Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

ODPOWIEDZ
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: Szymek08 »

koledzy pomocy - kiedy łacze sie przez polskiego Vaga 4.9 z samochodem wszystko jest ok ale nie mam pojecia gdzie dokladnie w tym programie sprawdzic kat wtrysku? najpierw wchodze w opcje silnik potem w bloki danych i pojawia mi sie 16 pozycji ale na zadnej z nich nie pokazuje mi tego kata. Powiedzcie mi czy moze ja cos zle robie czy co albo gdzie dokladnie mam to sprawdzic? Natomiast w innych programach Vag - Com wszelkich serji widzi port USB a nie widzi interfejsu. Co moze byc tego przyczyną??? A jesli macie jakąś konkretną wersję tego programu to czy moglby ktos podeslac mi ja na e-maila: szymon_gil@op.pl Z góry dziekuje za odpowiedzi
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: szymekgd »

Kolega Sony ostatnio sprawdzal kat. wtrysku viewtopic.php?t=3909&start=80
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: Szymek08 »

ok juz po zabawie. Ściągnąłem inny program chyba Vag-COM 409.1 i brat mi go jakos skrakował i mam pełną wersje i tolek zbadany juz jest i ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok. No i KĄT wtrysku tez jest OK :-)

[ Dodano: 2010-12-24, 14:31 ]
wartość 51
Awatar użytkownika
Exotic
Forumowicz
Posty: 168
Rejestracja: 17 maja 2010, 15:44

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: Exotic »

Szymek08 pisze:ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok
I git :-D
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Skąd?: Piła

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: Szymek08 »

a wiesz moze kolego co nam mowi takie coś w opcji 01Engine w grupie004 w opcji Cold Start3-80% mi pokazuje wartosc w granicach 86% - co to moze oznaczac?
pawelostrowski2
Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 15 lip 2010, 12:28
Auto: 1M
Model: 1.9 ARL
Skąd?: Gdynia

Po podłączenia Polskiego Vag 4.9 spadły obroty

Post autor: pawelostrowski2 »

Witam,
Proszę o podpowiedz co się stało że zmiejszyły się obroty silnika po podłączeniu vaga. na początu było 903 obroty wybrałem blok 2 nacisnełem start i po upływie kilku sekund nacisnełem przywróć ustawienia początkowe i w tym momencie obroty spadły do 803.
proszę o pomoc bo jestem w laikiem w opcjach vag
proszę o pomoc i prosze napisać jakie powinny być opcjonalne obroty silnika silnik 1.9 tdi arl 150 km i jak można ustawić te obroty do ządanej wartości. dziekuję i pozdrawiam
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: tomason2 »

Zaopatrz się w program VAG-COM 311 albo 409 lub VCDS.

Wchodzisz w 01 SILNIK -> 10 ADAPTACJA -> Blok 1, Kanał 002.

Oryginalnie wartość powinna być ustawiona na 32768, podnosząc lub obniżając tą wartość zmienią się obroty biegu jałowego. Najlepiej regulować na włączonym silniku bo widzisz od razu zmiany.
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Warszawa

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: jonson22 »

Czy ktos wie za co jest odpowiedzialny kanał 95 w silniku? Bo jak wejde 01 silnik potem bloki pomiarowe i kanał 95 to na tym kanale zaczynają mi wariowac obroty (oczywiście na włączonym silniku) jak z niego wyjde to wszystko wraca do normy.
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Post autor: tomason2 »

Są kanały które nawet filozofom się nie śniły. Nawet w instrukcji VCDS o tym piszą. :mrgreen:
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
ODPOWIEDZ