Błędy z VAGa prośba o pomoc

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez kuzio » 5 maja 2019, o 16:07

Siema wszystkim. Problem prawdopodobne z taśma?

Jakiś czas temu wywalało błąd:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
33-10 resistance too low- intermittent

Kupiłem taśmę o tych samych numerach na szrocie (więc głowy za nią nie daje) i teraz:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - resistance too high

Też taśma walnięta i kupić zaś kolejną czy może to być jeszcze coś innego? Ktoś miał coś podobnego?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję

MOJE TOLEDO: viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrazek
Avatar użytkownika
kuzio
Forumowicz
 
Posty: 674
Dołączył(a): 30 marca 2012, o 19:10
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ALH+

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez Sony » 5 maja 2019, o 19:16

Krzysiek_lodz napisał(a):Witam forumowiczów, nie wiem czy do końca jest to dobry dział na mój temat, ale napisze mam polskiego vaga 4.9. Podczas powrotu z majówki miałem problem z Toledo 2002 1.8 20V benzyna. W trakcje jazdy ze stałymi obrotami auto szarpie nagle, dojazd do świateł spadek obrotów gdzieś do 500 i nie równa praca tak jak by nie chodził na jeden cylinder, do tego czuć mocno takie nie przepalone spaliny czy paliwo. Po podłączeniu polskiego vaga. Pokazał następujące błędy:

17524 - Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związane ze sprzętem.
18048 - sterownik silnika - uszkodzenie/ brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
16787 - Uszkodzenie obwodu recyrkulacji spalin brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem
17852 - Czujnik recyrkulacji spalin - uszkodzenie funkcji brak osprzętu/ nie związane ze sprzętem.

Miał ktoś może taki problem i pomoże sobie z nim poradzić.?? :?: Dodam że po skasowaniu błędów auto odpaliło normalnie ale tylko na chwile. Teraz wywala te błędy cały czas jest problem z pracą silnika. Nie ważne czy zimny czy ciepły, pracuje nierówno spalanie chwilowe pokazuje na postoju 1,8l/h. Pomocy !!


Proponuję odnaleźć wskazane błędy na tej stronie i poczytać co oznaczają: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes

kuzio, u Ciebie obstawiałbym taśmę lub co gorsza problem ze sterownikiem. Zareklamuj tą taśmę, niech Ci ją wymienią i sprawdź na kolejnej.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6846
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 24 maja 2019, o 23:25

Wyskoczył mi dziś bardzo dziwny błąd w module ABS (!):
Kod: Zaznacz cały
Control Module Part Number: 8N0 907 379 E Component and/or Version: ESP 20 CAN V005 Software Coding: 18446 Work Shop Code: WSC 00222 VCID: 3E7206643A77B4B42A-4B18
Fault Codes have been Erased 2 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
62-00 - No or Incorrect Adjustment
00768 - Rear Heater Core Temp Sensor (G154)
37-00 - Faulty


Chodzi o ten drugi błąd 00768. Zacząłem trochę o nim czytać, ale kompletnie mi to nie pasuje do modułu ABS. Ktoś może coś pomóc?
SEAT Toledo R32 AWD DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez irocket » 25 maja 2019, o 08:24

Z tego, co znalazłem, to ktoś coś wspomniał o "Could be the dual function brake light switch which is at fault.", ktoś drugi, że to od końcowej sondy lambda, jeszcze inni piszą, że to rzeczywiście czujnik tylnej nagrzewnicy, ale to znów pod t4 jest: https://www.t4-wiki.de/wiki/Geber_G154_ ... tur_hinten) . Znowu dalej u kogoś było 00768 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Także jest to wielka niewiadoma. Drugą niewiadomą jest to, dlaczego się to w ABSie pokazało.
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez DzieX » 25 maja 2019, o 23:55

Okazało się że czujnik kąta skrętu był zjebany. To tłumaczy skąd ten z czapy błąd.
SEAT Toledo R32 AWD DSG
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2321
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: BHE, M9R

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Postprzez elotomasz » 12 listopada 2019, o 13:42

Czy możecie mi pomóc w zdiagnozowaniu kilku błędów oraz z problemem zakodowania kluczyka?
Co do kluczyka: Mam 1 z pilotem dwuprzyciskowy, drugi zapas to sam grot. Nie działa otwieranie i zamykanie z odległości. Próbowałem już zarówno metodami bez vcds, z kluczykiem jednym, z dwoma (stacyjka,drzwi). Nie pamiętam grupy ale jak wszedłem w kluczyk to w 4 rubrykach było napisane "nie załączony". Natomiast jak koduje w vcds i po zapisaniu mam wcisnąć unlock to nic sie nie dzieje.
Później w vcds takie błedy wywaliło:
vcds 01179 błąd programowania klucza 35-00
vcds 01044 sterownik zakodowany nieprawidłowo 35 00
vcds 00928 jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy f220 27 00 niezrozumiały sygnał
Nie wiem o co kaman. Poprzedni właściciel mówił, że u niego nie działało też ale nic nie robił bo mu nie potrzebne to było. Na kluczyku kontrolka mruga przy klikaniu, domykanie i otwieranie szyb działa jak kluczyk jest w zamku.

Kolejne błędy to (w dwóch grupach):
vcds 00532 napięcie zasilania 07 10 za niski sygnał sporadyczny (airbag)
vcds 00515 czujnik halla g40 27 00 niezrozumiały sygnał (silnik)
vcds 00537 lambda-regulacja 19 10 dolna wartość skrajna sporadyczny (silnik)

co do silnikowych spraw to falują obroty na jałowym delikatnie i jak na moje oko (chociaż sam mam b7 1.9 tdi dizla i benzyną to ostatnio jeździłem swoim 1.8 b3 :D jakieś z 10 lat temu :D) to słabo się bardzo zbiera i szybko łapie obroty.
Spalanie gazu w normie w mieście koło 10 l max.

Czytałem gdzieś, że może być problem z obrotami, że nie pojedzie powyżej 5200 obrotów (co do tego Halla) ale właśnie pisała mi kobita, że jechała do pracy jak już się rozgrzał i 5500 obrotów dało się osiągnąć bez problemu.

Dziękuję z góry za wszelkie rady i proszę o wyrozumiałość - dopiero co zakupiłem vaga i toledo :)
elotomasz
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 listopada 2019, o 08:39
Lokalizacja: Lublin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 B

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron