[ALL] Żarówki - jakie macie, jakie polecacie ?

Oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne naszych Tolków.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

[ALL] Żarówki - jakie macie, jakie polecacie ?

Postprzez gurszczak » 18 czerwca 2008, o 09:48

Witam proszę o wypowiadanie się na temat oświetlenia jakie żaróweczki, xenony polecacie.
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez tony » 18 czerwca 2008, o 09:53

W tej chwili mam tungsramy +50% czy jakoś tak - dają radę.
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez kristof » 18 czerwca 2008, o 09:55

ja mam bluevisiony plus postojówki i daja rade , co do xenonów niech sie wypowie Tommi albo Fa1th
Avatar użytkownika
kristof
Administrator
 
Posty: 714
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez maniekmc » 18 czerwca 2008, o 10:15

Ja mam h7 osram + 30%, w nocy na długich i halogenach nawet trafiam w drogę :mrgreen:
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Postprzez grzesiek » 18 czerwca 2008, o 18:37

Teraz mam h7 Philips Night Guide, świecą naprawde dobrze, fajnie wygladają :mrgreen: polecam je ze względu na cena/jakość a do tego są double life, wcześniej miałem Philips Gt-150 świeciły super ale dość krótko.
Avatar użytkownika
grzesiek
Forumowicz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 czerwca 2008, o 21:12
Lokalizacja: Myślenice
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez TOMMI » 18 czerwca 2008, o 20:11

ja mam xenony od tego kolesia:

http://moto.allegro.pl/item379388306_xe ... denso.html

polecam w 100%. Żarniki 4300K H7R R(to taka przesłonka dzięki, której nie razi innych użytkowników dróg :lol: I SIĘ SPRAWDZA!!! )

Jesli decydujecie sie na xen to nie kupujcie tego taniego badziewia, lepiej pozbierać chwilkę dłużej i mieć coś pożądnego.
Porównywałem HID z moim zestawem i naprawdę jest przepaść między nimi.
kristof widział na żywo więc wie jak to świeci ;)

W długich i halogenach mam bluevision, które również bardzo polecam do mijania bo jeździłem już na wszystkich philipsach i jakoś blue najbardziej przypadł mi do gustu.
Tutaj możecie trochę poczytać i porównać sobie philipsa:

http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=76148
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez MarVin » 20 czerwca 2008, o 10:52

TOMMI napisał(a):Żarniki 4300K H7R R(to taka przesłonka dzięki, której nie razi innych użytkowników dróg :lol: I SIĘ SPRAWDZA!!! )

Ktore to jest ta przeslonka bo ja nic nie zauwazylem?
MarVin
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 20:02
Lokalizacja: Radzyn Podlaski
Car:
Engine:

Postprzez TOMMI » 20 czerwca 2008, o 13:10

Jest taki pasek na żarniku zainstalowany, na tej aukcji są akurat pokazane żarniki bez przesłonki.

Tutaj masz z przesłonką żarniki:

http://allegro.pl/item379370323_xenon_z ... _fvat.html

koleś tylko przerabia mocowanie na H7 i gra gitara :lol:
TOMMI
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 18:39
Lokalizacja: Warszawa
ZBANOWANY
Car:
Engine:

Postprzez arius » 3 lipca 2008, o 23:42

na razie bluevision H7 plus postojówki, zapewne z czasem xenon...
arius
 

Postprzez Pedritos » 9 lipca 2008, o 13:35

Ja u siebie mam założone ksenony w oryginalnych lampach, żarnik D2S Philipsa bez paska.
Musiałem przerobić oryginalną przysłonę żarówki wewnątrz lampy bo była trochę za krótka i żarnik nie wchodził, no i na dekielkach trzeba było jakoś zamontować przetwornicę.
W związku z tym, że w Toledo jest mało miejsca wybrałem przetwornicę złożoną z dwóch elementów i zamontowałem wszystko na dekielku od zewnętrznej strony.
Przerobienie (przewiercenie i rozpiłowanie) dekielków zabrało mi około 30 minut, potem będzie nam potrzebna tylko plastikowa, elastyczna opaska zaciskowa i dobry silikon, żeby wszystko zaizolować.
Wrzucę fotki jak znajdę chwilkę na zrobienie zdjęć przeróbki

Fotki do oglądnięcia w dziale "moje toledo" w moim opisie...

Zasada jest taka, że lampy muszą być opuszczone do końca (przy elektrycznej regulacji). Jeżeli jedziesz obciążony to warto dodatkowo sobie obniżyć imbusem lampę jakieś 1,5 obrotu (manualnie).

Jak na początku jeździłem na normalnie ustawionych lampach to ludziska mi mrugali, żebym wyłączył "długie". Po opuszczeniu lamp jak ręką odjął a widoczność od mojej strony się nie pogorszyła. Prawda jest taka, że żarniki ksenonowe w lampach bez soczewek, ładnie rozpraszają światło lustrem - tylko lustro trzeba trochę obniżyć bo nie jesteśmy sami na drodze.

Dodam, że jak do tej pory (prawie dwa lata) nie miałem problemu z policją. Tylko jak jadę na przegląd to montuję standard ale to zajmuje 2 minuty.

P.S. Trzeba pamiętać, że żarnika nie kupisz na pierwszej lepszej stacji i w razie awarii wozisz ze sobą jakiś zapas albo masz oryginalny komplet na wymianę.
Ostatnio edytowano 21 października 2008, o 21:02 przez Pedritos, łącznie edytowano 4 razy
PAMIĘTAJ O INNYCH!!!
http://www.poltransplant.org.pl/ow.html
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jak wskazówka od temperatury się nie spionuje - NIE BUTUJ,
Jak butowałeś to od razu NIE GAŚ
Avatar użytkownika
Pedritos
Forumowicz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 8 lipca 2008, o 20:05
Lokalizacja: Przemyśl
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron