Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
Posty: 674
Rejestracja: 30 mar 2012, 19:10
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ALH+
Skąd?: Siemianowice Śląskie

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kuzio »

Siema wszystkim. Problem prawdopodobne z taśma?

Jakiś czas temu wywalało błąd:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-10 resistance too low- intermittent

Kupiłem taśmę o tych samych numerach na szrocie (więc głowy za nią nie daje) i teraz:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - resistance too high

Też taśma walnięta i kupić zaś kolejną czy może to być jeszcze coś innego? Ktoś miał coś podobnego?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=622 ... sc&start=0
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

Krzysiek_lodz pisze:Witam forumowiczów, nie wiem czy do końca jest to dobry dział na mój temat, ale napisze mam polskiego vaga 4.9. Podczas powrotu z majówki miałem problem z Toledo 2002 1.8 20V benzyna. W trakcje jazdy ze stałymi obrotami auto szarpie nagle, dojazd do świateł spadek obrotów gdzieś do 500 i nie równa praca tak jak by nie chodził na jeden cylinder, do tego czuć mocno takie nie przepalone spaliny czy paliwo. Po podłączeniu polskiego vaga. Pokazał następujące błędy:

17524 - Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związane ze sprzętem.
18048 - sterownik silnika - uszkodzenie/ brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
16787 - Uszkodzenie obwodu recyrkulacji spalin brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
17852 - Czujnik recyrkulacji spalin - uszkodzenie funkcji brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem.

Miał ktoś może taki problem i pomoże sobie z nim poradzić.?? :?: Dodam że po skasowaniu błędów auto odpaliło normalnie ale tylko na chwile. Teraz wywala te błędy cały czas jest problem z pracą silnika. Nie ważne czy zimny czy ciepły, pracuje nierówno spalanie chwilowe pokazuje na postoju 1,8l/h. Pomocy !!
Proponuję odnaleźć wskazane błędy na tej stronie i poczytać co oznaczają: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes

kuzio, u Ciebie obstawiałbym taśmę lub co gorsza problem ze sterownikiem. Zareklamuj tą taśmę, niech Ci ją wymienią i sprawdź na kolejnej.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: DzieX »

Wyskoczył mi dziś bardzo dziwny błąd w module ABS (!):

Kod: Zaznacz cały

Control Module Part Number: 8N0 907 379 E Component and/or Version: ESP 20 CAN V005 Software Coding: 18446 Work Shop Code: WSC 00222 VCID: 3E7206643A77B4B42A-4B18
Fault Codes have been Erased 2 Faults Found: 
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
62-00 - No or Incorrect Adjustment 
00768 - Rear Heater Core Temp Sensor (G154)
37-00 - Faulty
Chodzi o ten drugi błąd 00768. Zacząłem trochę o nim czytać, ale kompletnie mi to nie pasuje do modułu ABS. Ktoś może coś pomóc?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: irocket »

Z tego, co znalazłem, to ktoś coś wspomniał o "Could be the dual function brake light switch which is at fault.", ktoś drugi, że to od końcowej sondy lambda, jeszcze inni piszą, że to rzeczywiście czujnik tylnej nagrzewnicy, ale to znów pod t4 jest: https://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G154_ ... ur_hinten) . Znowu dalej u kogoś było 00768 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Także jest to wielka niewiadoma. Drugą niewiadomą jest to, dlaczego się to w ABSie pokazało.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: DzieX »

Okazało się że czujnik kąta skrętu był zjebany. To tłumaczy skąd ten z czapy błąd.
elotomasz
Forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2019, 07:39
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.6 B
Skąd?: Lublin

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: elotomasz »

Czy możecie mi pomóc w zdiagnozowaniu kilku błędów oraz z problemem zakodowania kluczyka?
Co do kluczyka: Mam 1 z pilotem dwuprzyciskowy, drugi zapas to sam grot. Nie działa otwieranie i zamykanie z odległości. Próbowałem już zarówno metodami bez vcds, z kluczykiem jednym, z dwoma (stacyjka,drzwi). Nie pamiętam grupy ale jak wszedłem w kluczyk to w 4 rubrykach było napisane "nie załączony". Natomiast jak koduje w vcds i po zapisaniu mam wcisnąć unlock to nic sie nie dzieje.
Później w vcds takie błedy wywaliło:
vcds 01179 błąd programowania klucza 35-00
vcds 01044 sterownik zakodowany nieprawidłowo 35 00
vcds 00928 jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy f220 27 00 niezrozumiały sygnał
Nie wiem o co kaman. Poprzedni właściciel mówił, że u niego nie działało też ale nic nie robił bo mu nie potrzebne to było. Na kluczyku kontrolka mruga przy klikaniu, domykanie i otwieranie szyb działa jak kluczyk jest w zamku.

Kolejne błędy to (w dwóch grupach):
vcds 00532 napięcie zasilania 07 10 za niski sygnał sporadyczny (airbag)
vcds 00515 czujnik halla g40 27 00 niezrozumiały sygnał (silnik)
vcds 00537 lambda-regulacja 19 10 dolna wartość skrajna sporadyczny (silnik)

co do silnikowych spraw to falują obroty na jałowym delikatnie i jak na moje oko (chociaż sam mam b7 1.9 tdi dizla i benzyną to ostatnio jeździłem swoim 1.8 b3 :D jakieś z 10 lat temu :D) to słabo się bardzo zbiera i szybko łapie obroty.
Spalanie gazu w normie w mieście koło 10 l max.

Czytałem gdzieś, że może być problem z obrotami, że nie pojedzie powyżej 5200 obrotów (co do tego Halla) ale właśnie pisała mi kobita, że jechała do pracy jak już się rozgrzał i 5500 obrotów dało się osiągnąć bez problemu.

Dziękuję z góry za wszelkie rady i proszę o wyrozumiałość - dopiero co zakupiłem vaga i toledo :)
ODPOWIEDZ