[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Sony » 14 lutego 2018, o 14:51

Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6826
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez piotreus-1988 » 14 lutego 2018, o 14:56

Dzięki wielkie!
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez marcinek85 » 24 maja 2018, o 19:31

Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie ustawiania Service na liczniku. Otóż przy ostatniej zmianie oleju znajomy kasował mi Service i tak go skasował, że przestał całkiem odliczać, ostatnio zmieniałem olej i zacząłem szukać jak to ustawić, ale niestety z żadnym rezultatem. Znajomy ma Vag Com 5053. Szukaliśmy w liczniku, kanały od 43 do 46 ale nie wiedzieliśmy co wpisać, wyczytałem, że jeden kanał jest do Long life, inny do przebiegu, a jeszcze inny do czasu wymiany oleju. Pomoże ktoś??
Avatar użytkownika
marcinek85
Sponsor
 
Posty: 113
Dołączył(a): 5 marca 2014, o 20:41
Lokalizacja: Wola Batorska
Car: 1M
Engine: 1.9 ASV

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Sony » 25 maja 2018, o 10:37

Ustawia się to w adaptacji kanału 17-tego (od licznika), ale chyba nie aż tak daleko. Na którymś z pierwszych podkanałów adaptacji już jest ta opcja o ile mnie pamięć nie myli.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6826
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez rafal » 18 lutego 2019, o 23:24

Mam dziwny problem z VAG-COM. Posiadam toledo z roku 1999 i mam kabel KKL.
Jeśli przekręcę kluczyk mogę zalogować się do 01-ENGINE. Jednak jeśli włączę silnik i silnik będzie pracował to VAG się rozłącza (no respons). Zmieniałem baurate i nie pomogło. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
rafal
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 kwietnia 2018, o 09:24
Lokalizacja: Wrocław
Car: Seat Toledo 2
Engine: 1.9 TDI AHF

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Roxon40 » 12 marca 2019, o 19:12

Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4346
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez haszczu » 12 marca 2019, o 20:04

Roxon40 napisał(a):Posiadam dwa kable diagnostyczne. Jeden z Viakena, drugi jakiś VCDS z Chin. Problem jest taki, że na żadnym programie, ani kablu nie mogę zakodować pilota w module komfortu. Próbowałem na kilku autach i u siebie i koniec. Wchodzę w odpowiedni kanał chcę dodać lub usunąć pilota i zero, cały czas pamięta ten zakodowany i nawet go usunąć nie umiem. A wiem, że kiedyś jak kupiłem kabel z Viakena to właśnie sam sobie wykodowałem pilota przez przypadek, wiem że kiedyś koledze pilot zakodowałem a teraz nic.
Ja robiłem zawsze tak:
Grupa 001 (bo tam jest kluczyk) wartość z 1 na 0 i zapisz, od razu od nowa dawałem z 0 na 1 i znów zapisz i klikałem na pilocie otwieranie lub zamykanie kilka razy

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 3009
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Re: [ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez Roxon40 » 12 marca 2019, o 21:12

Tak. Ja to wiem ale jak robię zero i zapisz, to on nadal pokazuje wartość jeden jak wpiszę 2 i zapisz to też pokazuje wartość jeden.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4346
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Postprzez irocket » 13 marca 2019, o 12:07

A odłącz akumulator na chwilę, potem spróbuj jeszcze raz
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1080
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron