Lokalizacja: Pogorzela
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 9 marca 2011, o 11:57

szullecc, objawy takie jakby wtryski gazu dokonywały już swojego żywota
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez sroczkin » 9 marca 2011, o 17:25

szullecc, potwierdzam opinie kolegi Tomas, wlasnie w poniedzialek wymienialem listwe wtryskiwaczy padly. Objawy to szarpanie na gazie na zimnym silniku ,na wolnych obrotach silnikiem trzeslo, na duzych mrozach dopóki listwa sie nie rozgrzała nie trzymał wolnych obrotów gasł, spalanie wzrosło.Po wymianie listwy jazda na gazie wspaniala, wzrosla moc autka bo wczesniej bylo widac roznice miedzy gaz -paliwo. Sprawdz jaka masz listwe wiekszosc mozna regenerowc koszt z robocizna 150 zl , moich nie da rady regenerowc wiec trzeba bylo wymienic koszt 350zl.
Avatar użytkownika
sroczkin
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16 sierpnia 2009, o 11:47
Lokalizacja: gdynia
Car:
Engine:

Szarpnięcie powyżej 3,5 tys obrtoów 2,3 V5

Postprzez EnDżI » 14 kwietnia 2012, o 20:30

Witam Panowie, z 2 tygodnie temu byłem na regulacji gazu. Dziś troszkę przegoniłem toledo i okazuje się ,że przy obrotach około 3,5 tys jest jakby takie szrpnięcie, jakby silnik nie ciągnał. Sondy napewno dobre bo przy regulacji sprawdzali. Zrobiłem też próbę na benzynie i nie ma problemu wkręca sie do końca. Co może być przyczyną?
EnDżI
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 3 września 2010, o 15:29
Lokalizacja: TYCHY
Car:
Engine:

Postprzez tomektak » 14 kwietnia 2012, o 20:44

...a zawsze tak miałeś, czy dopiero teraz tak się zrobiło? Te silniki maja zmienny dolot i objawy które opisałeś są gdy gazownicy-partacze wstawią wtryski przed zmienny dolot.
Było
Obrazek
Jest
Obrazek
Avatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
 
Posty: 221
Dołączył(a): 23 marca 2010, o 12:06
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez EnDżI » 14 kwietnia 2012, o 20:54

Właśnie w tym problem ,że dopiero teraz tak się stało, wczesniej chodził naprawde fajnie. Myślę czy to moga byc swiece zmieniałem okolo 15 tys temu i to na te zwykłe Bosche po 10zł/szt, słyszałem ze do lpg sa zalecane jakieś inne. Jakie polecacie?
EnDżI
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączył(a): 3 września 2010, o 15:29
Lokalizacja: TYCHY
Car:
Engine:

Szarpie i dławi na lpg

Postprzez haszczu » 17 kwietnia 2013, o 15:44

Witam Serdecznie.
Mam toledo 1m z silnikiem 1.8 20v
Mój problem polega na czkaniu na LPG. Podczas dodania gazu do spodu to jest szarpnięcie i dopiero idzie. Zauważyłem też, że przy dojściu do 140km/h strzela z rury i ciężko wyciągnąć większą prędkość. Na PB chodzi normalnie, nie szarpie i nie strzela.
Wymienione:
-świece
-kable zapłonowe NGK
-filtr powietrza
-filtry gazu
-olej

Podmieniona została listwa wtryskiwaczy gazowych. Chodził tak samo więc podmieniłem cewkę na nową jakiejś firmy dokładnie nie pamiętam jakiej i chodził jeszcze gorzej...
Podpiąłem więc interfejs i wyskoczył mi błąd: brak napięcia na przepływomierzu, błąd sporadyczny.
Gazownicy powiedzieli że to wina układu zapłonowego i dlatego szarpie, ale jak im mówiłem że kable i świece wymienione i że cewka podmieniana to powiedzieli że nie wiedzą co jest grane.
Panowie czy to będzie raczej wina przepływomierza czy cewki?
A może ktoś miał taki problem i było coś innego
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2760
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20V AGN

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron