Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez mariusz88 » 25 marca 2018, o 12:35

witam czy z tych logów ktoś w temacie powie mi jak ma się przepływomierz ??
http://vaglogi.pl/log-002_z7T17.html
mariusz88
Forumowicz
 
Posty: 465
Dołączył(a): 4 grudnia 2011, o 23:01
Lokalizacja: zambrów
Car: 1M
Engine: 2.3 v5 aqn

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez lukasz86 » 5 kwietnia 2018, o 18:40

Witam ponownie, problem z trybem awaryjnym rozwiązany.
Przyczyną był N75, pękła w środku sprężynka i zablokowała tłoczek, założyłem od długopisu i na razie działa :-D
Zamiana N75 z N18 w AGR nic nie daje.
Dzięki wszystkim za pomoc i szybkie odpowiedzi.

Bartek26 napisał(a):wydluż sztange o 3-4 obroty i zrób znowu logi.

tak jeszcze z ciekawości zapytam, co ewentualnie zmieni wydłużenie sztangi ?
Luk@sz
lukasz86
Forumowicz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 listopada 2010, o 17:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Car: 1M
Engine: 1,9 TDI AGR

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Postprzez Bartek26 » 5 kwietnia 2018, o 19:03

gdybys wydluzyl i dalej by nic sie nie zmieniło to znaczy ze nie ma wysterowania i siedzi albo n75 albo wezyki kaput.mozna tez wypiac kostke od n75 ale wtedy wywali blad .
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 593
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Poprzednia strona

Powrót do Diagnostyka VAG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron