[1M] Brak odpowiedzi z auta

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 29 mar 2014, 15:12
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.6i oraz 2.0 16V
Skąd?: Radom

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: szymlis »

Tak wiem że jesto odwrócone łączyłem tak samo. Ja obstawiam że problem jest w instalacji vaga na kompie. + i mase dałem dobrze na 100% linie zamieniałem miedzy sobą bez efektu. Spaliłem bezpiecznik przez wlasną głupote bo nie pamiętałem czy mam zewrzeć K i L czy dać + na K :D więc spróbowałem obu metod :). jutro w wlaściciel intefejsu mi pomoże i zobaczymy co z tego będzie.

[ Dodano: 2014-07-04, 17:04 ]
Podpiąłem sie bez problemu tym kablem i kompem do leona rodziców gdzie mają OBD2 problem nie jest wiec w kablu ani w kompie, a w Tolku. Znajomy polecił próbować innym programami niż Vag.com i Polski Vag. Mówił że u niego w starej audicy z obd1 poradził sobie programik delta scan. Znacie jeszce jakieś programy które mogą dać sobie rade?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: irocket »

Znajomy u mnie jak się podłączał, to chyba miał Bosch ESI[tronic], ale jakoś na początku też nie mógł się podłączyć.
Obrazek
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: szymekgd »

Jak się jeden soft nie łączy to pozostale tez się nie połączą. U mnie jest większa magia, łączy się na zapłonie, na wolnych obrotach wywala błędy komunikacji, a logi dynamiczne można zrobić ;)
Michal
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: irocket »

A nie pamiętam właśnie czy u mnie był zapłon włączony, czy nie, ale chyba tak.
Obrazek
Awatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 29 mar 2014, 15:12
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.6i oraz 2.0 16V
Skąd?: Radom

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: szymlis »

No to nie wiem o co chodzi :/ Chyba go nie dam rady podłączyć. W serwisie za diagnozę powiedzieli mi 120 zł więc trochę słabo bo za tą kwotę to już wymienię jedną potencjalnie zepsutą cześć na nową, albo dwie na używki. Niby miernikiem sobie moge diagnozować jeszcze ale nie jestem pewien czy to wyjdzie :D
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: piotreus-1988 »

Panowie taki trochę frustrujący problem mam. Podpinałem dziś się pod kompa pożyczonym od kumpla najzwyklejszym kablem. Wszystko było ok do momentu gdy nastąpiło zerwanie połączenia. Na liczniku zapaliły sie róźne kontrolki, na wyswietlaczu od kilometrów jakieś krzaczki. Odpiąłem kleme. Generalnie wszystko jest prawie w porządku poza jedną rzeczą. Niestety zapaliła się kontrolka poduszek i nie chce zgasnąc. Nie mogę sie też połączyć z modułem poduszek by skasować błąd. Ma ktoś jakiś pomysł. Robiłem to polskim vagiem. Vcds nie działa na tym kablu. Będę wdzięczny.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: vwir »

Niepotrzebnie skanowałeś poduszki. Standardowy przypadek - uszkodziłeś sterownik poduszek.
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

[1M] Brak odpowiedzi z auta

Post autor: piotreus-1988 »

Dzięki vwir, średnio mnie to pocieszyło, ale za niewiedzę się płaci. Miał ktoś z forumowiczów taki sam problem? A może ktoś ma jakieś namiary na kogoś kto by to ogarnął? Czytałem trochę w necie i pozostaje albo wymiana sterownika, albo wgranie nowego oprogramowania. Ja się raczej tego nie podejmę, więc za wszelkie info będę wdzięczny.

Generalnie połowa mojego posta nie powinna mieść miejsca. Znalazłem cały temat. Więc chyba lepiej jak tam napiszę posta.
ODPOWIEDZ