Błędy z VAGa prośba o pomoc

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez gurszczak » 8 kwietnia 2010, o 08:56

Witam w tym wątku wklejamy błędy z VAGa z prośbą o pomoc w wyjaśnieniu co dany błąd może oznaczać.
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez Bol3k » 8 kwietnia 2010, o 11:15

Wyskakuje mi co jakiś czas błąd 16502:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Gdzieś znalazłem, że coś może być z termostatem... Ktoś miał ten błąd? Przerabiał problem? Samochód raczej normalnie się zachowuje, żaden tryb awaryjny ani nic z tych rzeczy.

Pozdrawiam

P.S. Thnx koti, ale chodziło mi o coś więcej, bo angielski też znam :P
Bol3k
 

Postprzez koti » 8 kwietnia 2010, o 12:09

Test termostatu, czujnika G2, czujnika G62 dla TDI
G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;
G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.

1. pomiar na zimnym silniku
a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie (jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62) - temperatury należy zanotować.

- jeżeli temperatury w grupie 007 znaczne różnią się od temp. otoczenia to uszkodzony G2

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2.(wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a) - jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2.

2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku.

a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury płynu chłodzącego [G62] - zazwyczaj poz. 4. - temperaturę należy zanotować.

b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - sprawdzamy odczyt z G2 - powinien być niemal identyczny jak ten z pkt. 2a.

- Jeżeli wskazania czujników są tożsame i rosną równomiernie, ale silnik po przejechaniu około 15km (nie dot. Silnych mrozów) nie osiągnął temp. roboczej (czyli 90*C we wskazaniach G62 nie na budziku)to - uszkodzeniu uległ termostat.

- jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą].
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Bol3k » 8 kwietnia 2010, o 12:20

Thnx. Będę testował i napiszę co zaobserwowałem..

Pozdrawiam
Bol3k
 

Postprzez Joe*Quarry » 3 maja 2010, o 13:17

błąd nr 00913 nie wiem nie mogłem znaleźć :/ proszę o pomoc
Joe*Quarry
Forumowicz
 
Posty: 176
Dołączył(a): 12 listopada 2009, o 23:53
Lokalizacja: Częstochowa
Car:
Engine:

Postprzez Tomas » 3 maja 2010, o 13:33

00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Bol3k » 6 maja 2010, o 17:27

Prośba o pomoc:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 K
Component and/or Version: ASR FRONT MK60 0103
Software Coding: 0013313
Work Shop Code: WSC 00001
1 Fault Found:
00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent


VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 06A 906 032 EF
Component and/or Version: 1.8L R4/5VS MOTR 0001
Software Coding: 10530
Work Shop Code: WSC 06402
Additional Info: VSSZZZ1MZ3R045691 SEZ7Z0B1743056
4 Faults Found:
17645 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1237 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1239 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1238 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Thnx i Pozdrawiam
Bol3k
 

Postprzez koti » 6 maja 2010, o 18:09

Bol3k, masz nie zarejestrowaną wersję programu.

00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) - przerwa w obwodzie
Sprawdź kable, może się przetarły.

17645 P1237 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty A
17646 P1238 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – obwód otwarty A
17647 P1239 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – obwód otwarty A
17648 P1240 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – obwód otwarty A
Masz gaz albo jakieś odcięcie zapłonu?
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Bol3k » 6 maja 2010, o 19:35

koti napisał(a):Bol3k, masz nie zarejestrowaną wersję programu.


Wiem. Ale mam jakiś dziwny motyw, że rejestruję ją, wyświetla mi się, że jest zarejestrowana a następnie jak odpalam jakiś test to znowu wyskakuje, że nie zarejestrowana. :(

koti napisał(a):00285 P1716 Sygnał prędkości kół ABS #2 (prawy przód) - przerwa w obwodzie
Sprawdź kable, może się przetarły.


Gdzie tych kabli szukać??

koti napisał(a):17645 P1237 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #1 – obwód otwarty A
17646 P1238 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #2 – obwód otwarty A
17647 P1239 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #3 – obwód otwarty A
17648 P1240 Obwód wtrysku paliwa do cylindra #4 – obwód otwarty A
Masz gaz albo jakieś odcięcie zapłonu?


Gazu brak i nigdy nie było. Immo fabryczny jakiś na pewno + alarm. Poza tym mam antynapad.

Z tymi błędami na cylindrach już kiedyś miałem.. zanim kupiłem kabel to już mi mechanik kiedyś mówił, że coś takiego było, ale auto jeździ i jeździło normalnie.

Z aku nie mam problemów, wymieniony ok. pół roku temu.
Bol3k
 

Postprzez koti » 6 maja 2010, o 21:40

Bol3k napisał(a):Gdzie tych kabli szukać??

Czujnik masz przy kole, może kabel wypadł z zaczepu i przetarł się o oponę.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Następna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron