[ALL] Obsługa VAGa

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez prymusnmr » 20 lutego 2010, o 00:09

Widze ze sie znasz na VAGu moglbys mi napisac co mniejwiecej mam robic by cos sprawdzic ...ja jestem zielony w te klocki <jesli chodzi o jezyk angielski to daje rade bo menu w vagu raczej w tym jezyku jest>Zapisze se na kartce Twoje wskazowki,a z gory dzieki...
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 20 lutego 2010, o 00:27

Oczywiscie wchodzac do sterownika silnika i nastepnie do "bloki pomiarowe( basic settings)" masz do wyboru rozne bloki pomiarowe..
To jak sprawdzic kat wtrysku to juz było wyzej napisane.uwage zwroc na nastepujace bloki:
Blok 003 (PRZEPŁYWOMIERZ) : PROBA OD 1500 obr i gaz w podłoge do 4000 na 3 biegu)i obserwuj srodkowe wartosci. musza byc zblizone. jezeli 3 wartosc to 550 to albo masz odlaczona przeplywke albo uszkodzona. NIE KUPUJ PODRÓBEK bo nie chodza ;)
Blok 011 (TURBINKA) : Rowniez próba w takich samych warunkach jw.. Srodkowe wartosci powinny byc zblizone.

Mysle ze narazie to wystarczy.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez prymusnmr » 22 lutego 2010, o 02:37

Nie znalazlem nikogo w poblizu kto by posiadal VAGa wiec klapa,a tamten pseudo mechanik ktory go mnial to mu nawet odpalic sie nie chcial.....rozmawialem z pewnym mechanikiem ktory pracuje w servisie audi czy vw nie jestem pewien i powiedzial ze pasek jest najwidoczniej zle zalozony<znaki sie nie zgadzaja..na kole zamachowym moim zdaniem bylo zle i przesunelem znak o zabek tak na srodek otworu w krzyni>Zabieram sie z rana za to i zobaczymy czy mial racje ale i tak bede dalej szukal vaga.Jesli ktos posiada AHF i sie orientuje o tym znaku prosze o foto. :idea:
POLSKA-tutaj nawet kryzys sie nie udal....
prymusnmr
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 14 października 2009, o 21:27
Lokalizacja: Mrągowo,Derby
Car: ...
Engine: ...

Postprzez kamilwsp » 22 lutego 2010, o 20:41

Tutaj nie patrz na otwór w skrzyni. W tym silniku nie nalezy sie sugerowac ustawieniem koła zamachowego. :!: Znaki na wale musze sie pokrywac, czyli i na kole pasowym i na bloku silnika silnika. A wałek rozrzadu zeby ustawic to nalezy zdjac pokrywe zaworow i odkrecic vacum pompke i takim przyrzadem plaskim zablokowac wałek. I jezeli wałek jest ustawiony na zero to nalezy patrzec wtedy czy znak na dole ten na kole jest rowno z tym na bloku jak juz wspominalem. I pompe tez nalezy zablokowac kolkiem ( mozna wiertłem o odpowiedniej srednicy). czyli w sumie te 3 rzeczy musza sie zgadzac.
diagnostyka VAG, elektromechanika samochodowa
VAG i inne...
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez motyka8 » 22 lutego 2010, o 22:53

Koledzy ten vag to jest jakis specjalny program czy tylko sam kobel do kompa
motyka8
 

Postprzez kornat » 22 lutego 2010, o 22:57

motyka8 napisał(a):Koledzy ten vag to jest jakis specjalny program czy tylko sam kobel do kompa

VAG jest to kabelek który służy do łączności komputera z sterownikami w samochodzie aby się połączyć potrzebny jest program np. VAG-COM
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez tony » 23 lutego 2010, o 21:46

chyba vag to od nazwy programu :?: :lol:
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 23 lutego 2010, o 23:24

VAG - Volkswagen Audi Group
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

[ALL] Obsługa VAGa

Postprzez GrzechuC » 14 września 2015, o 18:27

Jak można sprawdzić czy moje auto obsługuje CAN?
Obrazek
GrzechuC
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 29 sierpnia 2015, o 08:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Car: 1M
Engine: 1.6 SR

[ALL] Obsługa VAGa

Postprzez Danielek. » 15 września 2015, o 07:09

Dziwny temat po podłączeniu kabla przez program vcds 1.2 łączy się ze wszystkimy sterownikami oprócz silnika wyświetla komunikat że nie może zsynchronizować transmisji danych.
Ktoś podpowie o co chodzi i jak to rozwiązać?
Może to istotne a może nie ale w dwuch innych Toledo nievma takiego problemu wszystkie są z tego samego rocznika 2001
Avatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 11 kwietnia 2011, o 21:34
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron