[1M] Strojenie sztangi ASV

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez szymekgd » 30 marca 2013, o 19:14

leeon napisał(a):A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?


Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?

leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez leeon » 30 marca 2013, o 20:16

szymekgd napisał(a):
leeon napisał(a):A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?


Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?

leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?


sprawdzam tylko ;) jutro wtyczka wraca na swoje miejsce. Zrobie log'a 11 i zobacze jak sie cisnienie zachowuje na tym mostku.

A może ktoś wie jakie skutki mogloby mieć smiganie na diodzie do wymiany?
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez przebor » 3 stycznia 2014, o 15:44

Czy da się dostać do regulacji sztangi od góry czy potrzeba kanału/podnośnika?
przebor
 

Postprzez kornat » 3 stycznia 2014, o 16:06

Od góry się dostaniesz, najlepiej od strony pasażera wkładając rękę między kielich, silnik, ścianę grodziową.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez leeon » 4 stycznia 2014, o 15:34

przebor, tak jak mowi kornat :) Jesli poczekasz do jutra to wrzuce Ci instrukcje jak dostroic sztange wg elsy :) Podaj oznaczenie silnika (asv)?

[ Dodano: 2014-01-04, 14:34 ]
Obrazek
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez przebor » 8 stycznia 2014, o 20:56

Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info.

Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.
przebor
 

Postprzez tomason2 » 8 stycznia 2014, o 22:35

A ja mam pytanie odnośnie programu z którego jest ten screen. Jak dokładnie nazywa się ten program ?
Avatar użytkownika
tomason2
Sponsor
 
Posty: 99
Dołączył(a): 24 lipca 2010, o 20:57
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez kornat » 8 stycznia 2014, o 23:00

ELSA
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez leeon » 9 stycznia 2014, o 10:51

przebor napisał(a):Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info.

Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.


Luzujesz nakretke kontrującą (po lewej) i obracasz nakretka (po prawej)

Obrazek
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez przebor » 9 stycznia 2014, o 19:06

Dzięki, załapałem ;)

Nie wiedziałem że można kręcić tylko samą nakrętką, myślałem że całą czarną dźwignią.
przebor
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron