[1L] Szarpanie na gazie

Wszystko o silnikach zasilanych gazem

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

[1L] Szarpanie na gazie

Postprzez mari018 » 1 września 2009, o 10:31

Witam wszystkich. Od kilku miesięcy mam problem taki jak w opisie. Samochód to Toledo 1995 1.8i w gazie. Samochód gdy zimny odpala na bęzynie dopiero za 2 razem i trzyma obroty 1500-2000 różnie. po przełączeniu na gaz obroty są normalne 1000 lecz silnik nie chodzi równo na bęzynie jak i na gazie . Przy ruszaniu na gazie z zimnego silnika szarpie strasznie. gdy się troche rozpędze to juz jest dobrze objawy tylko przy ruszaniu. Gdy silnik jest rozgrzany to na bęzynie i na gazie pali dobrze i nie szarpie samochodem przy ruszaniu. Prosze o pomoc
Ostatnio edytowano 10 marca 2011, o 14:55 przez mari018, łącznie edytowano 2 razy
mari018
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 września 2009, o 10:11
Lokalizacja: Ostróda
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 1 września 2009, o 10:48

a jak dawno temu wymieniałeś świece? na gazie szybciej się zużywają i jak kiedyś miałem opelka z gazem to tez miałem takie szarpnięcia przy przyspieszaniu na zimnym silniku. Wtedy wiedziałem, że świece do wymiany i po wymianie już wszystko grało. Może jakiś filtr Ci się zasyfia lub coś, ciężko powiedzieć
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez mari018 » 1 września 2009, o 10:57

świece to gdzieś bedzie z 2 lata teraz wlasnie planuje wymienić . a jakie sa dobre ?/
mari018
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 września 2009, o 10:11
Lokalizacja: Ostróda
Car:
Engine:

Postprzez Lucas » 1 września 2009, o 11:02

słyszałem że NGK są dobre
Avatar użytkownika
Lucas
Forumowicz
 
Posty: 1362
Dołączył(a): 5 lipca 2009, o 23:54
Lokalizacja: Warszawa
Car: inne
Engine: inny

Postprzez mari018 » 1 września 2009, o 11:06

A z tymi obrotami na paliwie to tez od świec może byc ?/
mari018
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 września 2009, o 10:11
Lokalizacja: Ostróda
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 1 września 2009, o 11:17

obroty to raczej nie. Poszukaj trochę na forum, bo zdaje mi się że gdzies już widziałem coś podobnego, ale nie pamiętam co to było
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Sony » 1 września 2009, o 13:43

Bardzo możliwe że silniczek krokowy jest odpowiedzialny za skoki obrotów...
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6619
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez mari018 » 2 września 2009, o 17:51

silniczek wczoraj sprawdzalem i dziala

[ Dodano: 2009-09-08, 07:06 ]
to macie jakies pomysły co do szarpania na gazie jak jest zimny ?? . Swiece kopułka i palec wymienione . obroty juz są dobre, zostało te szarpanie na gazie jak zimny.
mari018
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 września 2009, o 10:11
Lokalizacja: Ostróda
Car:
Engine:

Postprzez nysiek » 27 września 2009, o 13:15

ja bym stawiał na TPS. czyli czujnik polozenia przepustnicy!byc moze jest zabrudzony i tak sie dzieje.miałem taki problem w poprzednim aucie audi b3 1.8
nysiek
nysiek
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27 września 2009, o 12:33
Lokalizacja: Dębica (RDE)
Car:
Engine:

Postprzez lolek632 » 21 października 2009, o 00:27

j/w, ja u siebie mam to samo tyle, że na zimnym silniku i to dopiero teraz jak jest w nocy 0 st. Wymieniłem przepustnice na inną - używaną i jest trochę lepiej. Dodatkowo sonda mi nie działa :-/
Avatar użytkownika
lolek632
Forumowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 kwietnia 2009, o 08:44
Lokalizacja: Ciechanów
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron