[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

[ALL] Problem z Polskim Vag 4.9

Postprzez Szymek08 » 23 grudnia 2010, o 18:06

koledzy pomocy - kiedy łacze sie przez polskiego Vaga 4.9 z samochodem wszystko jest ok ale nie mam pojecia gdzie dokladnie w tym programie sprawdzic kat wtrysku? najpierw wchodze w opcje silnik potem w bloki danych i pojawia mi sie 16 pozycji ale na zadnej z nich nie pokazuje mi tego kata. Powiedzcie mi czy moze ja cos zle robie czy co albo gdzie dokladnie mam to sprawdzic? Natomiast w innych programach Vag - Com wszelkich serji widzi port USB a nie widzi interfejsu. Co moze byc tego przyczyną??? A jesli macie jakąś konkretną wersję tego programu to czy moglby ktos podeslac mi ja na e-maila: szymon_gil@op.pl Z góry dziekuje za odpowiedzi
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez szymekgd » 23 grudnia 2010, o 18:25

Kolega Sony ostatnio sprawdzal kat. wtrysku viewtopic.php?t=3909&start=80
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez Szymek08 » 24 grudnia 2010, o 15:30

ok juz po zabawie. Ściągnąłem inny program chyba Vag-COM 409.1 i brat mi go jakos skrakował i mam pełną wersje i tolek zbadany juz jest i ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok. No i KĄT wtrysku tez jest OK :-)

[ Dodano: 2010-12-24, 14:31 ]
wartość 51
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez Exotic » 24 grudnia 2010, o 15:33

Szymek08 napisał(a):ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok
I git :-D
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Avatar użytkownika
Exotic
Forumowicz
 
Posty: 168
Dołączył(a): 17 maja 2010, o 15:44
Lokalizacja: Międzyrzecz
Car:
Engine:

Postprzez Szymek08 » 24 grudnia 2010, o 15:40

a wiesz moze kolego co nam mowi takie coś w opcji 01Engine w grupie004 w opcji Cold Start3-80% mi pokazuje wartosc w granicach 86% - co to moze oznaczac?
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Po podłączenia Polskiego Vag 4.9 spadły obroty

Postprzez pawelostrowski2 » 20 grudnia 2012, o 22:46

Witam,
Proszę o podpowiedz co się stało że zmiejszyły się obroty silnika po podłączeniu vaga. na początu było 903 obroty wybrałem blok 2 nacisnełem start i po upływie kilku sekund nacisnełem przywróć ustawienia początkowe i w tym momencie obroty spadły do 803.
proszę o pomoc bo jestem w laikiem w opcjach vag
proszę o pomoc i prosze napisać jakie powinny być opcjonalne obroty silnika silnik 1.9 tdi arl 150 km i jak można ustawić te obroty do ządanej wartości. dziekuję i pozdrawiam
pawelostrowski2
Forumowicz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lipca 2010, o 12:28
Lokalizacja: Gdynia
Car: 1M
Engine: 1.9 ARL

Postprzez tomason2 » 4 grudnia 2013, o 21:31

Zaopatrz się w program VAG-COM 311 albo 409 lub VCDS.

Wchodzisz w 01 SILNIK -> 10 ADAPTACJA -> Blok 1, Kanał 002.

Oryginalnie wartość powinna być ustawiona na 32768, podnosząc lub obniżając tą wartość zmienią się obroty biegu jałowego. Najlepiej regulować na włączonym silniku bo widzisz od razu zmiany.
Avatar użytkownika
tomason2
Sponsor
 
Posty: 99
Dołączył(a): 24 lipca 2010, o 20:57
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez jonson22 » 15 grudnia 2013, o 12:03

Czy ktos wie za co jest odpowiedzialny kanał 95 w silniku? Bo jak wejde 01 silnik potem bloki pomiarowe i kanał 95 to na tym kanale zaczynają mi wariowac obroty (oczywiście na włączonym silniku) jak z niego wyjde to wszystko wraca do normy.
jonson22
Forumowicz
 
Posty: 788
Dołączył(a): 4 września 2009, o 00:36
Lokalizacja: Warszawa
Car: ...
Engine: ...

Postprzez tomason2 » 7 marca 2014, o 23:15

Są kanały które nawet filozofom się nie śniły. Nawet w instrukcji VCDS o tym piszą. :mrgreen:
Avatar użytkownika
tomason2
Sponsor
 
Posty: 99
Dołączył(a): 24 lipca 2010, o 20:57
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+


Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron