[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Sony » 14 lutego 2018, o 14:51

Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez piotreus-1988 » 14 lutego 2018, o 14:56

Dzięki wielkie!
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez marcinek85 » 24 maja 2018, o 19:31

Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie ustawiania Service na liczniku. Otóż przy ostatniej zmianie oleju znajomy kasował mi Service i tak go skasował, że przestał całkiem odliczać, ostatnio zmieniałem olej i zacząłem szukać jak to ustawić, ale niestety z żadnym rezultatem. Znajomy ma Vag Com 5053. Szukaliśmy w liczniku, kanały od 43 do 46 ale nie wiedzieliśmy co wpisać, wyczytałem, że jeden kanał jest do Long life, inny do przebiegu, a jeszcze inny do czasu wymiany oleju. Pomoże ktoś??
Avatar użytkownika
marcinek85
Sponsor
 
Posty: 113
Dołączył(a): 5 marca 2014, o 20:41
Lokalizacja: Wola Batorska
Car: 1M
Engine: 1.9 ASV

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Sony » 25 maja 2018, o 10:37

Ustawia się to w adaptacji kanału 17-tego (od licznika), ale chyba nie aż tak daleko. Na którymś z pierwszych podkanałów adaptacji już jest ta opcja o ile mnie pamięć nie myli.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez rafal » 18 lutego 2019, o 23:24

Mam dziwny problem z VAG-COM. Posiadam toledo z roku 1999 i mam kabel KKL.
Jeśli przekręcę kluczyk mogę zalogować się do 01-ENGINE. Jednak jeśli włączę silnik i silnik będzie pracował to VAG się rozłącza (no respons). Zmieniałem baurate i nie pomogło. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
rafal
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 3 kwietnia 2018, o 09:24
Lokalizacja: Wrocław
Car: Seat Toledo 2
Engine: 1.9 TDI AHF

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Roxon40 » 12 marca 2019, o 19:12

Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4367
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: VW Sharan
Engine: 1,8T 20V AWC

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez haszczu » 12 marca 2019, o 20:04

Roxon40 napisał(a):Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Ja robiłem zawsze tak:
Grupa 001 (bo tam jest kluczyk) wartość z 1 na 0 i zapisz, od razu od nowa dawałem z 0 na 1 i znów zapisz i klikałem na pilocie otwieranie lub zamykanie kilka razy

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 3016
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Roxon40 » 12 marca 2019, o 21:12

Tak. Ja to wiem ale jak robię zero i zapisz, to on nadal pokazuje wartość jeden jak wpiszę 2 i zapisz to też pokazuje wartość jeden.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 150 KM i 210 Nm Pb :582:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4367
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: VW Sharan
Engine: 1,8T 20V AWC

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez irocket » 13 marca 2019, o 12:07

A odłącz akumulator na chwilę, potem spróbuj jeszcze raz
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

[Toledo 2, 99r] Problem VAG i połączenie z silnikiem

Postprzez rafal » 3 września 2019, o 07:27

Witam.
Od dłuższego czasu borykam się z problemem połączenia VAGa do Toledo 2, 99r, silnik AHF 110KM.
Mianowicie po przekręceniu kluczyka Vag łączy mi się ze sterownikiem silnika i mogę wejść w opcję. Gdy tylko odpalę silnik połączenie ze sterownikiem silnika zostaje zerwane i już nie mogę się połączyć (no response... ).
Podczas odpalonego silnika do niektórych sterowników mogę się podłączyć a do niektórych nie.

Już nie wiem gdzie może być problem.

Posiadam tradycyjny niebieski kabelek. Myślałem aby spróbować kupić lepszą wersję od Viakena ale nie mam pewności czy to na pewno kabel (ponieważ do niektórych sterowników może się podłączyć a do niektórych nie)
Próbowałem na VAG 311-2 oraz 409-1 na obu taki sam problem.
Próbowałem również na różnych prędkościach i dalej to samo.

Czy ktoś miał taki problem? Może mógłby mnie nakierować gdzie mógłbym poszukać rozwiązania? Za wskazówki będę wdzięczny.
rafal
Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 3 kwietnia 2018, o 09:24
Lokalizacja: Wrocław
Car: Seat Toledo 2
Engine: 1.9 TDI AHF

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron