Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez gurszczak » 7 kwietnia 2010, o 08:21

Witam, aby nie robić zamieszania tu wklejamy logi z VAGa z prośbą o diagnozę.

Instrukcja robienia logów: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Analiza logów

Postprzez tomkano » 1 czerwca 2010, o 10:16

Witam, czy może ktoś luknąć fachowym okiem na moje logi, mam Tolka po czyszczeniu Turbiny, sprawdzone przewody podciśnieniowe i coś nadal jest nie tak. Mój Tolek czasami nadal łapie notlaufa. Mechanik rozkłada ręce, twierdzi że wszystko działa w porządku. Jak na złość przy logowaniu Tolka nie złapał notlaufa ,logi w załączniku w excelu.
Załączniki
Logi prosta.xls
Logi prosta.xls (29.5 KiB) Przeglądane 5479 razy
tomkano
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 stycznia 2010, o 11:16
Lokalizacja: cieszyn
Car:
Engine:

Postprzez koti » 7 czerwca 2010, o 21:36

Proszę o analizę logów:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin-k25_14417.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marcin-k25_14418.html

Wg mnie to przepływka się kończy, ale chciałem potwierdzić.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez kamilwsp » 8 czerwca 2010, o 23:49

nie masz na co narzekac. przeplywka jeszcze nie jest taka zla. a cos sie dzieje z autem??
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez koti » 9 czerwca 2010, o 00:04

Ostatnio zauważyłem że od 100 do 120 czasem łapie muła a później znowu czuć że przyspiesza.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez ballance » 14 czerwca 2010, o 21:03

Witam,dolaczam sie do tematu jak mozna.
Mam od pewnego czasu problem z moca w Toledo II ASV.
Nie dawno zerwal mi sie pasek klinowy i mechanior powiedzial ze przeskoczyl rozrzad na pompie wiec ustawil (paski zmienil obydwa),przyczyna byla prawdopodobnie pogieta oslona paska klinowego.Od tamtej pory to juz nie to auto:( dynamika strasznie spadla,czasami na zimnym silniku auto sie dlawi i nie rowno chodzi:/,silnik pracuje jakby glosniej a przy wiekszym obciazeniu traci nagle moc (przewaznie jadac pod gorke powyzej 3000obr.-muł). Zakupilem interfejs diagnostyczny i probuje wstrzelic sie w temat wiec prosze o wyrozumialosc i zrozumienie.Rozpoczynam dopiero przygode z OBDII.
Na poczatek zrobilem logi statyczne grupu 001,003,008,010,011 (bieg jalowy,temp.90st.)
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_14913.html
http://vaglog.rtnet.pl/ballance_men_14914.html
Przymierzam sie rowniez do zrobienia logow dynamicznych (jakie grupy mialbym logowac?)
Prosilbym o ich analize i ewentualna pomoc w mojej sprawie.
Bede Bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
ballance
 

Postprzez kamilwsp » 14 czerwca 2010, o 22:41

cos z przeplywka nie tak albo nie podlaczona albo zmiana na nowa(tylko oryginal) albo masz zatkany egr jakas blaszką bo troche nieprawidlowe wartosci pokazuje.
jaka wartosc ci pokazuje na biegu jalowym bez gazu w nastawach podstawowych grupa 0 (zero) i dryga wartosc. ??/
i zrob logi dynamiczne 3 i 11 grupy na 3 lub 4 biegu od 1500 obr i gaz w podloge do 4000. i wklej tutaj
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez ballance » 14 czerwca 2010, o 22:59

Dzieki wielkie kamilwsp za odp. :564:
Zapomnialem dodac ze egr mam zaslepiony a przeplywke juz wczesniej podejrzewalem i nawet czyscilem ale bez wiekszych efektow.
Jutro zloguja raz jeszcze na biegu jalowym i postaram sie jak najszybciej zrobic probe dynamiczna.
ballance
 

Postprzez kamilwsp » 14 czerwca 2010, o 23:31

nie musisz logowac juz na jalowym. ja potrzebuje tylko ta 2 wartosc w grupie 000. o sama liczbe mi chodzi. ;) no wlasnie tak wyczailem ze chyba masz zatkany EGR ;p
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez ballance » 15 czerwca 2010, o 00:08

Jak dobrze pamietam wartosc,ktora najczesciej sie pojawiala zanim zaczalem logowac poszczegolne bloki to :256 w kazdej z czterech pozycji.Jutro raz jeszcze sprawdze i sie upewnie.
Jeszcze raz Dzieki za szybka odp. :564:
ballance
 

Następna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron