Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Lublin

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: matix88 »

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 FK
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3357
Coding: 00002
Shop #: WSC 06402
VSSZZZ1MZ3R071622 SEZ7Z0B1829094
1 Fault Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

to na pewno wraca odrazu po wykasowaniu i do konca nie wiem co to moze byc ;)
1.9 TDI ASV 2002 r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

matix88, wg mnie wywala Ci ten błąd dlatego, że masz walnięty czujnik oleju. Wymień czujnik, wykasuj błędy i sprawdź czy ten powróci.
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Skąd?: Gorzów / Szczecin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Radziu »

Panowie, objawy jakie ma moje auto.
1. Centralny z pilota zaczął przestawać działać, raz działa, raz nie. z kluczyka wszystko się otwiera i zamyka bez problemu. Pilot dostał nowa baterie, nic to nei dało.
2. Na jałowym falują obroty, zazwyczaj 800-850. czasem schodzą niż, do ok 500. a czasem ładnie trzyma.

Poniżej link do pliku z logami, proszę o interpretację i co na co am wpływ i co i jak sprawdzić. jeśli trzeba dodatkowe logi konkretnego kanału, to zrobię.

http://komunikacja.org/log.txt

nadmienię, że auto ma w miarę nowy olej i filtry oraz nowy rozrząd. ale objawy są wciąż te same.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

1) Piloty tzw. jajka tak mają. Jest dużo opisów o poprawieniu kwarcu czy ewentualnie wymiana na scyzoryk.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Radziu, to co Ty wrzuciłeś to są błędy z VAGa, a nie logi, więc nie myl pojęć i tematów. Przenoszę do odpowiedniego wątku...

Odnośnie błędów to jedno pytanie. Kasowałeś te błędy i wszystkie wróciły ?
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Skąd?: Gorzów / Szczecin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Radziu »

Sony pisze:
Odnośnie błędów to jedno pytanie. Kasowałeś te błędy i wszystkie wróciły ?



błędy nie wróciły, poza tym odnośnie Airbagu i anteny radiowej
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: moralez00 »

Witam. Panowie wywala mi mnóstwo błędów (halla, wtryski, pompa, zacisk i inne) zwarcie lub przerwa od plusa. Coś z elektryką czy wszystko się posypało? Zaznaczam iż samochód jeździ i przyspiesza normalnie. Jedynie pojawił się problem z odpaleniem. Odpala za 2-3 razem

Wytapane wytaparką z G3
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

Nie pozostaje Ci nic innego jak wykasować owe błędy i wkleić na forum te, które wrócą ponownie, a następnie kolejno je eliminować lub pogodzić się z tym, że są i jeździć skoro wsio działa :P
Awatar użytkownika
moralez00
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 09 gru 2014, 18:27
Auto: Jakies
Model: 1.0
Skąd?: Uzbekistan

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: moralez00 »

Na tą chwilę zostały tylko 515 czujnik halla g40 przerwa lub zwarcie od plusa błąd sporadyczny i
668 napięcie na zacisku 30 za niskie sygnał za mały Błąd sporadyczny.

Wytapane wytaparką z G3
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Skąd?: Pilzno

Re: Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: haszczu »

Napięcie na zacisku u mnie pokazywało najpierw gdy miałem zasniedzialy bezpiecznik przy akumulatorze (chyba środkowy) a później gdy klema delikatnie się poluzowala.
Dodam że później zaswiecala się kontrolka ABSu

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
ODPOWIEDZ