Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez mariusz88 » 25 marca 2018, o 12:35

witam czy z tych logów ktoś w temacie powie mi jak ma się przepływomierz ??
http://vaglogi.pl/log-002_z7T17.html
mariusz88
Forumowicz
 
Posty: 465
Dołączył(a): 4 grudnia 2011, o 23:01
Lokalizacja: zambrów
Car: 1M
Engine: 2.3 v5 aqn

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez lukasz86 » 5 kwietnia 2018, o 18:40

Witam ponownie, problem z trybem awaryjnym rozwiązany.
Przyczyną był N75, pękła w środku sprężynka i zablokowała tłoczek, założyłem od długopisu i na razie działa :-D
Zamiana N75 z N18 w AGR nic nie daje.
Dzięki wszystkim za pomoc i szybkie odpowiedzi.

Bartek26 napisał(a):wydluż sztange o 3-4 obroty i zrób znowu logi.

tak jeszcze z ciekawości zapytam, co ewentualnie zmieni wydłużenie sztangi ?
Luk@sz
lukasz86
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 listopada 2010, o 17:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Car: 1M
Engine: 1,9 TDI AGR

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Bartek26 » 5 kwietnia 2018, o 19:03

gdybys wydluzyl i dalej by nic sie nie zmieniło to znaczy ze nie ma wysterowania i siedzi albo n75 albo wezyki kaput.mozna tez wypiac kostke od n75 ale wtedy wywali blad .
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 596
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez lenio » 8 maja 2018, o 23:34

Koledzy proszę o analizę powyższych logów. 3 bieg , Auto coś mi zamula powyżej 3 tyś obrotów , słabiej ciągnie, jakby coś je dusiło. Pozdro,

https://log.malonetuning.com/chart/2324 ... fClMK9AAAA

A tu bieg 4,
https://log.malonetuning.com/chart/2324 ... AAAA%3D%3D

Egr zaślepiony , auto po programie
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
lenio
Forumowicz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 14:34
Lokalizacja: Kętrzyn
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez lenio » 3 czerwca 2018, o 09:50

Czy te forum żyje czy już nie ?
Toledo II TDI AHF + Powered by TUNE-UP
lenio
Forumowicz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 14:34
Lokalizacja: Kętrzyn
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 3 czerwca 2018, o 22:37

To może i ja poproszę o analizę logów, jak już ktoś się podejmie analizy logów kolegi LENIO to i ja będę wdzięczny.
Generalnie auto straciło moc nagle, żadnego błędu nie ma a jeździ masakra, zero mocy. generalnie patrząc na logi nie za dużo umiem wywnioskować, nie wiem które kolumny powinienem porównywać. Aczkolwiek widać, tak przepławka jak i turbo chyba nie dmucha tyle co powinno. Czy możliwe że to zaworek n75? jakiś czas temu buczał po wyłączeniu silnika, teraz nic nie słychać ale za to całkowicie nie ma mocy.

https://log.malonetuning.com/chart/233460#H8KLCAArUBRbAgNtwo1LDsOCMBBDw6%2FCksO1wozDlEDDucOcJcOqIsKQUTpSScKqZMKKCsKnJx8JwrFgacO7w5k2RsOdw6PDo8OGwoHDkMKnwrjCrVnDgTBBNcKXwpjDuE1FwoLDshQoWSHDlcKTw7DCpCQoEXfCtDvDl0bDr8OMw6wIwp0VwptJwqp5BEkbw5XDhDrCh8KvL8KsEsO7WcOaWCF%2FAjPCgMKGEU5wwoYLHEDCl1XCpRtnN8KJeV3CuMOtw6rDscOfw5vCtcK%2FTR9OPMKAQsOSAAAA



Pozdrawiam,
Piotrek
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez irocket » 3 czerwca 2018, o 23:30

@piotreus-1988 - odłącz przepływomierz i zrób jeszcze raz logi. Turbo praktycznie nic nie dmucha.
@lenio - po około 3700 tnie Ci coś lekko doładowanie, ale znowu nie jakoś masakrycznie, ciężko powiedzieć. Jaki jest kąt wtrysku? Bo nie ukrywam, sam ostatnio borykam się z problemem braku mocy tak między 3200 a 4000rpm i "falowania" mocy w tym zakresie. Ale u mnie turbo słabo pompuje, kąt mam zbyt późny, a jeszcze i przepływka się do tego dokłada (po wstawieniu didody przestało falować i zamulać)
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1066
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Sony » 4 czerwca 2018, o 01:05

piotreus-1988 przepływomierz to u Ciebie praktycznie nie istnieje patrząc po wartościach, na domyślnych (po odpięciu) komputer podstawia ~550 jak mnie pamięć nie myli, a Ty nawet 500 nie masz. Czyżby przepływka do wymiany hmmm... ?

lenio u Ciebie na dzień dobry również sprawdziłbym przepływomierz. Coś te wartości są lichawe, ja u siebie na przepływce mam wartości dochodzące do 1100 i elegancko trzyma wartości wymagane prawie w całym zakresie obrotów. U Ciebie jest z lekka misz masz.
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6739
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez macsta12 » 4 czerwca 2018, o 05:58

Sony zobacz u kolegi piotreus brak loga 11. A te logi które zrobił i tak są słabe. Trzeba nowe. Ale w ciemno mogę powiedzieć że w turbo w ogóle nie zaciąga sztangi albo zrobił loga na luzie.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
macsta12
Sponsor
 
Posty: 316
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, o 14:15
Lokalizacja: Dęblin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez piotreus-1988 » 4 czerwca 2018, o 06:18

[quote="Sony"] kiedyś właśnie miałem podobne objawy że tracił moc, brak było błędów i walnięta była przepływka i n75.
Co do logów nie były robione na luzie. Tak jak pisałem auto nie ma w ogóle mocy.
Dziś zrobię logi raz jeszcze. Z tego co czytam dołożyć jeszcze grupę 11. Czy interesuja mnie tylko dynamiczne czy zrobić też statyczne?
Dodatkowo zloguję jeszcze wszyztkie bloki na wypiętej przepływce.
piotreus-1988
Forumowicz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 marca 2014, o 16:06
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron