[1M] Zmiana mil na km w komputerze pokładowym

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez DzieX » 22 lutego 2013, o 15:57

Napisałem Ci - na LeonClubie. Wyświetlacze zostają te same, a VAGa tu nie unikniesz. Nie ma opcji przestawić to bez podpinania do kompa. Wsad wgrywasz jeszcze innym programem. Generalnie jeśli nie masz o tym pojęcia, jak przyznałeś to lepiej tego nie ruszaj, bo jak skopiesz wsad to auta nawet nie odpalisz.

Masz problemy z zacinającą się kropką na klawiaturze?
Seat Toledo 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2161
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Postprzez mariusz88 » 22 lutego 2013, o 23:09

kolego mile na kilometry i galony na litry z tego co wiem możesz zmienić bez wymiany wsadu licznika, tak jak język, chyba że się mylę..

[ Dodano: 2013-02-22, 22:11 ]
DzieX, znowu mnie ubiegłeś z odpowiedzią hehe

[ Dodano: 2013-02-22, 22:13 ]
wsad licznika można zmienić Vag Eeprom Programmer-em , ja przynajmniej miałem do czynienia z tym programem w wersji 1.18 i wsad poduszki czy licznika zmieniałem bez problemów

tu możesz sobie wsadu poszukać -> http://formula.pl/forum/viewforum.php?id=9&p=2
mariusz88
Forumowicz
 
Posty: 464
Dołączył(a): 4 grudnia 2011, o 23:01
Lokalizacja: zambrów
Car: 1M
Engine: 2.3 v5 aqn

Postprzez CinasASZ » 25 lutego 2013, o 12:45

Panowie, wiecie może dlaczego Polski VAG 2.5, 4.9, VAG Com 208, 409, VWTool nie łączą się z niczym innym tylko z modułem komfortu?? Kabel to Polski VAG, stery dobre. Z audi A3 2001r łączy ze wszystkim bez problemu. Z seatami ma zawsze problem. Z każdym jednym.
Coś się skopało i teraz auto zachowuje się tak, jakby było immo rozkodowane. Licznik leżał tydzień wyjęty, klema odpięta, po złożeniu nie działa. Auto odpala, i odrazu gaśnie. Lampka immo się zapala po włączeniu zapłonu, i po 2s. gaśnie czyli wszystko jest ok, a auto nie chodzi. Odpięcie pętli przy stacyjce nic nie zmienia. Dokładnie takie same objawy, i kontrolka gaśnie po 2s.

Jak to ugryźć??? Skończyły mi się pomysły :-/

Rozważam kupno kabla VAG K+Can. Nie wiem czy to dobry pomysł.
CinasASZ
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13 lutego 2013, o 17:11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 25 lutego 2013, o 12:53

CinasASZ napisał(a):Jak to ugryźć??? Skończyły mi się pomysły :-/


A może nie ma zasilania na sterowniku i dlatego się nie łączy?
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez CinasASZ » 25 lutego 2013, o 19:32

Tylko dlaczego miałoby nie być......gdyby nie było, np uszkodzony przekaźnik 109, to silnik wogóle nie odpali. Przerabiałem to w A3 jak konstruowałem zabezpieczenie na elektronikę. Bezpieczniki wszystkie całe, masy przykręcone, zasilanie dochodzi, a łączy się tylko i wyłącznie z modułem komfortu bez żadnych problemów za każdym razem. Z niczym innym nie łączy, a to działa. Bynajmniej nie widzę oznak nie działania. Licznik pokazuje, silnik na 2s. odpala, itd. Kontrolki na liczniku działają jak należy, świecą tylko od poziomu płynu do spryskiwaczy, i wysoka temp. bo czujnik jest odpięty, ale to nie może mieć na to wpływu.

[ Dodano: 2013-03-02, 10:40 ]
Walka przegrana.........oddałem do elektryka bo już mi się pomysły skończyły.
On to ogarnie bez problemu.

[ Dodano: 2013-03-02, 16:55 ]
Temat rozwiązany, licznik umarł i uziemił cała resztę. Przez niego idzie cała komunikacja, i jeśli z nim nie ma komunikacji, to z resztą też. Po podpięciu innego licznika, wróciła komunikacja ze wszystkim. Jakby ktoś mial na zbyciu licznik od leona top sporta/FR albo toledo 2 ASZ (0-260km/h) ale koniecznie z komputerem/MFA, to dajcie znać.

Ogloszenie wisi też w dziale Kupię.
CinasASZ
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13 lutego 2013, o 17:11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Car:
Engine:

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron