[1M] Brak odpowiedzi z auta

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez Luki52 » 2 marca 2014, o 13:11

No to coś jest nie tak albo z kompem albo z kablem.... Bo na tej samej wersji VCDSa sam działam, na win7 64b....
Zmień porty USB, usuń wszystkie sterowniki powiązane z kablem, i nic nie instaluj tylko podłącz kabel do kompa, on sam znajdzie odpowiednie stery.
Luki52
 

Postprzez west21 » 2 marca 2014, o 13:55

Nie wiem co juz jest nie tak zmieniałem komputery oraz auta i ten sam problem
west21
Forumowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 lutego 2014, o 18:13
Lokalizacja: Gryfino
Car: Seat Toledo 1m
Engine: 1.9 TDI ARL

Postprzez neostar » 2 marca 2014, o 14:23

west21, a co masz za kabel?
Moja furmanka: viewtopic.php?t=3451

8-)
Avatar użytkownika
neostar
Sponsor
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, o 20:34
Lokalizacja: Okolice Płocka (WPL)
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6

Postprzez west21 » 2 marca 2014, o 17:21

Zwykły z allegro za 40 zł dodam ze jakieś sześć miesięcy temu działał bo normalnienie go podłączyłem do Passata ajm
west21
Forumowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 lutego 2014, o 18:13
Lokalizacja: Gryfino
Car: Seat Toledo 1m
Engine: 1.9 TDI ARL

Postprzez neostar » 2 marca 2014, o 20:57

No to VCDS-y możesz sobie odpuścić bo i tak nie zadziała. Jak Ci go wykrywa w Menedżerze urządzeń? Z tego co pamiętam swój poprzedni kabel z viakena nie za bardzo chciał działać na win 7 64bit zwłaszcza z vag-comem. Legenda głosi, że powinien działać na tym systemie vcds w wersji lite ewentualnie tak jak pisał wcześniej kolega doinstaluj XP-mode do win 7 i wtedy spróbuj vag-coma.
Moja furmanka: viewtopic.php?t=3451

8-)
Avatar użytkownika
neostar
Sponsor
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, o 20:34
Lokalizacja: Okolice Płocka (WPL)
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6

Postprzez west21 » 2 marca 2014, o 21:13

Zamówiłem nowy kabel zobaczymy co będzie bo na dwóch komputerach oraz dwóch autach brak komunikacji kabel działał poł roku temu

Dodam ze w ajm passacie działał , testowałem go polskim vagiem 4.9 i normalnie sie łączył wiec to nic innego jak kabel kupiłem lepszy za 54 zł z viaken.pl
west21
Forumowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 lutego 2014, o 18:13
Lokalizacja: Gryfino
Car: Seat Toledo 1m
Engine: 1.9 TDI ARL

Postprzez neostar » 2 marca 2014, o 21:43

west21, mogłeś dorzucić 100zł i kupić już kabelek pod CAN-a. Polskiego VAG-a nie używałem ale powinien działać tak samo jak VAG-Com może jedynie nie mieć problemów z Win 64bit.
Moja furmanka: viewtopic.php?t=3451

8-)
Avatar użytkownika
neostar
Sponsor
 
Posty: 189
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, o 20:34
Lokalizacja: Okolice Płocka (WPL)
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6

Postprzez vwir » 4 marca 2014, o 11:32

Nie musiał dorzucać - u chińczyków spokojnie można kupić kabelek pod CAN za 50-60pln: http://www.aliexpress.com/item/2013-VAG ... 16560.html
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez szymlis » 2 lipca 2014, o 19:17

Postanowiłem podłączyć mojego Tolka do kompa. Byłem przekonany, że mam OBD2, i taki też kabel pożyczyłem. Okazało się jednak że mam 4 pinowe obd1. Przejściówki nie miałem, ale wyczytałem że wystarczy połączyć odpowiednie 4 piny z OBD2 do mojej kostki i będzie działać. Tak też zrobiłem. Niestety odpowiedzi od auta brak. Kabel to Vag KKL. Łączyłem się za pomocą Polskiego Vaga 4.9 i 2.5. Wyczytałem również że zwierając żyłę K i L wymuszę na komputerze diagnostyke migową. Skończyło się na spalonym bezpieczniku :D. Pytanie czy tak zrobiona przejściówka powinna działać? I co mogłem źle zrobić przy instalacji interferjsu na kompie ( COM jest dobry, a polski vag nie wywala zadnego bledu)
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 286
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i oraz 2.0 16V

Postprzez irocket » 2 lipca 2014, o 19:34

Trzeba było miernikiem sprawdzić, gdzie jest + a gdzie -12V, u mnie jak znajomy podpinał do kompa (miał cały interfejs, nie tylko kabelek) to do odb1 miał tylko z wtyczki interfejsu wyprowadzone 4 kable. Połączenie chyba tak jak tu, tylko odb1 w tolku to zdjęciue obrócone w lewo o 90st (+12V i masa na dole): http://obrazki.elektroda.net/58_1241637799.jpg

edit: jeszcze to obczaj: http://img444.imageshack.us/img444/4301/obd2iobd1.jpg
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1055
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron