Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

mariusz88
Forumowicz
Posty: 465
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:01
Auto: 1M
Model: 2.3 v5 aqn
Skąd?: zambrów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: mariusz88 »

witam czy z tych logów ktoś w temacie powie mi jak ma się przepływomierz ??
http://vaglogi.pl/log-002_z7T17.html
lukasz86
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:25
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AGR
Skąd?: Skarżysko-Kamienna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lukasz86 »

Witam ponownie, problem z trybem awaryjnym rozwiązany.
Przyczyną był N75, pękła w środku sprężynka i zablokowała tłoczek, założyłem od długopisu i na razie działa :-D
Zamiana N75 z N18 w AGR nic nie daje.
Dzięki wszystkim za pomoc i szybkie odpowiedzi.
Bartek26 pisze:wydluż sztange o 3-4 obroty i zrób znowu logi.
tak jeszcze z ciekawości zapytam, co ewentualnie zmieni wydłużenie sztangi ?
Luk@sz
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bartek26 »

gdybys wydluzyl i dalej by nic sie nie zmieniło to znaczy ze nie ma wysterowania i siedzi albo n75 albo wezyki kaput.mozna tez wypiac kostke od n75 ale wtedy wywali blad .
Skill.... You can't buy it ....
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Kętrzyn

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

Koledzy proszę o analizę powyższych logów. 3 bieg , Auto coś mi zamula powyżej 3 tyś obrotów , słabiej ciągnie, jakby coś je dusiło. Pozdro,

https://log.malonetuning.com/chart/2324 ... fClMK9AAAA

A tu bieg 4,
https://log.malonetuning.com/chart/2324 ... AAAA%3D%3D

Egr zaślepiony , auto po programie
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
lenio
Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 24 maja 2009, 14:34
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Kętrzyn

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lenio »

Czy te forum żyje czy już nie ?
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

To może i ja poproszę o analizę logów, jak już ktoś się podejmie analizy logów kolegi LENIO to i ja będę wdzięczny.
Generalnie auto straciło moc nagle, żadnego błędu nie ma a jeździ masakra, zero mocy. generalnie patrząc na logi nie za dużo umiem wywnioskować, nie wiem które kolumny powinienem porównywać. Aczkolwiek widać, tak przepławka jak i turbo chyba nie dmucha tyle co powinno. Czy możliwe że to zaworek n75? jakiś czas temu buczał po wyłączeniu silnika, teraz nic nie słychać ale za to całkowicie nie ma mocy.

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... KAQsOSAAAA



Pozdrawiam,
Piotrek
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

@piotreus-1988 - odłącz przepływomierz i zrób jeszcze raz logi. Turbo praktycznie nic nie dmucha.
@lenio - po około 3700 tnie Ci coś lekko doładowanie, ale znowu nie jakoś masakrycznie, ciężko powiedzieć. Jaki jest kąt wtrysku? Bo nie ukrywam, sam ostatnio borykam się z problemem braku mocy tak między 3200 a 4000rpm i "falowania" mocy w tym zakresie. Ale u mnie turbo słabo pompuje, kąt mam zbyt późny, a jeszcze i przepływka się do tego dokłada (po wstawieniu didody przestało falować i zamulać)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

piotreus-1988 przepływomierz to u Ciebie praktycznie nie istnieje patrząc po wartościach, na domyślnych (po odpięciu) komputer podstawia ~550 jak mnie pamięć nie myli, a Ty nawet 500 nie masz. Czyżby przepływka do wymiany hmmm... ?

lenio u Ciebie na dzień dobry również sprawdziłbym przepływomierz. Coś te wartości są lichawe, ja u siebie na przepływce mam wartości dochodzące do 1100 i elegancko trzyma wartości wymagane prawie w całym zakresie obrotów. U Ciebie jest z lekka misz masz.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Sony zobacz u kolegi piotreus brak loga 11. A te logi które zrobił i tak są słabe. Trzeba nowe. Ale w ciemno mogę powiedzieć że w turbo w ogóle nie zaciąga sztangi albo zrobił loga na luzie.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

[quote="Sony"] kiedyś właśnie miałem podobne objawy że tracił moc, brak było błędów i walnięta była przepływka i n75.
Co do logów nie były robione na luzie. Tak jak pisałem auto nie ma w ogóle mocy.
Dziś zrobię logi raz jeszcze. Z tego co czytam dołożyć jeszcze grupę 11. Czy interesuja mnie tylko dynamiczne czy zrobić też statyczne?
Dodatkowo zloguję jeszcze wszyztkie bloki na wypiętej przepływce.
ODPOWIEDZ