[1M] Brak odpowiedzi z auta

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez szymlis » 4 lipca 2014, o 17:04

Tak wiem że jesto odwrócone łączyłem tak samo. Ja obstawiam że problem jest w instalacji vaga na kompie. + i mase dałem dobrze na 100% linie zamieniałem miedzy sobą bez efektu. Spaliłem bezpiecznik przez wlasną głupote bo nie pamiętałem czy mam zewrzeć K i L czy dać + na K :D więc spróbowałem obu metod :). jutro w wlaściciel intefejsu mi pomoże i zobaczymy co z tego będzie.

[ Dodano: 2014-07-04, 17:04 ]
Podpiąłem sie bez problemu tym kablem i kompem do leona rodziców gdzie mają OBD2 problem nie jest wiec w kablu ani w kompie, a w Tolku. Znajomy polecił próbować innym programami niż Vag.com i Polski Vag. Mówił że u niego w starej audicy z obd1 poradził sobie programik delta scan. Znacie jeszce jakieś programy które mogą dać sobie rade?
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 286
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i oraz 2.0 16V

Postprzez irocket » 4 lipca 2014, o 17:12

Znajomy u mnie jak się podłączał, to chyba miał Bosch ESI[tronic], ale jakoś na początku też nie mógł się podłączyć.
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Postprzez szymekgd » 4 lipca 2014, o 20:16

Jak się jeden soft nie łączy to pozostale tez się nie połączą. U mnie jest większa magia, łączy się na zapłonie, na wolnych obrotach wywala błędy komunikacji, a logi dynamiczne można zrobić ;)
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez irocket » 4 lipca 2014, o 20:31

A nie pamiętam właśnie czy u mnie był zapłon włączony, czy nie, ale chyba tak.
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Postprzez szymlis » 5 lipca 2014, o 11:41

No to nie wiem o co chodzi :/ Chyba go nie dam rady podłączyć. W serwisie za diagnozę powiedzieli mi 120 zł więc trochę słabo bo za tą kwotę to już wymienię jedną potencjalnie zepsutą cześć na nową, albo dwie na używki. Niby miernikiem sobie moge diagnozować jeszcze ale nie jestem pewien czy to wyjdzie :D
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 286
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i oraz 2.0 16V

Postprzez piotreus-1988 » 10 kwietnia 2015, o 20:08

Panowie taki trochę frustrujący problem mam. Podpinałem dziś się pod kompa pożyczonym od kumpla najzwyklejszym kablem. Wszystko było ok do momentu gdy nastąpiło zerwanie połączenia. Na liczniku zapaliły sie róźne kontrolki, na wyswietlaczu od kilometrów jakieś krzaczki. Odpiąłem kleme. Generalnie wszystko jest prawie w porządku poza jedną rzeczą. Niestety zapaliła się kontrolka poduszek i nie chce zgasnąc. Nie mogę sie też połączyć z modułem poduszek by skasować błąd. Ma ktoś jakiś pomysł. Robiłem to polskim vagiem. Vcds nie działa na tym kablu. Będę wdzięczny.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez vwir » 10 kwietnia 2015, o 22:06

Niepotrzebnie skanowałeś poduszki. Standardowy przypadek - uszkodziłeś sterownik poduszek.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez piotreus-1988 » 11 kwietnia 2015, o 09:40

Dzięki vwir, średnio mnie to pocieszyło, ale za niewiedzę się płaci. Miał ktoś z forumowiczów taki sam problem? A może ktoś ma jakieś namiary na kogoś kto by to ogarnął? Czytałem trochę w necie i pozostaje albo wymiana sterownika, albo wgranie nowego oprogramowania. Ja się raczej tego nie podejmę, więc za wszelkie info będę wdzięczny.

Generalnie połowa mojego posta nie powinna mieść miejsca. Znalazłem cały temat. Więc chyba lepiej jak tam napiszę posta.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron