Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 5 czerwca 2018, o 11:07

Wystarczy, że w wężyk idący do gruszki konkretniej dmuchniesz i będziesz słyszał czy jest jakieś syczenie itp.
Czemu sądzisz, że na światłach bym z Tobą nie chciał stać :P ?
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6779
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 5 czerwca 2018, o 11:09

Bo pieszo idzie mnie wyprzedzić z gazem w podłodze :lol:
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 7 czerwca 2018, o 10:38

No to problem przepływki i turbo rozwiązany. spadł wężyk z pompy vacum to jak miało jechać :oops: ale przewody i tak wymienione (wszędzie pisali ze 2h roboty, nie wiem czemu bo mi zajęło to pół godziny) zaworek n75 dalej buczy po zgaszeniu, ale co dziwne buczy takie przy logach statycznych grupy 011- czy to oznacza, że puszcza ciśnienie i jest do wymiany?

Poniżej logi. Z tego co mi się wydaje, to chyba łopatki lekko się przycinają bo na niskich obrotach turbo dmucha troszkę mniej a przy wyższych trochę więcej. A czy ,może to być spowodowane właśnie przez n75? gdyby lekko puszczał to nie sterowałby poprawnie gruszką :-? ?
Jeżeli logi wyglądają na akceptowalne to pozostaje tylko ten tajemniczy dźwięk z dolotu, który może taki musi być.


statyczny 011
https://log.malonetuning.com/chart/233630#H8KLCABkSBhbAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq%2FCrxNDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbW8OHA8OOasOyw6HDswoKVzZywoZhw6rDjsOmw6jCigfDkiFnMRrDihnDnz8EJsOlw6VXw5LDl8O%2BRMOswqswXcKCNsOXwrbDjjLCnsK5wqfDtAUbFiYewqYAAAA%3D
dynamiczny 03 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233631#H8KLCADCn0gYWwIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
dynamiczny 08 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233632#H8KLCADDsUgYWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AnbDrG1KL8K6GcK6woA2wpLDhsOhw7bDtMKzCsODw4tzPsO%2BGMOhwqnDs0MqUzFdwpcGOCTDrMOnwqQmX8OeJ0LDocOKwpbCncOhwpTDumZzcsKlwo3DsibCvTjCmzzCjsO0w7lfYFJefiTCjcO9AnHDgMKAwrfChBAOw4zCq2tbJsOxbsOhwp7Dkg%2FCk8KIwpRMwpMAAAA%3D
dynamiczny 11 trzeci bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233635#H8KLCADDpUkYWwIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D
dynamiczny 03 4 bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233636#H8KLCAAoShhbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D
dynamiczny 08 4 ty bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233637#H8KLCABKShhbAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCdsOsbUovwroZwrrCgDbCksOGw6HDtsO0wrMKw4PDi3M%2Bw74Yw6HCqcOzQypTMV3ClwY4JMOsw6fCpCZfw54nQsOhw4rClsKdw6HClMO6ZnNywqXCjcOyJsK9OMKbPMKOw7TDuV9gUl5%2BJMKNw70CccOAwoDCt8KEEA7DjMKra1smw7Fuw6HCnsOSD8KTwojClEzCkwAAAA%3D%3D
dynamiczny 011 4 ty bieg
https://log.malonetuning.com/chart/233638#H8KLCAB5ShhbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez irocket » 7 czerwca 2018, o 20:47

Sony, co do tego, że z walniętą przepływką, to SDI by objechało, to się zgodzę. Wymieniałem u siebie przepływomierz (wziąłem ze szrotu, ale niby sprawny), wartości 300-400 i pod małą górkę, na trójce przy ~2300rpm zwalniał, w ogóle praktycznie turbo nie pompowało
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez macsta12 » 7 czerwca 2018, o 20:58

Jakiego koloru masz ten n75 stojąc przodem do silnika ten zaworek po prawej stronie? Bo u mnie buczalo jak podmieniłem n75 z n18.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
macsta12
Sponsor
 
Posty: 317
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, o 14:15
Lokalizacja: Dęblin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 7 czerwca 2018, o 21:22

No z tego co się orientuję to n75 jest po prawej stronie. Pierwszy od filtra powietrza ale jaki ma kolor to nie pamiętam. Sprawdzę jutro? A co powiecie o logach?
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 7 czerwca 2018, o 23:29

Jak masz z białym łepkiem to jest N75, jak z czarnym to N18. Ogólnie to na moje ślepawe oko albo N75 do czyszczenia/wymiany albo gruszka do regulacji.
Ogółem turbo Ci troszkę późno łapie i nie trzyma wartości tak jak powinno. Jeżeli wymieniłeś wężyki i wsio jest szczelne to podmień N18 z N75 i zrób ponownie logi.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6779
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 8 czerwca 2018, o 16:56

Zaworki są ok. Tzn n75 jest biały n18 czarny. Podmienię jutro zrobię logi i wrzuce. Zobaczymy czy coś się zmieni. Tymczasem milego piątkowego wieczoru
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 13 czerwca 2018, o 18:01

piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez irocket » 13 czerwca 2018, o 20:28

W zasadzie wszystko wydaje się ok, tylko na 4 biegu widać delikatny spadek doładowania między 3300 a 3500rpm
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1067
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron