Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Jest względnie OK. Przydałby się log grupy 011 na IV biegu.
Rafal1244
Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2015, 12:11
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Skąd?: Żywiec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Rafal1244 »

Dzięki Sony :564: Postaram sie na dniach wykonać loga.
lukasz86
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:25
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AGR
Skąd?: Skarżysko-Kamienna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lukasz86 »

Witam,
Proszę o analizę logów, bo auto łapie notlaufa i wywala błąd 17965 , najczęściej na 3 biegu przy ok.3000 obr.
Wężyki od N75 do turbo wymieniłem na nowe dla pewności według schematu:
http://ifotos.pl/zobacz/schematjp_qnxewew.jpg

Próbowałem sprawdzić gruszkę ale nie bardzo wiem jak dużo powinno tam być ruchu - rusza się nie więcej niż kilka milimetrów.

zrobiłem 011 dynamiczny (3-bieg):
http://ifotos.pl/zobacz/011jpg_qnxewnx.jpg

i dla porównania czy w ogóle dobrze logowałem dorzucam

008
http://ifotos.pl/zobacz/08jpg_qnxewnh.jpg

003
http://ifotos.pl/zobacz/03jpg_qnxewnp.jpg

Toledo II 1,9 Tdi AGR.

Z góry dziękuje za wszystkie wskazówki.
Luk@sz
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Podmień zawór N75 z N18 i wykonaj ponownie logi.
lukasz86
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:25
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AGR
Skąd?: Skarżysko-Kamienna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lukasz86 »

sony zrobić logi 011 czy te co robiłem?
Z tego co czytałem to w AGR podmieniać się nie da bo inaczej działają niż przy turbo ze zmienna geometrią,
ale jutro spróbuje .
Luk@sz
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Hmmm... Nie pamiętam jak to wygląda w AGR. Jak się nie da to wg mnie zawór N75 może szwankować. W tym logu 011, który podałeś nie widzę, żebyś miał tryb awaryjny i po samym ciśnieniu nie widać mega przeładowania. Gruszka chyba nie ma w AGR jako takiej regulacji z racji braku zmiennej geometrii w turbinie. Logi 003 z 011 + osobno 008.
lukasz86
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:25
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AGR
Skąd?: Skarżysko-Kamienna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lukasz86 »

zrobiłem na razie nowe logi bez zmiany n75 ( spróbuje załatwić drugi na podmianę)

log 003,011 3-bieg
http://ifotos.pl/zobacz/3003-011j_qnxwenp.jpg

log 003,011 4-bieg
http://ifotos.pl/zobacz/4003-011j_qnxwenh.jpg

log 008 4-bieg
http://ifotos.pl/zobacz/4008jpg_qnxwenx.jpg
Luk@sz
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Wartości na przepływomierzu w sumie też nie są zbyt optymistyczne... Fajnie, że IV bieg dodałeś, bo na nim nieco więcej widać. Podmień N75 i zapodaj logi, ew. spróbuj wyczyścić obecny (jeśli się da, bo nie wiem co tam w AGR siedzi).
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bartek26 »

wydluż sztange o 3-4 obroty i zrób znowu logi.
Skill.... You can't buy it ....
lukasz86
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:25
Auto: 1M
Model: 1,9 TDI AGR
Skąd?: Skarżysko-Kamienna

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: lukasz86 »

ok, dzięki za szybkie odpowiedzi ale autkiem zajmę się dopiero po świętach, bo niestety czas jechać do pracy.
Na pewno się odezwę i dam znać co i jak.
8 lat był spokój a tu nagle taka niespodzianka :-(
Luk@sz
ODPOWIEDZ